Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 188105 keer)

Offline belg

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #440 Gepost op: 25-08-2016, 21:26:52 »
Volgens mij gaat het over Peking Express, en wel in samenwerking met België.
Het is nu officieel bevestigd dat het nieuwe seizoen van Peking Express een samenwerking wordt tussen België en Nederland (bron: tweet van Medialaan, het bedrijf achter Q2 waarop PE in België te zien zal zijn.)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #441 Gepost op: 25-08-2016, 22:02:42 »
Omdat het een samenwerking met Q2 is, komt er vast ook nog een Vlaamse presentator of presentatrice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #442 Gepost op: 5-10-2016, 00:35:46 »
Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit mag plaatsen maar aangezien het niet over WIDM 2016/2017 gaat maar over een oude molserie (die ik nu aan het terugkijken ben) zet ik het maar even hier. Ik neem niet aan dat iemand nog in de oude boards kijkt van jaren geleden..

Grappig om te merken dat je hoe vaker je een oude serie terug kijkt, hoe meer kleine dingetjes je gaan opvallen waar je een 1e of 2e keer niet op let.

Wat me opviel is dit:
In S7 zegt Inge in aflevering 8 het volgende: 'Renate heeft natuurlijk een goede zet gedaan met het abseilen, maar ze heeft goed ingeschat dat Alex nooit zou gaan. Eva wist 'uiteraard' dat Alex niet zou gaan en gunde zichzelf gewoon het pleziertje.'

Opvallend is dat Inge de persoon was die in aflevering 2 de kandidaten meende te gaan overhalen. Natuurlijk was ze een mol en wist ze dat Alex dit nooit ging doen, maar opvallend om dan in aflevering 8 (als de mol nog niet bekend is voor de kijker) een statement te maken als dat in je biecht. Daarmee suggereer je toch dat je als slimme kandidaat nooit dat aanbod had aangenomen voor 10 duizend euro om iedereen over de rand te laten gaan. Alle kandidaten die boven stonden wisten dat Alex niet zou gaan. Vrij opvallend iets wat me nu opviel, wat gewoon in de montage zat. Nu was het zo dat in dat seizoen veel mensen toch al overtuigd waren op dat punt van Inge als mol door de beruchte gebaren-hint maar alsnog vond ik het opvallend..

Jullie hoeven hier niet op te reageren, maar ik vind het leuk om soms over kleine dingetjes uit oude mol series te kletsen, om het oude mol gevoel weer een beetje te herleven ook. Iemand enig idee waarom dit de aflevering heeft gehaald. Geef toe dat het Inge als mol verdacht maakt...(voor de kijker)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #443 Gepost op: 5-10-2016, 08:25:44 »

Het geluid van Q, heeft gewoon Wie is de mol strategie met hints overgenomen  :o (hoe u het geluid allang had kunnen weten).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #444 Gepost op: 5-10-2016, 10:06:38 »
Moest ik ook gelijk aan denken  ::rofl::
Misschien heeft Joeri ze op een idee gebracht ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #445 Gepost op: 5-10-2016, 13:17:00 »
Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit mag plaatsen maar ..........

ja begrijpelijk dat wanneer je terugkijkt nog meer details opvallen!! Nog heel even en dan begint het weer :)
er was eens......

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #446 Gepost op: 27-10-2016, 11:43:21 »
Hallo hallo hallo

Hier een a technische molfan haha

Ik heb echt mijn best gedaan om het terug te vinden op een oud forum maar ik kan het nergens vinden.
Een paar jaar geleden heeft de avrotros de seizoenen 1t/m 4 online gezet. In goede kwaliteit. Inmiddels zijn deze weer verdwenen, waarom is me onduidelijk. Maakt verder niet uit maar de seizoenen 3 & 4 staan we nog op youtube. Alleen in zodanig slechte kwaliteit dat het eigenlijk niet te doen is. Ik herinner me iemand die daar een truck voor had. de link kopieren, ergens in plakken en dan kreeg je betere kwaliteit.

Ik heb alles afgezocht op oude forums waarin ik dacht dat het toen besproken is, maar helaas kan ik het niet vinden.
Heeft iemand enig idee, zodat ik deze 2 series in enigzins goede kwaliteit toch nog kan terugzien?

Ik dank jullie  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #447 Gepost op: 27-10-2016, 12:00:44 »
Je bedoelt dit bericht van Pac-Mol. Het werkt nog. :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #448 Gepost op: 27-10-2016, 15:50:57 »
Je bedoelt dit bericht van Pac-Mol. Het werkt nog. :)

Heinz en Pac!!!! Jullie zijn top!  ;D ::bravo::

EDIT: Het werkt niet? of ik doe iets fout. ???
« Laatst bewerkt op: 27-10-2016, 16:10:37 door Rämon »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #449 Gepost op: 27-10-2016, 16:26:16 »
Je moet de URL van het niet werkende filmpje kopiëren en in de adresbalk plakken. (Rechtermuisknop op Wie is de Mol? seizoen x aflevering x) -> copy video URL.)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #450 Gepost op: 27-10-2016, 16:36:32 »
Je moet de URL van het niet werkende filmpje kopiëren en in de adresbalk plakken. (Rechtermuisknop op Wie is de Mol? seizoen x aflevering x) -> copy video URL.)

Ik ben zo'n ramp met computers en links dat ik mezelf gewoon een beetje uitlach. Jou verhaal klinkt super helder maar ik kom er gewoon niet uit.

Wat ik doe: Ga naar de link van pac in ene dat bericht. Dat kom ik de oude 2013 site, ik klik vervolgens op de aflevering rechts in het balkje rechtermuisknop URL link kopieren en dan plak ik hem in de balk bovenin. Dan komt er zwart beeld en dat er een probleem is. Ik doe dus iets fout, want het moet denk ik gewoon kunnen als beide seizoenen 3 & 4 nog online staan op youtube.
Zo frustrerend als iets waarschijnlijk heel makkelijk is maar ik het gewoon niet snap haha

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #451 Gepost op: 27-10-2016, 16:42:37 »
Doorklikken vanaf de link werkt kennelijk niet. Je moet dus uitgaan van onderstaande link als je 3.1 wil hebben. Als je bijvoorbeeld 4.4 wil hebben maak je er widm_4_afl4 van.

https://web.archive.org/web/20130821194634/http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_3_afl1/

Vervolgens kom je op de pagina waar het filmpje het niet doet, maar dan moet je dus kopiëren en plakken zoals ik hierboven schreef.

4.4:
« Laatst bewerkt op: 27-10-2016, 17:56:15 door Heinz »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #452 Gepost op: 27-10-2016, 19:27:28 »
Heinz en Pac!!!! Jullie zijn top!  ;D ::bravo::
Tot uw dienst :D

Lukt het inmiddels?

By the way:
Ik gok dat weinig mensen nog het internationale Molforum lezen, maar ik heb laatst ontdekt hoe je de geoblock kan opheffen om het nieuwe seizoen van de Poolse Mol van afgelopen voorjaar te kunnen kijken :D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #453 Gepost op: 27-10-2016, 20:03:36 »
Aangezien niet elke aflevering in het webarchief staat, is het makkelijker om deze url te gebruiken
http://web.avrotros.nl/embed/Player/widm_3_afl1
dit is gewoon de embed-link van de video's, en die hebben ze blijkbaar niet offline gehaald, en dat werkt voor elke aflevering. Dus gewoon steeds het nummertje in de URL veranderen.

En als je er dan nog steeds niet uitkomt kan je gewoon deze links gebruiken:
Seizoen 1
Seizoen 2
Seizoen 3
Seizoen 4
« Laatst bewerkt op: 27-10-2016, 20:07:26 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #454 Gepost op: 27-10-2016, 20:26:01 »
Aangezien niet elke aflevering in het webarchief staat, is het makkelijker om deze url te gebruiken
http://web.avrotros.nl/embed/Player/widm_3_afl1
dit is gewoon de embed-link van de video's, en die hebben ze blijkbaar niet offline gehaald, en dat werkt voor elke aflevering. Dus gewoon steeds het nummertje in de URL veranderen.

En als je er dan nog steeds niet uitkomt kan je gewoon deze links gebruiken:
Seizoen 1
Seizoen 2
Seizoen 3
Seizoen 4

Mensen! Jullie zijn echt geweldig!  Heinz, Pac-Mol en widmfan6 bedankt voor het uitzoeken!

 ::bravo:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #455 Gepost op: 3-11-2016, 15:05:53 »
Stilte voor de storm.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #456 Gepost op: 3-11-2016, 15:09:49 »
Stilte voor de storm.

Maar hoe laat zal het beginnen met onweren is de vraag! :P Hoe laat denk jij dat het weer gaat beginnen, ik word nu wel een beetje gek van het (tevergeefs) refreshen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #457 Gepost op: 3-11-2016, 15:11:30 »
Ik denk dat het elk moment kan losbarsten. Maar wie weet duurt het nog een week. :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #458 Gepost op: 3-11-2016, 23:49:32 »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #459 Gepost op: 9-11-2016, 13:14:21 »
Donald Trump reageert eindelijk op de vraag of hij de afgelopen jaren wel belasting heeft betaald: