Dat is eigenlijk een heel leuk idee, K(l)aaasje
Misschien is het volgende een goed idee:
Jij kiest steeds de items, houdt de polls bij en beoordeelt de items, (ik leg nog wel uit hoe dat werkt), stuurt de data naar mij en ik gooi het in mijn grafiekjesmaker (dat is namelijk vrij technisch) en post steeds de uitslag. Ik vind het namelijk wel heel leuk als het format hetzelfde is, dan kan ik het ook op mijn site gooien straks.
Zal ik vanavond een topic starten voor aflevering 1?
Zou je de items voor aflevering 1 vandaag kunnen geven? Anders kies ik denk ik vanavond.
En de kleuren van de kandidaten (die kan ik vrij kiezen namelijk)? Anders kies ik zelf iets vanavond, bv. naar aanleiding van de kleuren van hun kleding op de groepsfoto.
Het is voor mij ook een goede reden om de serie te gaan volgen, iets dat ik heel graag wil gaan doen namelijk
Ik heb vanavond niks. Zal ik vanavond aflevering 1 doen en de topic (met poll) starten? Met jouw items of dat ik zelf kies? En dat daarna, jij de items kiest, de polls bijhoudt en de items op de kandidaten beoordeelt, en ik het technische deel, dus het invoeren. Dat is misschien nog wel de beste rolverdeling.