Poll

Wat vond jij de beste molactie van Klaas?

(1.1) Geld verdienen bij de metro-opdracht om de aandacht van zich af te leiden en om zijn plan, later in de serie, uit te kunnen voeren
1 (1%)
(2.1) De verkeerde kar naar de overkant brengen, waardoor de juiste kar nooit het eindpunt binnen de tijd kon bereiken en er sowieso geen geld verdiend kon worden
7 (7%)
(2.2) Twee mensen omwisselen, waardoor er 100 euro minder in de pot kwam en de bonus van 600 euro sowieso niet gehaald kon worden
0 (0%)
(2.3) Het aanwijzen van zijn initialen in het klooster met Cécile op steenworp afstand
3 (3%)
(4.1) Naar een duiker varen met 600 euro op zak en zich om laten gooien
5 (5%)
(4.3) De rotswand beklimmen en 1500 euro verduisteren
17 (17%)
(5.2) Onder de ogen van de kandidaten 1000 euro in de kist laten liggen
40 (40%)
(6.1) Rop de hamer verkeerd laten leggen, zorgen voor vertraging en chaos in de communicatie en de tafel een paar centimeter verschuiven
13 (13%)
(6.3) Airen op de verkeerde plek zetten op de groepsfoto, waardoor er sowieso geen geld verdiend kon worden
6 (6%)
(7.1) Zijn eigen koffer 'niet herkennen' in de control-room en veel tijd verspillen aan het zoeken van 'Tim's koffer'
8 (8%)
(9.2) Annemieke's raad opvolgen door niet langs het zwembad te lopen en zo het grote geld laten liggen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 45

Auteur Topic: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?  (gelezen 9049 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Gepost op: 14-04-2016, 15:23:24 »
Wat vond jij de beste molactie van Klaas? Je mag er drie invullen in de poll :)

Hierboven de 'officiële molacties', die aan bod zijn gekomen in de uitzending en op de site. Echter heeft de mol wel meer uitgehaald dan dat er beschreven staat in het rijtje. Zo heeft hij, zoals ik gelezen heb in een interview gemold bij de 'woordenestafette' en bij de 'restaurantopdracht'. Verder denk ik dat hij wel degelijk gemold heeft bij: 'topito-trekken', 'geld matchen', 'fietsen langs het strand' en 'geldklokken stopzetten'. Omdat al deze opdrachten niet officieel bevestigd zijn, heb ik ze niet opgenomen in het lijstje.

Ik heb gekozen voor de volgende drie:
1. (5.2) --> 1000 euro verduisteren. Deze staat op nummer een omdat deze actie erg effectief was en het getuigde van veel lef aangezien de kans op ontdekking erg groot was geweest
2. (4.3) --> Ondanks grote angst, naar boven klimmen en 1500 euro verduisteren. Ook gewaagd, want als iemand hier ging fouilleren (  ;) ), was hij de pineut geweest.
3. (4.1) --> Met 600 euro op zak je laten omgooien. Een erg effectieve actie!  ::ok::


Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2016, 16:39:58 »
Ik ben het wel met je eens, mijn favoriet is toch wel de grot. Het lef dat je dan moet hebben met een groep die zo weinig vertrouwen in jouw heeft. Maar ook het omwisselen van Airen opdracht 6.3 vond ik een hele goede, subtiele mollenactie die naar mijn inzien wat onderschat wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2016, 16:54:55 »
Ik had dit rijtje:

(4.3) De rotswand
(5.2) 1000 euro in de kist
(6.1) Rop de hamer verkeerd laten leggen, zorgen voor vertraging en chaos in de communicatie en de tafel een paar centimeter verschuiven

Die laatste was me best wel wat. Kan zo makkelijk in de gaten lopen. Zoals Cécile die zich ging ergeren aan het ingewikkelde dikkeboek-dunneboek. Klaas moest er echt op vertrouwen dat iedereen zo druk met zichzelf was dat alles ongestraft bleef. Best wel gewaagd hoor, met nog zoveel deelnemers in de spel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2016, 08:34:12 »
Er mist er nog eentje: hoe hij Remy het spel uitwerkte door hem zijn hele vragenlijst over te laten schrijven. Ik vind dat Klaas het echt geweldig gedaan heeft!!
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2016, 20:20:56 »
Er mist er nog eentje: hoe hij Remy het spel uitwerkte door hem zijn hele vragenlijst over te laten schrijven. Ik vind dat Klaas het echt geweldig gedaan heeft!!

dat was absoluut een briljante zet!! Ik vind ook dat Klaas het super heeft gedaan!!
er was eens......

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #5 Gepost op: 17-04-2016, 17:17:27 »
Er mist er nog eentje: hoe hij Remy het spel uitwerkte
Sorry maar dat is de meest ANTI mollenactie ooit als die er geweest was. Als mol wil je nu juist dat de mensen die je niet verdenken in het spel blijven he. Dan kun je dingen uitvreten....... en Remy verdacht hem zelfs nog niet toen hij al thuis was.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #6 Gepost op: 18-04-2016, 10:59:51 »
Sorry maar dat is de meest ANTI mollenactie ooit als die er geweest was. Als mol wil je nu juist dat de mensen die je niet verdenken in het spel blijven he. Dan kun je dingen uitvreten....... en Remy verdacht hem zelfs nog niet toen hij al thuis was.
Remy verdacht Klaas juist heel sterk. Maar door de actie van Klaas is hij daarvan afgestapt en lag hij eruit.
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2016, 12:04:42 »
Dat is dan toch de meest ANTI mollenactie ooit ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond jij de beste molactie van Klaas?
« Reactie #8 Gepost op: 19-04-2016, 17:00:21 »
Dat is dan toch de meest ANTI mollenactie ooit ??? ::)
Uhmm nee, in mijn ogen is het vooral een meesterlijke zet