Auteur Topic: Aflevering 10 - De ontknoping  (gelezen 83919 keer)

Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #80 Gepost op: 5-03-2016, 21:33:59 »
Ik dacht dat de scores nooit onthuld werden  :o

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #81 Gepost op: 5-03-2016, 21:34:26 »
23/40 tegen 25/40. Ik dacht altijd dat de finalisten over de 30 zouden scoren toch. ;D

Jaaaa dacht ik ook  ::oink::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #82 Gepost op: 5-03-2016, 21:34:28 »
Tim als winnaar! Wat een verrassing ::bravo::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #83 Gepost op: 5-03-2016, 21:36:32 »
afleveringstitel misplaatst vind ik een flauwe uitleg

Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #84 Gepost op: 5-03-2016, 21:38:21 »
Hahahaha die cijferhints zijn op honderd manieren uit te leggen  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #85 Gepost op: 5-03-2016, 21:38:30 »
Volgens mij heb ik alles gelezen de afgelopen 10 weken.
Knap hoor ::bravo::


het enige dat we niet hadden gezien waren de schilderingen in het klooster.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2016, 21:39:31 »
afleveringstitel misplaatst vind ik een flauwe uitleg

Een reden dat ik niets heb met hints de laatste jaren: Ze zijn meestal te flauw, te simpel,...

Met de molacties ben ik wel tevreden (op die kist op de berg na)

Offline Cobra

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #87 Gepost op: 5-03-2016, 21:40:24 »
Kan iemand me de verborgen hint uit aflevering 1 uitleggen? Met de alfabetische volgorde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #88 Gepost op: 5-03-2016, 21:41:20 »
Kan iemand me de verborgen hint uit aflevering 1 uitleggen? Met de alfabetische volgorde

 - Pac-Mol merkt op dat Art met de Mol alle kandidaten in alfabetische volgorde bespreekt, behalve Klaas. Maar als je "Klaas" vervangt voor "Mol" klopt het weer wel. (De goede alfabetische volgorde is Airen, Annemieke, Cécile, Ellie, Klaas, Marjolein, Remy, Rop, Taeke, Tim. Art verwisselt door eerst de vijf vrouwen te doorlopen Marjolein en Klaas.)
(wieisdemol.net)

Offline Whoppie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #89 Gepost op: 5-03-2016, 21:43:52 »
Neem nou de actie dat Klaas de tafel met zijn ass naar achter duwt. Een goede molactie= niemand ziet het, het verpest de opdracht en het houdt geld uit de pot. Echter: de productie van WIDM zorgde er normaliter voor dat je zulke dingen vaak (ik zeg dus: vaak) pas bij de laatste aflevering zag. Pas dan zag je het eerste beeld dat, dus in dit geval, Klaas die tafel naar achter duwde. Dit jaar is dat gewoon in de aflevering beland. Dat is prima, maar niet wanneer het toch al obvious is. Allerlei blogs, facebookpagina's en sites en de mensen thuis hadden het er dit jaar over dat Klaas de tafel naar achter duwde. Prima actie, maar de productie heeft het zo een beetje verpest.
Wel weer een leuke ontknoping trouwens! Echt leuk met al die mensen in het Vondelpark.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 21:45:29 door Whoppie »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #90 Gepost op: 5-03-2016, 21:44:28 »
Kan iemand me de verborgen hint uit aflevering 1 uitleggen? Met de alfabetische volgorde

Ja, de kandidaten werden op alfabetische volgorde desproken bij de briefing als je Klaas als Mol nam ipv als Klaas (van K).

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #91 Gepost op: 5-03-2016, 21:45:00 »
Ben geen fan van deze ontknoping.. Vooral de manier van het bekend maken van de winnaar vond ik echt zo lullig voor Annemieke. Normaal heb je krap een jaar om dit te verwerken (het mislopen van 13.000 euro) nu maar 10 minuten en daarna nog even gemaakt poseren op het bordes van VondelCS... Echt heel lullig.

Verder vind ik het jammer dat de extra minuten uitzending werden gespendeerd aan het UITGEBREID bespreken van o.a. de relatie van Airen en Taeke..

Jammer..  ::niet-ok:: Maar vind dat Klaas het goed heeft gedaan, alleen jammer dat hij niet bepaald trots was om zijn molacties te vertellen aan tafel..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #92 Gepost op: 5-03-2016, 21:46:31 »
Die eerste kist had ik gewoon verwacht. Maar dat Klaas ook geld in de tweede kist liet liggen... ::oink:: Petje af!
Tell me what your telescope says

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #93 Gepost op: 5-03-2016, 21:46:49 »
Vooral teleurgesteld dat ze niks meer van dat Restaurant gebeuren op terug blikte.  ???

Aan het einde 1x Annemieke goed als verliezer in de poll bij aflevering 6.  :(

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #94 Gepost op: 5-03-2016, 21:47:55 »
Goed gedaan iedereen. Ik zat zonder t zelf door te hebben toch in een soort tunnel met kleine ramen.
Knap van die ene molloot die bij het klooster een hint zag in de laatste woorden van de oud mollen.

Ik ga ook weer ondergronds.
Hopelijk tot volgend jaar allemaal!
"niets is wat het lijkt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #95 Gepost op: 5-03-2016, 21:48:04 »
Prima laatste aflevering! Ze hebben echt goed naar de tips gekeken en het scheelde natuurlijk ook dat de aflevering langer duurde. Lekker veel molacties behandeld en leuke dingen aan tafel besproken.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #96 Gepost op: 5-03-2016, 21:48:21 »
Klaas heeft met veel lef gespeeld al bij al. Mss ook omdat hij ook door zijn medekandidaten vrij vroeg verdacht werd.

Maar alleen al omdat hij gesaboteerd heeft verdient hij respect. Dat kan namelijk niet van alle recente mollen gezegd worden. Zijn lichaamstaal was echter niet overtuigend voor mij. Dat deed me dan weer denken aan Susan Visser. Gelukkig was dat het enige dat hij gemeen had met deze povere Mol/actrice. ::ok::

Heel blij dat Tim gewonnen heeft. Annemiek heeft haar finaleplek cadeau gekregen en ook gewoon te veel jokers weten binnen te halen. Dat is uiteraard niet haar schuld, maar het evenwicht was totaal zoek. Bravo Tim! ::bravo::

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #97 Gepost op: 5-03-2016, 21:48:42 »
Die afleveringstitels sloegen ook als een tang op een varken. Zo kun je van alles wel wat maken

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #98 Gepost op: 5-03-2016, 21:49:11 »
Ik vind seizoen 16 echt een topserie met zo'n leuke groep en veel opdrachten! Alleen de mol vind ik echt de saaiste die ik ooit heb gezien  ::ohno:: echt 3x niks
Waarom wissel je niet gewoon 4 paren om op de trappen? De sleutel onder de kist was voorgeregisseerd. De laatste molactie (we zaten opeens in aflevering 9) was geen molactie, hij had het alleen maar over Annemieke die 'het zwembad vermijden' al voor hem deed...

Mweeeh geen is geen haat hoor, want deze serie was alsnog genieten  :D

« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 21:50:55 door JPMOL1999 »

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #99 Gepost op: 5-03-2016, 21:50:04 »
Vooral teleurgesteld dat ze niks meer van dat Restaurant gebeuren op terug blikte.  ???

Ja... waar is het restaurant gebleven. Is ook (nog?) niet op de site te zien, maar daar is toch ook gemold????

Verder is het duidelijk dat teksten van Art soms refereren aan wat hier gezegd wordt ;-) Zoals: ik sprak Klaas op het strand pas weer als mol, hints zitten er altijd in, ik vond jou een hele goeie mol, etc...

m0ll0m