Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162641 keer)

Offline Takkemol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #440 Gepost op: 22-02-2016, 19:03:36 »
Zo langzamerhand stoor ik mij enorm aan alle negativiteit in dit topic.
Het staat bol van vermoedens en insinuaties. 
Wacht nu eerst aflevering 10 maar eens af.

En mocht het allemaal anders uitpakken als nu wordt gedacht dan hoop ik dat iedereen hier ook openlijk zijn excuses aanbiedt.......

Enne..... Klaas is de laatste afleveringen behoorlijk aan bod geweest.  ::jaja::

Nou jij mag je er aan storen hoor. Mensen geven hier gewoon hun mening m.b.t. wat ze constateren bij het kijken, positief of negatief. Ik stoor me er zeker niet aan. Ik constateer dat grote hints niet worden behandeld, maar snap dat ze het kijkplezier van het grote publiek er niet mee willen verpesten. Ik zie dat Rik en Susan elke keer bij het horen van de naam Klaas helemaal wappie gaan en er dan snel met andere insinuaties en vermoedens overheen willen. Maar dat men dat hier zo opschrijft is slechts een mening en daar mogen anderen een mening over hebben. Maar dan excuses aanbieden voor iets dat je gewoon kan zien? Haha

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #441 Gepost op: 22-02-2016, 20:08:54 »
Zo langzamerhand stoor ik mij enorm aan alle negativiteit in dit topic.
Het staat bol van vermoedens en insinuaties. 
Wacht nu eerst aflevering 10 maar eens af.

En mocht het allemaal anders uitpakken als nu wordt gedacht dan hoop ik dat iedereen hier ook openlijk zijn excuses aanbiedt.......

Enne..... Klaas is de laatste afleveringen behoorlijk aan bod geweest.  ::jaja::

Behoorlijk  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Ik zeg beter niets. Wat betreft de rest ben ik het met je eens.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #442 Gepost op: 22-02-2016, 20:19:56 »
Hier wordt gewoon over moltalk gepraat. Als veel mensen het opvalt dat Susan een slechte actrice is, dan mag dat gerust gezegd worden hier?

Wij geven gewoon onze mening en dat is waarom dit forum er in de eerste plaats is?

Ik keek altijd neutraal en zonder haat naar Moltalk, maar toen ik Vivienne zenuwachtig zag doen over Klaas, ging er meer op letten en Susan werd gewoon te obvious, bij de verspreking in de eerste aflevering al.

Als Klaas niet de mol blijkt de zijn, even goede vrienden, maar excuses aanbieden is absurd. Als iedereen in dit forum excuses moet aanbieden voor foute opvattingen, ben je lang bezig

« Laatst bewerkt op: 22-02-2016, 20:23:56 door keesisdemol »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #443 Gepost op: 22-02-2016, 20:38:33 »
Voor mij is het doel van dit forum samen informatie delen, om zo de mol te vinden.

En ik zit niet te wachten op al die meningen over personen of moltalk als programma.


Wij geven gewoon onze mening en dat is waarom dit forum er in de eerste plaats is?



Re: MolTalk
« Reactie #444 Gepost op: 22-02-2016, 23:23:53 »
Zo langzamerhand stoor ik mij enorm aan alle negativiteit in dit topic.
Het staat bol van vermoedens en insinuaties. 
Wacht nu eerst aflevering 10 maar eens af.

En mocht het allemaal anders uitpakken als nu wordt gedacht dan hoop ik dat iedereen hier ook openlijk zijn excuses aanbiedt.......

Enne..... Klaas is de laatste afleveringen behoorlijk aan bod geweest.  ::jaja::

Wellicht balen veel mensen hier dat Moltalk gewoon niet erg best is dit jaar. Als het goed is, zouden mensen er niet negatief over zijn. Het is niet dat mensen hier (althans, vind ik) expres gaan klagen zonder argumenten. Ik vond die oude Moltalks altijd zó leuk. Lekker ontspannen ouwehoeren in een keldertje of een aftandse studio. Lekker ongecompliceerd, lekker chaotisch en geen strak tijdschema. Ik ben waarschijnlijk te nostalgisch, maar wat ze er nu van gebrouwen hebben vind ik echt matig. Blijkbaar ben ik niet alleen, dus zie je in dit forum weinig positieve geluiden. Ik zou me daar niet zo druk om maken. Als je het zelf wel heel erg leuk vind is dat toch prima? Ik zou alleen niet van je mede-molloten verwachten dat ze hun negatieve mening niet laten horen. Het is gewoon voor de meerderheid een niet zo'n leuk programma :-\\
« Laatst bewerkt op: 22-02-2016, 23:27:51 door Lukie4, Reden: taalgebruik in het laatste woord is prima als je op straat blaft, maar niet als je hier schrijft ;) »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: MolTalk
« Reactie #445 Gepost op: 23-02-2016, 17:53:38 »
Wat ik in Moltalk vooral merk is dat de presentatoren vooral bezig zijn om de verdenkingen niet te laten doorslaan naar één bepaalde deelnemer. Zo kunnen kijkers die op verschillende mollen zitten zich toch allemaal herkennen in het programma. Prima te begrijpen gezien de doelstelling en de kijkers van het programma. Het is heel iets anders dan een kritische column in de krant of een programma dat alleen op internet uitgezonden wordt.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #446 Gepost op: 23-02-2016, 18:51:23 »
't is net een soort scripted reality
 :P
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Re: MolTalk
« Reactie #447 Gepost op: 23-02-2016, 19:15:37 »
Wat ik in Moltalk vooral merk is dat de presentatoren vooral bezig zijn om de verdenkingen niet te laten doorslaan naar één bepaalde deelnemer. Zo kunnen kijkers die op verschillende mollen zitten zich toch allemaal herkennen in het programma. Prima te begrijpen gezien de doelstelling en de kijkers van het programma. Het is heel iets anders dan een kritische column in de krant of een programma dat alleen op internet uitgezonden wordt.

Wat is dan precies de doelstelling van het programma, volgens jou?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: MolTalk
« Reactie #448 Gepost op: 23-02-2016, 19:18:08 »
Wat is dan precies de doelstelling van het programma, volgens jou?
Beetje onderhoudend luchtig keuvelen en napraten over WIDM voor een brede doelgroep (de zaterdagavondnederlandeenkijker).
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolTalk
« Reactie #449 Gepost op: 24-02-2016, 12:00:51 »
Volgens mij voldoet het programma precies aan die doelstelling.

Vergeet niet dat "molloten" echt een hele kleine minderheid zijn binnen de groep "wie-is-de-molkijkers". Met de verhuizing naar een publiek podium is denk ik de doelgroep, en dus de doelstelling van het programma meeveranderd.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: MolTalk
« Reactie #450 Gepost op: 24-02-2016, 12:06:36 »
Volgens mij voldoet het programma precies aan die doelstelling.

Vergeet niet dat "molloten" echt een hele kleine minderheid zijn binnen de groep "wie-is-de-molkijkers". Met de verhuizing naar een publiek podium is denk ik de doelgroep, en dus de doelstelling van het programma meeveranderd.
Precies wat ik ook bedoelde inderdaad.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #451 Gepost op: 24-02-2016, 12:12:37 »
Ik vind het programma op zich nog steeds heel leuk om te kijken en kijk ook gewoon elke zaterdagavond na de uitzending naar Moltalk.

Enige minpuntje vind ik persoonlijk dat Viv niet aan tafel zit maar bij dat bord staat. Vind haar toch niet op de juiste plek staan en zie haar liever aan tafel.

Enige verschil met vorig jaar is dat Viv toen veel meer de kans kreeg om haar gepuzzel (wat molloten allemaal doen) tentoon te stellen en dat heb ik nu maar in 2 afleveringen terug gezien.
En als ze het voor de gewone mol kijken gaan doen zijn dat toch ook belangrijke dingen zodat ze ook snappen hoe sommige tot hints komen.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #452 Gepost op: 24-02-2016, 12:17:34 »
Ik vind het programma op zich nog steeds heel leuk om te kijken en kijk ook gewoon elke zaterdagavond na de uitzending naar Moltalk.

Enige minpuntje vind ik persoonlijk dat Viv niet aan tafel zit maar bij dat bord staat. Vind haar toch niet op de juiste plek staan en zie haar liever aan tafel.

Enige verschil met vorig jaar is dat Viv toen veel meer de kans kreeg om haar gepuzzel (wat molloten allemaal doen) tentoon te stellen en dat heb ik nu maar in 2 afleveringen terug gezien.
En als ze het voor de gewone mol kijken gaan doen zijn dat toch ook belangrijke dingen zodat ze ook snappen hoe sommige tot hints komen.

Mee eens!!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #453 Gepost op: 26-02-2016, 14:55:33 »
De uitslag is weer Live.

https://www.youtube.com/watch?v=NgJO_qp4Ews

Hopelijk gaan ze dan nu ook gewoon ruim 80 minuten door tot 21.55,gezien de uitzending eigenlijk 1 grote Moltalk is....
« Laatst bewerkt op: 26-02-2016, 14:58:00 door Pierce_Brosnan »

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #454 Gepost op: 26-02-2016, 15:22:51 »
De uitslag is weer Live.

https://www.youtube.com/watch?v=NgJO_qp4Ews

Hopelijk gaan ze dan nu ook gewoon ruim 80 minuten door tot 21.55,gezien de uitzending eigenlijk 1 grote Moltalk is....

Is vast in een tv gids te zien?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolTalk
« Reactie #455 Gepost op: 27-02-2016, 12:28:15 »
Ja, als op deze website kun je vooruit zoeken. Volgende week begint WIDM om 20.25 uur en duurt tot ca. 21.50 uur. Dus WIDM en Moltalk zijn dan samengevoegd tot één programma ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #456 Gepost op: 27-02-2016, 21:41:12 »
Rat, wil je de Klaas geldbriefjes foto nog twitteren? :)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #457 Gepost op: 27-02-2016, 21:48:33 »
Bij Moltalk hebben ze erg hun best gedaan om toch nog een paar mensen te vinden die niet op Klaas zitten....

ik geloof die "kloosterhint" ook nog steeds niet echt eigenlijk.... wat mij betreft kunnen ze het op zich alledrie nog steeds zijn..
Wit is ook een kleur!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #458 Gepost op: 27-02-2016, 21:50:49 »
Wat een hilarisch trio, Marc-Marie, Martine en Chris ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #459 Gepost op: 27-02-2016, 21:52:39 »
Daar is onze Roy ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.