Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162581 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: MolTalk
« Reactie #420 Gepost op: 21-02-2016, 18:14:03 »
Ik vind moltalk best een prima programma. Ook op tv.
Het mag iets langer duren ( minder gehaast ) en primetime-zaterdag is niet geschikt.
Na een donderdag-uitzending had het wat mij betreft prima gepast.

Alleen Susan mogen ze inderdaad thuislaten.
En 2 gasten is beter dan 3 gasten

Vief en Rik doen het prima vind ik  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #421 Gepost op: 21-02-2016, 19:52:30 »
Ik vind moltalk best een prima programma. Ook op tv.
Het mag iets langer duren ( minder gehaast ) en primetime-zaterdag is niet geschikt.
Na een donderdag-uitzending had het wat mij betreft prima gepast.

Alleen Susan mogen ze inderdaad thuislaten.
En 2 gasten is beter dan 3 gasten

Vief en Rik doen het prima vind ik  ::jaja::

Ik zeg, maak er 40/45 minuten van en het is prima.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #422 Gepost op: 21-02-2016, 19:56:50 »
Ik denk dat als ze zorgen dat ex-kandidaten die vertrouwenspersoon zijn, of oud-mollen die de nieuwe mol hebben gesproken niet laten langskomen, dat het al een hoop scheelt. Dan weet je iig zeker dat iemand oprecht in een tunnel zit of het écht niet weet. En gezien het aantal molseizoenen, zijn er nog steeds kandidaten zat die kunnen komen ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolTalk
« Reactie #423 Gepost op: 21-02-2016, 20:05:41 »
volgende week als het goed is Marc-Marie, of heb ik dat verkeerd gehoord?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: MolTalk
« Reactie #424 Gepost op: 21-02-2016, 20:36:32 »
Tjezus net alles terug gekeken en wat een aanfluiting dat moltalk.
Plaatsvervangende schaamte, echt  ::schaam::

Susan die er in zit om haar eerdere verspreking goed te maken, en even vol gas op Tim te geven
Pffff, seriously? We zijn geen debielen hahahaha, excusez les mots. Zo doorzichtig, ben echt teleurgesteld.

En ook al mijn vrienden met wie ik WIDM kijk verdenken Klaas, en zij kennen dit forum niet en zijn geen actieve speurders. En van deze vriendenkring haakt ook meer dan de helft af, omdat ze het elk jaar minder vinden. Wat jammer.
Nou ja, ik houd niet van klagen, maar kan het niet laten  ::ohno::

Dus excuus, en op naar De Mol op 4.
Meer L

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #425 Gepost op: 21-02-2016, 20:39:18 »
jullie kijken ietwat gekleurd. Zowel Caroline als Tycho zitten op Klaas.
je mag wel zeuren hoor verder ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #426 Gepost op: 21-02-2016, 21:28:08 »
Gezien het weinig subtiele gepush van insiders Susan en Rik richting Tim als Mol, moet hij dus kennelijk verdacht gemaakt worden (en blijven) tot de live finale. Ik verwacht hiermee ook dat Annemieke volgende week onthuld wordt als winnares of verliezer.

 >:D

Als dat zo is dan zal ze verliezer zijn. Wanneer je Annemiek als winnaar bekend maakt, is Klaas de mol want anders had Klaas moeten winnen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #427 Gepost op: 21-02-2016, 22:32:10 »
Misschien gasten uitnodigen die geen voorkennis hebben over wie de mol is. Leuk dat er voor de serie met oud  mollen is gebeld maar laat het er dan bij en nodig ze niet uit bij Moltalk.
Ik heb een overzichtje gemaakt met alle oud kandidaten die al langs zijn geweest en die nog kunnen komen. Hoe leuk ik Susan, Frits, Chris ook vind. 1 keer is prima. We willen meerdere mensen zien, en geen mollen die voorkennis hebben. Grappig dat zowel Kim, Patrick, Dennis, Margriet, Susan allemaal niet op Klaas zaten.

Alleen Anne Marie, dus waarschijnlijk is zij niet gebeld.
Enfin.. het is tv en het zal zo blijven. Vivienne kan dit programma makkelijk in haar eentje presenteren. Terug naar de 4 aan de tafel setting, of op internet, of langer op tv. En meer gevarieerde gasten.

Volgende week gaat Marc Marie wel even zeggen waar het op staat. Hahaha
 ::rofl::

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #428 Gepost op: 22-02-2016, 00:52:26 »


Volgende week gaat Marc Marie wel even zeggen waar het op staat. Hahaha
 ::rofl::

Als die uitgesproken is, is het programma afgelopen. Hij moet altijd zo overdreven de tijd nemen om to the point te komen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: MolTalk
« Reactie #429 Gepost op: 22-02-2016, 01:27:32 »
Hij is dan ook heel kritisch
You'll never walk alone

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #430 Gepost op: 22-02-2016, 06:25:25 »
Hij is dan ook heel kritisch

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: MolTalk
« Reactie #431 Gepost op: 22-02-2016, 08:54:47 »
Een hilarische imitatie van Marc Marie door de belg Jonas van Geel in 'Tegen de sterren op' ::rofl::


Offline KeyW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #432 Gepost op: 22-02-2016, 11:21:42 »
De eerste twee minuten zijn fantastisch, nu weer on topic.

Marc-Marie heeft wel verstand van zaken, wel een tikkeltje pendant, maar deinst niet terug voor discussies

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: MolTalk
« Reactie #433 Gepost op: 22-02-2016, 12:58:41 »
Gezien het weinig subtiele gepush van insiders Susan en Rik richting Tim als Mol, moet hij dus kennelijk verdacht gemaakt worden (en blijven) tot de live finale. Ik verwacht hiermee ook dat Annemieke volgende week onthuld wordt als winnares of verliezer.

 >:D

Als dat zo is dan zal ze verliezer zijn. Wanneer je Annemiek als winnaar bekend maakt, is Klaas de mol want anders had Klaas moeten winnen.


En wat nou als ze de mol is?
Daarbij: Tim hoeft niet perse verdacht gemaakt te worden. De mensen van moltalk praten er gewoon over. ik snap niet zo goed dat Susan en Rik insiders worden genoemd (behalve dan dat ze zelf in 1 van de seizoenen hebben gezeten). Zij weten namelijk ook niet meer dan dat zij zien op tv: de beelden die wij als "buitenstaander" ook kunnen zien...
"niets is wat het lijkt"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #434 Gepost op: 22-02-2016, 13:07:32 »

En wat nou als ze de mol is?

Dan heeft ze meer geld in de pot gebracht dan de andere finalisten en is ze bijgevolg een heel slechte Mol geweest.

Daarbij: Tim hoeft niet perse verdacht gemaakt te worden. De mensen van moltalk praten er gewoon over. ik snap niet zo goed dat Susan en Rik insiders worden genoemd (behalve dan dat ze zelf in 1 van de seizoenen hebben gezeten). Zij weten namelijk ook niet meer dan dat zij zien op tv: de beelden die wij als "buitenstaander" ook kunnen zien...

De Mol mag altijd contact opnemen met eerdere Mollen. Het feit dat Susan te zien was als 1 van de oud-Mollen in het klooster doet vermoeden dat ze geen 'gewone' kijker is en dat ze misschien toch meer weet dan ze kan/mag zeggen.

Rik is geen insider. Ik denk dat de originele poster eerder bedoelt dat Rik en Vivienne (en bij uitbreiding de hele redactie van Moltalk) wel weten dat fora als deze bezig zijn met die kloosterhint en dat het voor het merendeel genoeg is om te besluiten dat Klaas de Mol is en dat ze daarom mogelijk de opdracht krijgen om niemand van de gasten te lang te laten uitweiden over Klaas met het gevaar dat die zegt 'Oh ja, en die hint in aflevering 2'. Maar dat zal (als Klaas de Mol ook is) voor eens en voor altijd speculatie blijven, want niemand zal het toegeven als het zo is.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: MolTalk
« Reactie #435 Gepost op: 22-02-2016, 14:52:54 »

De Mol mag altijd contact opnemen met eerdere Mollen. Het feit dat Susan te zien was als 1 van de oud-Mollen in het klooster doet vermoeden dat ze geen 'gewone' kijker is en dat ze misschien toch meer weet dan ze kan/mag zeggen.


Maar daar houdt ze zich niet aan   :P
No Milk today???

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #436 Gepost op: 22-02-2016, 16:01:44 »
Citaat van: FS link=topic=57195.msg1925677#mz1925677 date=1456055467
Maar de kijkers zijn dit jaar ook kleuters... ;) die mogen wat langer opblijven op de zaterdagavond...D
Haha nou ik kan dat wel bevestigen, mijn zoon van 7 heeft al wat afleveringen meegekeken. En de kijkcijfers laten ook zien dat er nu meer jonge kinderen meekijken.

Over WIDM zelf heb ik het dan hè. Moltalk kijken we niet naar. Is stom.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #437 Gepost op: 22-02-2016, 16:53:04 »
::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #438 Gepost op: 22-02-2016, 16:54:13 »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #439 Gepost op: 22-02-2016, 18:28:38 »