Auteur Topic: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren  (gelezen 69668 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2016, 15:39:05 »
Opvallend is vooral dat Remy zegt: 'Taeke, de sportman, de spierbundel, van hem moeten we het hebben. Ik dacht ik leg hem ver aan het eind, dan gaat hij het meeste kracht gebruiken.' Maar vervolgens legt hij hem niet helemáál aan het eind. Hierdoor ligt Taeke ver genoeg om voorbij de 1500 te gaan, maar moeten er daarna nog wel 3 vakken komen voordat ze in de 2000 zitten.
...óf niet!

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2016, 16:39:14 »
Maar dat weet je natuurlijk helemaal niet zeker. Er had best een violiste of drummer in die metro kunnen staan die geen instrument bij zich hadden. Ja, Remy is een muzikant, maar dat kan je aan zijn uiterlijk toch niet zien? Net zoals de andere kandidaten niet aan iemands uiterlijk kunnen zien of iemand Maria of Juan heet, of 36 is.

Of kunnen zien wie de mol is... ;D :-\\ >:D :o

Offline Moljood

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2016, 17:05:28 »
Remy was mijn schot voor de boeg en ik blijf ook nog even hier.
In de promo en ook tijdens de opdracht viel mij zijn positie bij het touwtrekken op.
Hij staat achteraan ver van de groep te trekken.  Dat lijkt me niet gunstig wat betreft verdeling van trekkracht.  Daarnaast natuurlijk het veters strikken ( dat doet hij op een moment dat hij wel vooraan staat bij de topito)  En natuurlijk het leggen van het naambordje in de verste positie was heel opvallend.  ::jaja::

De mol, saboteert achter je rug

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #43 Gepost op: 3-01-2016, 17:13:16 »
Rémy stijgt snel bij mij! Wordt beetje uit de luwte gehouden, zien niet of hij opdracht goed heeft volbracht. Volgens mij roept hij op einde bij duin opdracht ook nog iets van go go go. Verdacht alom!

Hij probeert wel de kandidaten er van te overtuigen dat het nu niet slim is om de topito uit het geldvak te slepen, maar hier wordt niet naar geluisterd.

Ik zie trouwens ook dat Rémy op beide groepsfoto's op de achterste rij staat. Zo kijkt hij tegen de ruggen van alle kandidaten aan. Het spel veranderd achter je rug ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #44 Gepost op: 3-01-2016, 17:58:15 »
hmmm ik sta sinds groep 1 (35 jaar geleden) ook achteraan op de groepsfoto (klassenfoto) heeft meestal iets met lengte te maken ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #45 Gepost op: 3-01-2016, 20:02:31 »
Ik krijg steeds meer de neiging om Remy te verdenken als Mol ;D. De voor mij meest onbekende BN-er. De onopvallende klungelige mol. We hebben in de 1e aflevering weinig van hem gezien. De mol in de luwte houden. Wat ik heb gezien vond ik erg verdacht: Geen Juan kunnen vinden, Taekebordje vlak voorbij de €1.500,00 zetten want dan trekt Taeke  nog wel even door. En als klap op de vuurpijl 1,5 minuut voor het einde nog even z'n veter strikken  ::oink::.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2016, 20:07:58 »
hmmm ik sta sinds groep 1 (35 jaar geleden) ook achteraan op de groepsfoto (klassenfoto) heeft meestal iets met lengte te maken ;)
Daarom staat Annemieke ook op de voorste rij ;) Maar het hoeft idd niks te betekenen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2016, 20:13:42 »
Opvallend is vooral dat Remy zegt: 'Taeke, de sportman, de spierbundel, van hem moeten we het hebben. Ik dacht ik leg hem ver aan het eind, dan gaat hij het meeste kracht gebruiken.' Maar vervolgens legt hij hem niet helemáál aan het eind. Hierdoor ligt Taeke ver genoeg om voorbij de 1500 te gaan, maar moeten er daarna nog wel 3 vakken komen voordat ze in de 2000 zitten.

Scherp Pac! Klinkt als een ideale molactie. Klein minpuntje: Remy pakt als vierde een naambordje. Dat van Taeke had al gepakt kunnen zijn.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2016, 22:33:18 »
Remy.. de hoofdpersoon uit Alleen op de wereld. Ook de mol is alleen.. Toeval? Misschien wel, misschien niet.
er was eens......

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #49 Gepost op: 3-01-2016, 22:39:45 »
Ze kiezen de mol niet op naam. Ook als hij niet de mol is, is die link exact hetzelfde. Dus geen hint.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #50 Gepost op: 3-01-2016, 22:44:33 »
jep, dat is bekend, maar het is wel iets om in je achterhoofd paraat te houden.
er was eens......

Offline sanderg23

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #51 Gepost op: 3-01-2016, 23:17:41 »
Annemieke en remy vallen voor mij eigenlijk af als mol. Tijdens de tweede opdracht wilden ze stoppen in het geldvak. (tijdens minuut 41:00 ). Dat zou een mol toch echt nooit doen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #52 Gepost op: 4-01-2016, 09:07:21 »
Annemieke en remy vallen voor mij eigenlijk af als mol. Tijdens de tweede opdracht wilden ze stoppen in het geldvak. (tijdens minuut 41:00 ). Dat zou een mol toch echt nooit doen.

Annemieke is inderdaad fel voorstander van stoppen wat ik ook onmols vind, maar Remy sputtert slechts wat, dat ze niks zouden hebben als ze maar een vak verder komen. Absoluut niet overtuigend genoeg om iets tegen de meerderheid die door wil in te brengen. En dat zie je een Mol juist vaker doen: voor de kandidaatse optie gaan terwijl hij weet dat dat niet gaat gebeuren.

(Ik heb nog geen molkeuze gemaakt maar hierom schrijf ik Remy in ieder geval niet af.)

Offline sanderg23

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #53 Gepost op: 4-01-2016, 09:24:00 »
Annemieke is inderdaad fel voorstander van stoppen wat ik ook onmols vind, maar Remy sputtert slechts wat, dat ze niks zouden hebben als ze maar een vak verder komen. Absoluut niet overtuigend genoeg om iets tegen de meerderheid die door wil in te brengen. En dat zie je een Mol juist vaker doen: voor de kandidaatse optie gaan terwijl hij weet dat dat niet gaat gebeuren.

(Ik heb nog geen molkeuze gemaakt maar hierom schrijf ik Remy in ieder geval niet af.)

Volgens mij sputtert ook remy behoorlijk tegen, alleen op het moment dat hij ze verder probeert te overtuigen om te stoppen, wordt er overheen gepraat door tim die de situatie aan de kijkers uitlegt (41:08).

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #54 Gepost op: 4-01-2016, 09:33:11 »
Volgens mij sputtert ook remy behoorlijk tegen, alleen op het moment dat hij ze verder probeert te overtuigen om te stoppen, wordt er overheen gepraat door tim die de situatie aan de kijkers uitlegt (41:08).

O ja, dat zou kunnen inderdaad. Hij lijkt redelijk fanatiek wat te gebaren.

@Moedermol: Dat tegensputteren is nu juist tegen de groep die door wil. Remy zou in het 1000 euro vak willen blijven.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #55 Gepost op: 4-01-2016, 11:09:51 »


Onze berichten hebben elkaar net gekruist denk ik. Ik was bezig mijn post aan te passen.
Ik moet alles nog terugkijken maar het lijkt mij erg onlogisch dat Remy wil stoppen. Ook als hij kandidaat is. Dan gaat hij toch ook voor een vrijstelling?

Ik denk dat die op dat moment niet meer haalbaar was, gezien de tijd die ze nog hadden.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #56 Gepost op: 4-01-2016, 11:30:16 »
Een anti-hint: Een van Remy's bekendste nummers heet 'Die Moldau' van Bedřich Smetana. Wanneer Remy de Mol was geweest, was dit natuurlijk een uitgelezen kans geweest om in het voorstelfilmpje te gebruiken. De makers kozen ervoor om het niet te doen.
...óf niet!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #57 Gepost op: 4-01-2016, 15:11:39 »
Op de backstage foto's zie je inderdaad dat Remy achterin staat te trekken, en dit touw is langer dan de andere. Wat inhoudt dat hij de "Mojito"  ::rofl:: scheef trekt en dus elke keer vastloopt. Daarna, als hij juist verder wilt, gaat hij weer aan het begin staan, en vetertje strikken, om het wel verder te kunnen slepen.
Meer L

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #58 Gepost op: 4-01-2016, 18:21:47 »
Een anti-hint: Een van Remy's bekendste nummers heet 'Die Moldau' van Bedřich Smetana. Wanneer Remy de Mol was geweest, was dit natuurlijk een uitgelezen kans geweest om in het voorstelfilmpje te gebruiken. De makers kozen ervoor om het niet te doen.

Ik snap je denkwijze, maar dit had te makkelijk geweest en dat weten de makers. Het had best wel een onomstotelijke hint naar Remy geweest en dat risico nemen ze niet.
Ik vind het juist wel naar Remy wijzen, want als hij niet de mol zou zijn, wil je het er als makers juist in zetten, omdat heel veel mensen Remy dan zullen verdenken.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #59 Gepost op: 4-01-2016, 22:13:25 »
Een anti-hint: Een van Remy's bekendste nummers heet 'Die Moldau' van Bedřich Smetana. Wanneer Remy de Mol was geweest, was dit natuurlijk een uitgelezen kans geweest om in het voorstelfilmpje te gebruiken. De makers kozen ervoor om het niet te doen.

Hulde voor deze speurmethode Pac  ::bravo:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !