Auteur Topic: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk  (gelezen 26255 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #20 Gepost op: 20-02-2016, 21:29:52 »
Die heeft echt niet meer gespreid, maar valt gewoon af omdat hij minder jokers had dan Tim (of al meer vragen fout zonder die jokers natuurlijk).
Hij zei zelf dat hij spreidde op Klaas en Tim hoor...

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #21 Gepost op: 20-02-2016, 21:31:44 »
Hij zei zelf dat hij spreidde op Klaas en Tim hoor...
Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in de montage rond het invullen van de test. Hij weet niet zeker dat Tim de mol niet is, maar iedere kandidaat moet toch begrijpen dat je nu alleen maar kans maakt op de finale als je op één mol inzet.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Cookie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #22 Gepost op: 20-02-2016, 21:39:07 »
Inderdaad! Aflevering volgende week vind ik ook to much.

Wel mooie aflevering met die fabriek

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #23 Gepost op: 20-02-2016, 22:03:46 »
Heerlijk dat er toch nog wat geld in de pot kwam. Dat bewijst maar weer dat niemand tot aan aflevering acht écht zijn best heeft gedaan voor die pot, behalve Taeke misschien.

Zoals Tim al zei: "We zijn met zijn vieren over. Dus het is best wel moeilijk geworden om te mollen, dus we gaan dan maar geld verdienen."

Rake samenvatting van dit seizoen...
Tell me what your telescope says

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #24 Gepost op: 20-02-2016, 22:50:24 »
Ik ben echt zo iemand die altijd op zoek gaat om dingen met elkaar te linken.

Zo kwam ik er achter dat alle drie de finalisten jaren lang voor het glazen huis werken/hebben gewerkt

Annemieke: 1x in het huis | Andere jaren verslaggeefster op 101 tv en NPO 1
Klaas: Tot vorig jaar betrokken bij elk jaar een andere actie
Tim: Al jaren betrokken bij de uitzendingen op NPO 3 met Sophie Hilbrand | BOODSCHAAAAP!!!

Voegt verder niks toe, maar ja.

Dat was feitjes met Marvin  ;D
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #25 Gepost op: 20-02-2016, 22:53:54 »
Kan iemand met zijn of haar beste Spaans horen wat er gezegd wordt na @ 15.44 u. (uitz. gemist) als er vrij dramatisch (lees geregisseerd) een dominosteen (2x4 =8) wordt gelegd op de tafel? Hoor iets met "Hollanda"..

*zou toch leuk zijn als de meneer zou zeggen: "Het is een vrouwelijke mol uit Holland"..
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 22:55:34 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #26 Gepost op: 20-02-2016, 22:57:52 »
Kan iemand met zijn of haar beste Spaans horen wat er gezegd wordt na @ 15.44 u. (uitz. gemist) als er vrij dramatisch (lees geregisseerd) een dominosteen (2x4 =8) wordt gelegd op de tafel? Hoor iets met "Hollanda"..

*zou toch leuk zijn als de meneer zou zeggen: "Het is een vrouwelijke mol uit Holland"..

Nee hij zegt: Het is een mannelijke mol en dat is niet Tim.  ;D ;)

Nee geen idee wat hij zegt, hoorde ook Hollanda en bij mij ging er ook een lampje branden, maar ja mijn Spaans is net zo slecht als mijn Frans.


EDIT: Annemieke zou er Hallondo van maken denk ik.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #27 Gepost op: 20-02-2016, 22:59:22 »
Nee hij zegt: Het is een mannelijke mol en dat is niet Tim.  ;D ;)

Nee geen idee wat hij zegt, hoorde ook Hollanda en bij mij ging er ook een lampje branden, maar ja mijn Spaans is net zo slecht als mijn Frans.


EDIT: Annemieke zou er Hallondo van maken denk ik.
Ik zou er straks nogmaals naar luisteren. Mijn Spaans is redelijk dus misschien kan ik er wel wat mee
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #28 Gepost op: 20-02-2016, 23:05:08 »
die ''dubbel 4'' bij het dominospel zou ik liever niet hebben gezien. Heeft een negatieve betekenis.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #29 Gepost op: 20-02-2016, 23:05:29 »
Kan iemand met zijn of haar beste Spaans horen wat er gezegd wordt na @ 15.44 u. (uitz. gemist) als er vrij dramatisch (lees geregisseerd) een dominosteen (2x4 =8) wordt gelegd op de tafel? Hoor iets met "Hollanda"..

*zou toch leuk zijn als de meneer zou zeggen: "Het is een vrouwelijke mol uit Holland"..

Ik hoorde "Hollanda ook", maar hen niet op de rest van de zin gelet. En mijn Spaans is niet heel denderend..
Maar ik zal eens kijken of ik er iets van kan maken.  ;)

EDIT Ga zo nog eens luisteren, maar hoorde nu Duitsland én Nederland genoemd worden.. Wrsch iemand zie zegt: "Die mensen komen uit Duitsland of Nederland" of zoiets  ;)


EDIT Ik hou het bij wat ik in de eerste edit zei: volgens mij zegt hij zoiets als (maar ik gok het nog steends een beetje) "Aan de uitspraak/het accent te horen uit Duitsland of Nederland"
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 23:23:23 door Whiskers »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #30 Gepost op: 20-02-2016, 23:10:15 »
Kan iemand met zijn of haar beste Spaans horen wat er gezegd wordt na @ 15.44 u. (uitz. gemist) als er vrij dramatisch (lees geregisseerd) een dominosteen (2x4 =8) wordt gelegd op de tafel? Hoor iets met "Hollanda"..

*zou toch leuk zijn als de meneer zou zeggen: "Het is een vrouwelijke mol uit Holland"..
Ik hoorde ook Allemana, wat Duitsland betekent :P Dus geen idee waar ze het over hadden :P

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #31 Gepost op: 20-02-2016, 23:11:14 »
die ''dubbel 4'' bij het dominospel zou ik liever niet hebben gezien. Heeft een negatieve betekenis.

Ehm. Nope.
"Four - Four This domino points to happiness, joy and relaxation. There may be a party in a big building."
http://www.serenapowers.com/dominoes.html

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #32 Gepost op: 20-02-2016, 23:11:51 »
Ik hoorde ook Allemana, wat Duitsland betekent :P Dus geen idee waar ze het over hadden :P

LOL, ik edit net mijn post met hetzelfde: >>> Ik hoor nu ook Duitsland<<<  ::rofl::

EDIT Ik hou het bij wat ik in de eerste edit van mijn eerdere post al zei: volgens mij zegt hij zoiets als (maar ik gok het nog steeds een beetje) "Aan de uitspraak/het accent te horen uit Duitsland of Nederland"
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 23:19:02 door Whiskers »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #33 Gepost op: 20-02-2016, 23:14:01 »
LOL, ik edit net mijn post met hetzelfde: >>> Ik hoor nu ook Duitsland<<<  ::rofl::
::rofl:: Haha timing  ::ok:: Maar inderdaad lijkt erop dat het locals zijn die de gebeurtenis daar proberen te verklaren :P

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #34 Gepost op: 20-02-2016, 23:16:20 »
Volgens mij zegt één van die mannen iets in deze geest: "Heb je dat (of zie je dat) Mario, tele Olanda" , oftewel: de Nederlandse tv.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #35 Gepost op: 20-02-2016, 23:19:56 »
Volgens mij zegt één van die mannen iets in deze geest: "Heb je dat (of zie je dat) Mario, tele Olanda" , oftewel: de Nederlandse tv.

Ik hoor op het einde echt "Allemania, Hollanda"

EDIT En "Mario" hoor ik er al helemaal niet in.. Maar mijn Spaans is dus niet denderend.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 23:22:49 door Whiskers »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #36 Gepost op: 20-02-2016, 23:23:43 »
Ik hoor op het einde echt "Allemania, Hollanda"

Misschien dat ze het erover hebben waar dat kleine Hollanda ligt

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #37 Gepost op: 20-02-2016, 23:31:09 »
Misschien dat ze het erover hebben waar dat kleine Hollanda ligt

Het lijkt mij meer een opsomming: als in "ze komen uit Nederland of Duitsland (zinsopbouw in het Spaans is anders), maar alles kan indien er iig Duitsland en Nederland in voorkomen  ;)
Ik ga nog 10x luisteren, maar of het helpt? Wie was er hier nou van Spaans(talige)e afkomst? Gadoesja?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #38 Gepost op: 20-02-2016, 23:37:47 »
Er wordt gezegd: la pelicula la Hollanda, Allemania. La pelicula is de televisie. Dus gewoon dat ze van de Nederlandse (of Duitse) televisie zijn ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - min of meer uitzonderlijk
« Reactie #39 Gepost op: 20-02-2016, 23:41:55 »
Er wordt gezegd: la pelicula la Hollanda, Allemania. La pelicula is de televisie. Dus gewoon dat ze van de Nederlandse (of Duitse) televisie zijn ;D

Ook weer opgelost  ::ok::    ::rofl::

Al is de zin niet zo kort als jij zegt  ;) Er zitten nog best wat woorden tussen "Pelicula" en "Allemania, Hollanda"
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 23:44:47 door Whiskers »