Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 187410 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #80 Gepost op: 9-01-2016, 17:03:59 »
De mensen die het wel goed vinden, die hoor je (helaas) niet. Dus dit is echt typisch een gevalletje luidruchtige minderheid vs. zwijgende meerderheid.

Gewoon niet te veel aandacht aan geven. ("Wat je aandacht geeft, groeit" heb ik wel eens op een tegeltje zien staan)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #81 Gepost op: 9-01-2016, 18:28:03 »
Ik heb zo'n zin in de aflevering, maar ik kan 'm nog niet zien vanavond...  :-\\ Eerst nog naar een reünie met oud-klasgenoten. Misschien dat ik midden in de nacht nog terugkijk  ::tandpastasmiley::

Iedereen veel plezier alvast!
Tell me what your telescope says

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #82 Gepost op: 10-01-2016, 10:48:28 »
Art Rooijakkers wordt quizmaster. De presentator wordt het gezicht van de nieuwe AVROTROS spelshow Het Beste Brein van Nederland.

In een promofilmpje benadrukt Art dat iedereen mee kan doen. "Het beste brein" hangt niet af van een lange studie, het draait vooral om gevoel voor taal, logica en ruimtelijk inzicht ook om sociale en muzikale intelligentie én geheugen.

Het spelprogramma wordt binnenkort verwacht op de zaterdagavond. Mede dankzij Het Beste Brein én Wie Is De Mol? is Art dit seizoen een onvermijdelijke waarde op de zaterdag van NPO 1

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #83 Gepost op: 10-01-2016, 12:30:39 »
Ik heb waarschijnlijk iets gemist vorig jaar of naar aanloop van dit seizoen (of ik heb inmiddels een geheugen als een zeef) maar waarom maakt Joeri geen vodcasts meer? Ik vind het erg jammer dat hij daarmee gestopt is...  :\'(
Ben overigens wel blij dat vriendlief terug is met zijn cartoons!  ::joehoe::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #84 Gepost op: 10-01-2016, 12:45:29 »
Ik heb waarschijnlijk iets gemist vorig jaar of naar aanloop van dit seizoen (of ik heb inmiddels een geheugen als een zeef) maar waarom maakt Joeri geen vodcasts meer? Ik vind het erg jammer dat hij daarmee gestopt is...  :\'(
Ben overigens wel blij dat vriendlief terug is met zijn cartoons!  ::joehoe::
Het topic daarover is hier te vinden: Vodcast Joerie. Hij is inderdaad gestopt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #85 Gepost op: 10-01-2016, 13:42:49 »
Het topic daarover is hier te vinden: Vodcast Joerie. Hij is inderdaad gestopt.

Had het topic inmiddels gevonden, maar toch reuze bedankt! De afgelopen weken is het me namelijk gelukt dat topic volledig over het hoofd te zien...  ???  :-[

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #86 Gepost op: 11-01-2016, 00:11:51 »
Margriet van der Linden en Martine Sandifort van vorig seizoen maken nu een uurtje radio op Radio2.
Ramarmar: RAdio met MARgriet en MARtine.  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #87 Gepost op: 11-01-2016, 11:16:05 »
Okee er zijn nu hele grote aanwijzingen gevonden naar:
1. Remy (afleveringstitel)
2. Klaas (iets met letters o.i.d zie daarvoor o.a afl 2 topics)
3. Rop en Ellie (iets met een afbeelding, zie daarvoor als je het wil zien het spoilertopic)

Elk een eigen soort sterke hint/bewijs waarom ze de mol zijn. Voor sommige mensen is de pret nu al voorbij, maar come on, 4 sterke aanwijzingen naar 4 personen... we zijn nog lang niet klaar  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #88 Gepost op: 11-01-2016, 11:28:35 »
Okee er zijn nu hele grote aanwijzingen gevonden naar:
1. Remy (afleveringstitel)
2. Klaas (iets met letters o.i.d zie daarvoor o.a afl 2 topics)
3. Rop en Ellie (iets met een afbeelding, zie daarvoor als je het wil zien het spoilertopic)

Elk een eigen soort sterke hint/bewijs waarom ze de mol zijn. Voor sommige mensen is de pret nu al voorbij, maar come on, 4 sterke aanwijzingen naar 4 personen... we zijn nog lang niet klaar  ::ok::

Die van Remy past imo niet in het rijtje thuis.
En punt 3 komt uit het spoilertopic? Vind het jammer dat je dat dan niet daar laat.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #89 Gepost op: 11-01-2016, 11:36:28 »
Die van Remy past imo niet in het rijtje thuis.
En punt 3 komt uit het spoilertopic? Vind het jammer dat je dat dan niet daar laat.
Nou ja ik verklap niets over de inhoud he, alleen dat er mogelijk iets gevonden is naar 2 mensen en dat dat in dat topic staat. Als ik dat er niet bij zet krijg ik weer vragen als: wat voor afbeelding? waar dan? Nu kunnen mensen zelf kiezen of ze daar willen kijken of niet.

Wat ik gewoon met deze post bedoel te zeggen (en waar ik me ook een beetje aan "erger") is dat het plezier echt niet over is na één hint die waterdicht lijkt, juist omdat er meerdere dingen zijn gevonden die naar meerdere personen leiden. En de combinatie Remy (wijsmaken en laatste woord letterlijk, molletje), past daar wat mij betreft ook bij hoor :P

Maar mijn post aanpassen kan nu ook niet meer, aangezien je 'm al gequote hebt, haha :P
« Laatst bewerkt op: 11-01-2016, 11:38:06 door Mollenvanger-MV »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #90 Gepost op: 11-01-2016, 11:38:25 »
Die van Remy past imo niet in het rijtje thuis.
En punt 3 komt uit het spoilertopic? Vind het jammer dat je dat dan niet daar laat.

Geen paniek, die 'spoiler' blijkt op heel losse schroeven te staan uiteindelijk. Het is voor 99,99% zeker dat de theorie die daar uit de doeken wordt gedaan weerlegd kan worden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #91 Gepost op: 11-01-2016, 13:34:18 »
Nou ja ik verklap niets over de inhoud he, alleen dat er mogelijk iets gevonden is naar 2 mensen en dat dat in dat topic staat. Als ik dat er niet bij zet krijg ik weer vragen als: wat voor afbeelding? waar dan? Nu kunnen mensen zelf kiezen of ze daar willen kijken of niet.


Je verklapt juist wel de inhoud, je noemt 2 namen van kandidaten naar wie een hint oid is gevonden, die dusdanig serieus genomen wordt dat hij in het Spoilertopic besproken wordt. Dat is al genoeg info ;).

Geen paniek, die 'spoiler' blijkt op heel losse schroeven te staan uiteindelijk. Het is voor 99,99% zeker dat de theorie die daar uit de doeken wordt gedaan weerlegd kan worden.

Haha gelukkig. Toch hoop ik dat er zo min mogelijk uit het spoilertopic naar andere topics gelekt wordt.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2016, 13:36:13 door Mollenmania »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #92 Gepost op: 12-01-2016, 00:03:07 »
Ik struisvogel gewoon door, net als bij de Kees-hint. Ik WIL het niet weten ook tot afl 10.
Ga gewoon door met mijn "ik vind de winnaar"-zoektocht  :P
Ik wou op deze post reageren, maar ben bang dat ik op mijn vingers getikt word als ik dat ik het betreffende topic plaats, met het bijgevoegde plaatje dat ik in 2013 in elkaar geprutst had.

Ik vind het een feest om elk jaar de eerste maanden op dit forum rond te hangen en vind het leuk om te zien hoe iedereen WIDM kijkt/beleefd. ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #93 Gepost op: 12-01-2016, 11:50:39 »
Margriet van der Linden en Martine Sandifort van vorig seizoen maken nu een uurtje radio op Radio2.
Ramarmar: RAdio met MARgriet en MARtine.  ;D

Het is hier terug te luisteren. Goed maf die twee! :D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #94 Gepost op: 12-01-2016, 18:31:02 »
Ik wou op deze post reageren, maar ben bang dat ik op mijn vingers getikt word als ik dat ik het betreffende topic plaats, met het bijgevoegde plaatje dat ik in 2013 in elkaar geprutst had.

Ik vind het een feest om elk jaar de eerste maanden op dit forum rond te hangen en vind het leuk om te zien hoe iedereen WIDM kijkt/beleefd. ::bravo::

 ::rofl:: Leuk plaatje; scherp ook!  ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #95 Gepost op: 13-01-2016, 19:27:22 »
We wilden een nieuwe tv kopen om straks extra goed Wie is de Mol? te kunnen kijken. Dus besteld, opgehaald, uitgepakt; is het beeldscherm zwaar beschadigd!  :o
Nu weer retour sturen en hopen dat de ruil-tv er vóór zaterdag is...
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #96 Gepost op: 13-01-2016, 19:36:11 »
We wilden een nieuwe tv kopen om straks extra goed Wie is de Mol? te kunnen kijken. Dus besteld, opgehaald, uitgepakt; is het beeldscherm zwaar beschadigd!  :o
Nu weer retour sturen en hopen dat de ruil-tv er vóór zaterdag is...

Als ie er maar voor De Mol 4 is. (Dan hebben we ook weer een Mol om naar te speuren. :-X)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #97 Gepost op: 15-01-2016, 23:05:55 »
Ben er weer na paar dagen ondergedoken te zijn  ::rofl::

Zo eens bijlezen

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #98 Gepost op: 16-01-2016, 18:13:17 »
Evert Kwok is weer briljant. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #99 Gepost op: 16-01-2016, 18:14:22 »
::rofl::