Auteur Topic: Aflevering 10 - De ontknoping  (gelezen 83467 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2016, 21:52:04 »
Klaas, goed gedaan!!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2016, 21:55:26 »
Prima laatste aflevering! Ze hebben echt goed naar de tips gekeken en het scheelde natuurlijk ook dat de aflevering langer duurde. Lekker veel molacties behandeld en leuke dingen aan tafel besproken.

Dit inderdaad. Super leuk gedaan zo.  ::bravo::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #102 Gepost op: 5-03-2016, 21:55:37 »
Wat wordt onze RAT tekort gedaan, hij is degene die al heel snel op het goede spoor zat met de puzzel achterop het molgeld en het portret zo goed als klaar had.
Heb de hele aflevering gewacht op een complimentje van de programmamakers. Dus niet. Maar van mij krijg je een groot compliment RAT! En dankjewel voor alle tijd die je daar in hebt gestoken!!!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #103 Gepost op: 5-03-2016, 21:57:50 »
Prima laatste aflevering, stukken beter dan afgelopen jaren. Ik heb weer genoten van dit seizoen, op naar 2017!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #104 Gepost op: 5-03-2016, 21:59:42 »
. Maar van mij krijg je een groot compliment RAT! En dankjewel voor alle tijd die je daar in hebt gestoken!!!!

Ja echt super knap gedaan!  ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #105 Gepost op: 5-03-2016, 22:01:18 »
Ik had er ook op gehoopt dat ze de achterkant van het gel zouden laten zien met een vermelding naar het puzzelwerk an Rat.

Wellicht dat op de site dat nog komt te staan?
Heb nog niet gekeken naar de extra molactiea en hints fie er komen te staan

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #106 Gepost op: 5-03-2016, 22:01:33 »
Heel goed gedaan!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #107 Gepost op: 5-03-2016, 22:09:52 »
Klaas echt super super goed gedaan.
Je was wel een geweldige mol met gewaagde acties.  ::ok:: ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline MakJaad

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #108 Gepost op: 5-03-2016, 22:14:33 »
Nu was het erg fijn dat de finale niet al veel eerder was opgenomen. Zo konden ze erg goed vrij positief over de kloosterhint praten en aansluiten bij de actualiteit.

Ik vond de tafel erg gezellig. Geen enkele kandidaat was heel overdreven aan- of afwezig en Art leidde het gesprek goed.

Het zwaaien op de trappen hoeft voor mij niet zo, maar leek mij al minder overdreven dan afgelopen jaar het geval was. Ook leuk dat alle kandidaten aan het eind verschenen.

Qua molacties was ik niet echt overtuigd. Ik vond het wel super leuk dat de symbolen in het klooster niet ontdekt zijn, zeker omdat de ''het verandert achter je rug'' daar niet aan gekoppeld werd.

Goed gedaan vandaag.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #109 Gepost op: 5-03-2016, 22:22:10 »
Een betere uitzending dan vorig jaar als je het mij vraagt! :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #110 Gepost op: 5-03-2016, 22:23:29 »
Ja, Klaas is toch, naar verwachting de mol! Je wilt niet weten hoe vaak ik thuis heb gezegd: 'IK ZEI HET!  ::rofl:: ::bravo::

Ik heb genoten van dr aflevering. Het was een hele mooie ontknoping met lekker veel molacties! Over molacties gesproken: wat heeft Klaas het goed gedaan, zeg! Een mol met lef en met een strategische aanpak! Mijn respect  ::bravo::
Ook de onthulling van de winnaar vond ik leuk gedaan zo!

En hiermee komt er weer een einde aan het 16e seizoen. En wat heb ik ervan genoten! Het was weer een topseizoen. Een van de betere tot nu toe naar mijn mening. ::bravo::


Ook nog even mijn credits naar de molloten hier. Jullie hebben ook weer mooie ontdekkingen gedaan! ::ok::

Nu weer een jaar wachten :\'(

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #111 Gepost op: 5-03-2016, 22:25:53 »
Klaas was een goede mol met goede, eigen acties ::ok:: Ook de molactie op de berg vond ik zeer geslaagd, zeker omdat ALLE kandidaten die sleutel konden pakken. De molactie zou pas flauw zijn geweest als Klaas een kopie van de sleutel in zijn zak zou hebben gehad.

De Kloosterhint was idd een te makkelijk te vinden hint. Als die er niet was geweest, zou ik Klaas niet als mol hebben ontmaskerd.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #112 Gepost op: 5-03-2016, 22:27:04 »
Hadden we hier eigenlijk wel ontdekt dat het gezicht van klaas als wit gezicht te zien was?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #113 Gepost op: 5-03-2016, 22:28:16 »
er is wel flink gespeculeerd en gepuzzeld.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #114 Gepost op: 5-03-2016, 22:32:52 »
Wat wordt onze RAT tekort gedaan, hij is degene die al heel snel op het goede spoor zat met de puzzel achterop het molgeld en het portret zo goed als klaar had.
Heb de hele aflevering gewacht op een complimentje van de programmamakers. Dus niet. Maar van mij krijg je een groot compliment RAT! En dankjewel voor alle tijd die je daar in hebt gestoken!!!!
Ja, ook hier nogmaals de complimenten. Als ze het op tv dan niet doen, dan hier maar even extra. Al dat gepuzzel met die foto, chapeau Toen was het toch echt duidelijk, vooral dat stukje met die driehoek van het open shirt.
Na de inge iepenburg-viners en de Case-Cees hint was de kloosterhint de derde die echt geen millimeter ruimte meer gaf.
het zijn dus kennelijk ofwel hints die waterdicht zijn, of hints die nietszeggend zijn, zoals
'misplaatst", dan een frgment van Klaas die de tafel verplaatst wat we dus thuis niet zien.

wel een hele goede laatste aflevering ! gewoon net wat meer tijd nemen, en een goee afwisseling van molstreken en de reacties daar weer op.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #115 Gepost op: 5-03-2016, 22:34:23 »
De case hint was ook niet waterdicht op zich.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #116 Gepost op: 5-03-2016, 22:46:03 »
.
het zijn dus kennelijk ofwel hints die waterdicht zijn, of hints die nietszeggend zijn, zoals
'misplaatst", dan een frgment van Klaas die de tafel verplaatst wat we dus thuis niet zien.



Dat zagen we dus wel, kijk maar eens terug. We zagen het iets te duidelijk zelfs  ;)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #117 Gepost op: 5-03-2016, 22:47:09 »

Na de zenuwslopend spannende en verrassende ontknoping van vanavond, ga ik mij nu focussen op de Vlaamse Mol.
 ;D
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #118 Gepost op: 5-03-2016, 22:47:38 »
Hadden we hier eigenlijk wel ontdekt dat het gezicht van klaas als wit gezicht te zien was?


Ja, ergens zijn zijn pupillen vergeleken. De slotsom was dat dit de pupillen van Klaas waren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #119 Gepost op: 5-03-2016, 23:04:44 »
Ja, ergens zijn zijn pupillen vergeleken. De slotsom was dat dit de pupillen van Klaas waren.
sommigen zeiden annemieke ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.