Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ellie Lust  (gelezen 60565 keer)

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2016, 16:10:52 »
En dit is de best voorbereide Mol ooit. Jaha, omdat ze natuurlijk voor haar werk al dossiers bespreekt en reconstructies bespreekt.

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2016, 21:32:25 »
"Het laatste woord, letterlijk", "Het spel verandert achter je rug,"

En wie staat er op de rug (1000 euro biljet)? Ellie!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2016, 22:06:08 »
Bij de politie.. .. hebben we etherdiscipline .. zoeken we met klok mee .. wacht je op andermans fout

Laat Ellie er alsjeblieft lang in blijven aub  ::bravo:: Ze deed heerlijk William na in zijn zoektocht op de brug naar vrijstellingen en jokers  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2016, 22:20:04 »
Misschien ben ik de enige, maar ik vind Ellie onwijs irritant.   :\'(

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2016, 22:28:31 »
Mee eens, ze denkt in een soort parallel universum waar alles logisch is of zoiets, en dat is heerlijk :D

Trouwens, het zou heel goed kunnen dat zij iets van autisme heeft. Zullen we wel nooit zeker weten, maar ik herken gewoon dingen. Ze is erg met details bezig en lijkt soms het overzicht te missen. Dat valt best vaak op:
  • De "I don't need you" in de metro...
  • Dat "bruggetje" over de rails heen in de zoutopdracht
  • Het uitvoerig proberen uit te leggen van etherdiscipline tijdens een opdracht, terwijl de tijd tikt
       
  • en uiteraard haar Williampje in het klooster...
Daarnaast zei Tim over haar dat ze "haar mimiek kan uitschakelen". Ze is zeer zakelijk (bv. ook met dat penningmeesterschap, maar ook haar argument om dat klooster in te gaan).

Maar dat geeft juist een frisse wind in de groep, vind ik. Hoop echt dat zij lang in het spel blijft. :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2016, 22:30:32 »
Ze neemt alles zo ontzettend serieus ::rofl:: ::love::

Ze is de mol niet, en anders gaan we de beste aflevering 10 ooit hebben
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2016, 22:31:57 »
Ik weet nog niet of ik haar nou fantastisch vind of juist ontzettend vervelend.
Maar de mol is ze niet, dat geloof ik niet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2016, 22:52:26 »
Mijn mol ook (nog) niet.
Het enige wat ik kan bedenken (na een vermoeide werkdag/week) is met betrekking tot het gebeurt achter je rug is dat ik dan denk aan hoe politie mensen in team/duo's werken en er altijd een rugdekking geeft.
Dit is afgezaagd en zal ook niks er mee te maken hebben, dit is puur mijn gedachten gang die ik heb na een zware werkweek.
Ananas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2016, 23:42:08 »
Ik weet nog niet of ik haar nou fantastisch vind of juist ontzettend vervelend.
Maar de mol is ze niet, dat geloof ik niet.

Dit is precies mijn gedachte over Ellie.. ik weet het echt niet.  ???
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2016, 01:24:53 »
Geschrapt als mol: haar vak was helemaal in orde en die etherdiscipline is niet nodig. Een mol houdt van chaos.
klaar voor de strijd

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2016, 02:20:53 »
Geschrapt als mol: haar vak was helemaal in orde en die etherdiscipline is niet nodig. Een mol houdt van chaos.


Anderzijds: welke kandidaat is er zo ontiegelijk dom om, als je de opdracht krijgt 'Je gaat naar het klooster voor een speciale ontmoeting' en dan vervolgens alle moeite doet om zelf naar binnen te mogen, om dan slechts 1 meter te stappen en dan op de grond onder elk steentje en spleetje in de muren te kijken?  ::rofl::
Je zag daar toch heel duidelijk met al die fakkels dat je daartussen moest verdergaan? En het is in het verleden al vaak gebruikt zo fakkels om de weg te tonen bij zoiets in WIDM, en Ellie is een grote molfan dus dat botst een beetje.

Wellicht is ze na 5 minuten zoeken ofzo wel nog naar de gezichten gegaan hoor toen ze niets vond, ik kan me niet voorstellen dat ze daar op die paar vierkante meter aan de deur een volle 10 minuten gezocht heeft.

Mocht ze kandidaat blijken, dan is het wellicht de domste kandidaatactie ooit. Want je maakt je er niet verdacht mee (om de Mol te lijken dus), want geen enkele medekandidaat kon het zien en had op niemand invloed. Als ze de Mol is: prachtig gedaan :D
Lomperik..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2016, 09:36:26 »
Geschrapt als mol: haar vak was helemaal in orde en die etherdiscipline is niet nodig. Een mol houdt van chaos.

de eerste keer dat ze etherdiscipline wilde was tijdens een opdracht, daar verloren ze tijd mee. Dat ze er tijdens het eten op terugkwam is denk ik gewoon een logisch vervolg
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #52 Gepost op: 10-01-2016, 10:54:13 »
Ik vraag me zó af of de productie straks niet een proces aangespannen krijgt, omdat Ellie die ruïne gesloopt heeft... ::rofl::
Tell me what your telescope says

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #53 Gepost op: 10-01-2016, 10:58:51 »
Ik vond dat Ellie erg raar bezig was. Zeker als fan van het programma had ze moeten weten dat zo lukraak zoeken zelden effect heeft; kennen we William nog? Waarom heeft ze niet eerst wat rondgelopen voordat ze alle stenen ging optillen? Erg raar!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2016, 11:06:56 »
Ik vond dat Ellie erg raar bezig was. Zeker als fan van het programma had ze moeten weten dat zo lukraak zoeken zelden effect heeft; kennen we William nog? Waarom heeft ze niet eerst wat rondgelopen voordat ze alle stenen ging optillen? Erg raar!

Ellie is geen fan van het programma zegt ze in de Avrobode. "Het is in mijn werk niet te doen om een programma te volgen." Ze heeft alleen serie 15 helemaal gezien voegt ze daaraan toe.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #55 Gepost op: 10-01-2016, 11:14:11 »
Ellie is geen fan van het programma zegt ze in de Avrobode. "Het is in mijn werk niet te doen om een programma te volgen." Ze heeft alleen serie 15 helemaal gezien voegt ze daaraan toe.

Oh bijzonder. Ik meen me namelijk een interview van enkele jaren geleden in de NRC te herinneren waarin ze dat wel zegt. (Heb het betreffende interview opgezocht en daar staat het inderdaad niet in, raar hoe je geheugen werkt!)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #56 Gepost op: 10-01-2016, 11:37:45 »
Ik vind Ellie geweldig. En ik vind alle hints ontzettend haar kant op wijzen. Alleen kan ik de titel 'wijsmaken' van aflevering 1 niet met haar in verband brengen...
C'est le Fruit!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #57 Gepost op: 10-01-2016, 12:19:30 »
Ik vind Ellie ook leuk, ze lijkt het spel te spelen vanuit de functie als politievrouw wat grappige momenten oplevert. In de metro lukte haar opdracht niet (ik denk juist dat de mol wel slaagde daar) en bij de groepsfoto zegt ze dat ze het niet goed heeft gedaan (in Moltalk laat Viviënne zien dat Ellie haar rij waarschijnlijk wel goed had). Mijn gevoel zegt dat ze niet de mol is maar ik durf haar nu nog niet uit te sluiten.Ze is me iets te veel in control...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #58 Gepost op: 10-01-2016, 12:52:39 »
Ik vind Ellie geweldig. En ik vind alle hints ontzettend haar kant op wijzen. Alleen kan ik de titel 'wijsmaken' van aflevering 1 niet met haar in verband brengen...

Zij schijnt woordvoerster te zijn bij de politie. Het publiek wijsmaken dat er bij de politie geen mollen zitten....  :-X
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #59 Gepost op: 10-01-2016, 16:48:35 »
Ik zit vandaag nog steeds te grinniken om Ellie. Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij.. Is ze echt zo? Is ze op haar manier een uberfanatieke kandidaat die volledig politieminded is in haar aanpak. Of is dit juist een Milouska'tje? Toen dacht ik ook, zo dom kan niet.. Haha.