Auteur Topic: Biechten  (gelezen 7907 keer)

Offline Navadni

  • Forumlid
Biechten
« Gepost op: 7-01-2016, 15:17:37 »
Ik heb de "biechten" van iedere kandidaat verzameld. Doordat de deelnemers zichzelf niet voorstellen, ligt de focus in de eerste aflevering een beetje anders dan voorgaande jaren.

Hier een link naar het algemene youtube kanaal.


BIECHTEN AFLEVERING 1.







Daaruit blijkt dat Tim en Rop overduidelijk met voorsprong het meest aan het woord komen in de eerste aflevering. Ook Klaas en Annemieke krijgen we net iets vaker te horen dan de rest, die allemaal ongeveer even lang aan het woord zijn. Behalve Remy, die zegt duidelijk het minst.

Veel valt er niet meteen uit af te leiden, maar het is misschien wel interessant om de woorden van iedere deelnemer zo makkelijk te kunnen vergelijken. Vooral verdenkingen die veranderen of niet eerder uitgesproken worden, zullen in de loop van de afleveringen ook wel duidelijk worden.



Biechten aflevering 2.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2016, 18:18:26 door Navadni »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Biechten
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2016, 15:26:38 »
Goed dat dit topic er is, want ik weet nog dat we uit bepaalde jaren wel dingen konden halen uit biechts. Als het al geen hints zijn, dan wel hoe vaak iemand in het begin aan het woord komt. Ik weet nog dat bijv Hadewych in 2012 amper aan het woord kwam in afleveringen 1 & 2. Mede omdat al haar biechts over Anne Marie gingen, maar vaak komen de finalisten op het begin nog niet zo veel aan het woord. Nu er geen afvaller was zegt het misschien dit keer niet zo veel maar als ze bijv. Tim extreem veel aan het woord laten in afleveringen 1 en 2 ga ik er vanuit dat hij niet de finale haalt bijvoorbeeld.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Biechten
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2016, 15:34:34 »
Mooie compilaties ::ok:: (Youtubelinkjes plaats door alleen de videocode in youtubetags te zetten. Dus https://www.youtube.com/watch?v=7aSEQhxGRJc in [youtube=425,350][/youtube])
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Biechten
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2016, 18:56:17 »
Superhandig dit. Ik heb wel eens overwogen om iets met veel of weinig biechts op te nemen in molpunten, maar dat zou een enorme klus zijn om dat allemaal te gaan tellen. Dus petje af voor al dat werk! (Heb ze nog niet bekeken, maar ik dat dat wel doen. Dan ga ik inhoudelijk reageren)

Denk je dat je dit gaat volhouden voor andere afleveringen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2016, 19:00:04 »
Dus... wie zal er afvallen, Tim of Rop? ;D

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2016, 19:19:58 »
Wat mij opviel aan het molboekje van Annemieke is dat zij aantekeningen maakt voor haar biecht. Ik heb dat bij de anderen niet gezien. Het gaat over haar mislukte metro-opdracht. Het lijkt meer op een soort verantwoording achteraf. Waarom moet zij op deze wijze zo gedetailleerd onthouden waarom ze daar 'gefaald' heeft?

Ik heb de biecht geloof ik niet in het programma zelf gezien.

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2016, 21:45:53 »
Denk je dat je dit gaat volhouden voor andere afleveringen?
Ik doe sowieso m'n best. Ik garandeer niet dat ze onmiddellijk na de aflevering zullen verschijnen (dat is nu duidelijk ook niet het geval geweest), maar ik ben voor de rest wel zodanig werkloos dat ik me d'r mee kan bezig houden, ja.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2016, 12:33:43 »
Ja fijn zou het zijn.

Leuk dat allemaal achter elkaar te bekijken.

Ik zou nou inderdaad ook gaan concluderen dat Remy wel een finalist is ja.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Biechten
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2016, 14:36:26 »
Mooi, zo naast elkaar!  ::ok::
Vorig jaar vond ik de verdeling van hoeveel iedere kandidaat aan het woord komt in aflevering 1 heel vreemd. Marlijn zei echt extreem veel en Carolina vrijwel niets... maar Marlijn stond wel in de finale, en Carolina sneuvelde halverwege het spel. Dus ik weet ook niet precies of ik nu mensen meer of minder moet verdenken afgaande op hoe vaak ze biechten in een aflevering.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #9 Gepost op: 10-01-2016, 16:27:36 »
Ik was te nieuwsgierig naar hoe lang iedereen gebiecht heeft tot nu toe, dus heb het even in aantal seconden op een rijtje gezet (heb dus niet van die mooie compilatiefilmpjes gemaakt, kon het .mkv bestand niet openen in imovie)





Opvallend: Taeke biecht verreweg het minst. Komt dus vermoedelijk ver...

Ik vermoed Tim als snelle afvaller.
Edit: Heb even vergeleken met vorig jaar, toen was Marlijn in zowel aflevering 1 als 2 het meeste aan het woord. Nu is dat Tim. Hij zou dus ook prima een finalist kunnen zijn...

Edit: ik snap niet waarom de plaatjes zo groot zijn ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 10-01-2016, 17:03:38 door hoelahoep »

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #10 Gepost op: 10-01-2016, 17:44:49 »
Hier gaan we weer, hoor.


BIECHTEN AFLEVERING 2.





« Laatst bewerkt op: 10-01-2016, 18:16:26 door Navadni »

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #11 Gepost op: 10-01-2016, 22:49:50 »
Tijdens het kijken van de aflevering op televisie vond ik het einde van de biecht van Marjolein een beetje vreemd overkomen (waar ze zegt dat ze die twee jokers heeft gekregen). Toen had ik het idee dat ze halverwege een zin werd afgekapt (en dat we dan in de laatste aflevering haar hele biecht te zien krijgen, waarin ze bijvoorbeeld zoiets zegt als "ik heb twee jokers..., maar daar heb ik als mol natuurlijk helemaal niks aan". Het beeld stond even stil.
Nu ik het fragment hier nog eens bekijk, lijkt het overigens wel mee te vallen. (Ik verdenk Marjolein overigens niet echt.)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2016, 08:46:20 »
Wel vreemd hoe Cecile Ellie in de opdrachten zo verdenkt, maar er niets mee doet op de test. Wat me ook opviel was de emotionele reactie van Remy, zou de mol dit hebben?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #13 Gepost op: 11-01-2016, 09:15:11 »
Wel vreemd hoe Cecile Ellie in de opdrachten zo verdenkt, maar er niets mee doet op de test. Wat me ook opviel was de emotionele reactie van Remy, zou de mol dit hebben?

Zijn emotionele reactie was vooral in woord. Aan zijn hele gezicht en lichaamstaal was geenszins ook maar een emotie te ontdekken.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #14 Gepost op: 11-01-2016, 17:28:15 »
super Navadni.. ik ga ze straks weer bij de kandidaten plaatsen :)



edit: de biechtfilmpjes zijn per kandidaat via Menubalk -> Kandidaten -> naam van de kandidaat ook terug te kijken!
« Laatst bewerkt op: 11-01-2016, 19:45:16 door Stormpie »
er was eens......