Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 188209 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2016, 12:08:37 »
Het is inderdaad rustiger.
Sowieso was 2014 qua drukte een topjaar; toen werd ook het bezoekersrecord van 4000+ gevestigd, dus dat valt moeilijk te vergelijken.

Maar het is zeker rustiger dan anders. Grofweg 20% minder posts; en bezoektersrecords op uitzenddagen van rond de 1000, in plaats van 1500 of 2000 in voorgaande jaren.

Dat er zo duidelijk naar 1 mol wordt gewezen, en men er daarom wel klaar mee is voor dit seizoen, zal meespelen. Alhoewel ik eigenlijk zou verwachten dat dat echt in februari te merken gaat zijn qua drukte.
Denk eigenlijk dat het gros gewoon komt door verandering van uitzenddag. Hoipipeloi dat kinderen nu vaak kunnen kijken, maar dat is niet de doelgroep die na de uitzending wilde theorieën gaat spuien op een forum. Dat zijn eerder volwassenen die nogal eens wat hebben op zaterdagen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2016, 12:42:06 »
Voor mij is het ook een samenloop van de te vroeg ontdekte Klaas-hint en de zaterdagavond als uitzendavond, dat ik hier niet zoveel lees en post als voorgaande jaren. De afgelopen twee afleveringen heb ik niet live kunnen zien en de komende drie uitzendingen heb ik ook al wat anders die avond. Daarnaast heb ik door die Klaas-hint persoonlijk het gevoel dat verder speuren niet meer zo nodig is.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #142 Gepost op: 22-01-2016, 12:47:06 »
Laten we dan vooral alle records breken tijdens De Mol! :D

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #143 Gepost op: 22-01-2016, 18:23:29 »
Voor mij is het een combinatie van: uitzenddag, vroege vondst van de hint, doordeweeks werken dus minder tijd voor het forum. Daarbij komt een zekere mate van widm moeheid  :-X na vijftien seizoenen. Ik ken the way of life  ;Dhet spelletje inmiddels wel. Er zitten nog maar weinig verrassende elementen in.

Heb wel oren naar een back to basic moleditie. Maar voor die wens worden we op onze wenken bediend met De Mol straks.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #144 Gepost op: 22-01-2016, 20:34:32 »
Helaas geen tweede seizoen Qui est la Taupe? :(
Ships!! (Nou is De Mol ook niet verkeerd hoor...) Kwam er nou ook nog een serie in China?

Pac-mol heel gaaf zeg. Haha die Pac-Heinz ook :P Hoe komt dat zo dat je die gemaakt hebt? Misschien wil je hier niet op in gaan, maar waar komt je fascinatie voor het rode pacman-poppetje vandaan? Veel pacman gespeeld vroegah?  :P
Die komt helemaal nergens vandaan :P Ben/was op zich wel een gamer, maar Pac-man is toch echt voor mijn tijd...
Ik was op zoek naar een herkenbare avatar (Ik vind het best verwarrend als mensen ieder seizoen een andere avatar aannemen...) en ik zocht een herkenbaar figuurtje à la Heinz en de Dikke Controleur, die hier destijds nog zat. Toen ben ik toevallig op het pacmanspookje uitgekomen en die paste me wel :D En het handige van een pixelpoppetje is dat je 'm heel gemakkelijk kan bewerken tot een nieuwe avatar :) Dus dat doe ik dan - hopelijk blijf ik wel herkenbaar :P Nadat ik dat figuurtje had aangenomen pas de naam Pac-Mol bedacht.
...óf niet!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #145 Gepost op: 22-01-2016, 21:38:31 »
De Dikke Controleur dat is lang geleden. Wel grappig om te zien dat er mensen komen en weer gaan en sommige zitten hier al een behoorlijke tijd vastgeroest :P

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #146 Gepost op: 23-01-2016, 10:18:15 »
Gistermorgen draaiden ze een zeker nummer van Anita Meijer tijdens het Foute Uur (Vaste prik op vrijdagmorgen!). M'n collega's keken me allemaal heel vreemd aan toen ik daardoor in de lach schoot...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #147 Gepost op: 23-01-2016, 10:27:47 »
Vandaag is mijn 13-jarig wieisdemol.com-jubileum!  ::feest::
Hopelijk volgen er nog vele mooie moljaren. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #148 Gepost op: 23-01-2016, 10:46:39 »
op naar de volgende 13.


Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #149 Gepost op: 23-01-2016, 10:46:47 »
Vandaag is mijn 13-jarig wieisdemol.com-jubileum!  ::feest::
Hopelijk volgen er nog vele mooie moljaren. ::jaja::

 ::feest::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #150 Gepost op: 23-01-2016, 11:27:20 »
Vandaag is mijn 13-jarig wieisdemol.com-jubileum!  ::feest::
Hopelijk volgen er nog vele mooie moljaren. ::jaja::

Gefeliciteerd ::bravo::

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #151 Gepost op: 23-01-2016, 12:26:11 »
Vandaag is mijn 13-jarig wieisdemol.com-jubileum!  ::feest::
Hopelijk volgen er nog vele mooie moljaren. ::jaja::


Proficiat! ::feest:: ::cheerleader:: ::boogie:: ::confettie::

Mijn elfjarig jubileum volgt donderdagavond 23:11:38. Als het nu 23:11 en 11sec was sloot het precies aan.  ;D Had dit forum graag eerder ontdekt. Maar op de of andere manier heb ik nooit na het eerste seizoen gezocht naar een platform online waar je kan discussiëren over de afleveringen. Dat volgde pas zodra seizoen 5 onderweg was. Terwijl ik toch al wel sinds seizoen 1 online actief was  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #152 Gepost op: 23-01-2016, 13:08:25 »
Is gewoon rustiger hier omdat ik niet veel mee puzzel :P  ::rofl:: ::rofl::

Citaat
Vandaag is mijn 13-jarig wieisdemol.com-jubileum!  ~~feest~~
Hopelijk volgen er nog vele mooie moljaren. Volmondig Ja
Gefelicteerd  ::bravo:: ::bravo::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #153 Gepost op: 23-01-2016, 13:09:45 »
Gefeliciteerd  ::bravo::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #154 Gepost op: 23-01-2016, 13:23:43 »
13 jaar :o

Toen was ik 4 :-X

Proficiat!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #155 Gepost op: 23-01-2016, 13:53:40 »
13 jaar :o

Toen was ik 4 :-X

Proficiat!

En toen was jij nog géén lid van Realitynet? ::hand::


Ik ook niet, maar dat ter zijde ::)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #156 Gepost op: 23-01-2016, 14:24:03 »
Gistermorgen draaiden ze een zeker nummer van Anita Meijer tijdens het Foute Uur (Vaste prik op vrijdagmorgen!). M'n collega's keken me allemaal heel vreemd aan toen ik daardoor in de lach schoot...

Nu het toch over Pac-Mols relatie met Pac-Man gaat... Waarom Resetti uit Animal Crossing?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #157 Gepost op: 23-01-2016, 18:50:38 »
Nu het toch over Pac-Mols relatie met Pac-Man gaat... Waarom Resetti uit Animal Crossing?

Soms zoekt een Nintendo-fan een avatar voor een WIDM-forum en is Resetti de eerste mol uit een Nintendo-game waar 'ie aan denkt. ;)
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #158 Gepost op: 23-01-2016, 19:30:23 »
Soms zoekt een Nintendo-fan een avatar voor een WIDM-forum en is Resetti de eerste mol uit een Nintendo-game waar 'ie aan denkt. ;)

Animal Crossing is leuk ::jaja::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #159 Gepost op: 23-01-2016, 20:10:48 »
Grrrrrr kan alweer niet live kijken op de zaterdagavond! Ben niet heel blij met deze dag...  ::niet-ok:: Heb ook het idee dat de week nu langer duurt dan "vroeger" op de donderdagavond. Maar dat is psychisch  ::rofl::