Auteur Topic: Het Wie Is De Mol Off Topic topic  (gelezen 151682 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #320 Gepost op: 19-03-2017, 22:19:32 »
je kunt in je profiel aangeven welk thema je standaard voor Realitynet wil gebruiken. In profiel -> realitynet voorkeuren kun je van alles aanpassen, en ook in profiel -> lay-out heb je verschillende opties. Zo heb je voor bv Wie is de Mol een andere lay-out dan voor Expeditie Robinson of Peking Express.
Aan het tekentje voor een board kun je zien of er nieuwe berichten zijn. Zelf kijk ik liever op het board zelf. Dan weet je zeker dat je niks mist.
er was eens......

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #321 Gepost op: 21-03-2017, 19:45:20 »
Ik heb mijn molvoorspellingentabel geüpdatet voor dit seizoen :) Je ziet er per seizoen hoe snel de Mol op het spoor kwam ::vergroot::
Het was één van m'n beste speurseizoenen ooit :D
...óf niet!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #322 Gepost op: 30-03-2017, 22:45:19 »
Morgen organiseer ik een Wie is de Mol avond voor wat collega's, met 3 opdrachten. Ik heb er heel veel zin in. Er is heel veel tijd in gaan zitten om alles te bedenken maar dat was ontzettend leuk om te doen. Nu moet blijken hoe de spelers het vinden. Misschien is alles wel bijna net zo onmogelijk als het Vlaamse alfabet ::rofl::

Ik ben wel erg zenuwachtig. Misschien gaat alles wel fout of ben ik iets vergeten. Maar dan ben ik stiekem gewoon de mol in plaats van de presentator. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #323 Gepost op: 30-03-2017, 22:58:23 »
spannend, heel veel succes ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #324 Gepost op: 30-03-2017, 22:59:02 »
Morgen organiseer ik een Wie is de Mol avond voor wat collega's, met 3 opdrachten. Ik heb er heel veel zin in. Er is heel veel tijd in gaan zitten om alles te bedenken maar dat was ontzettend leuk om te doen. Nu moet blijken hoe de spelers het vinden. Misschien is alles wel bijna net zo onmogelijk als het Vlaamse alfabet ::rofl::

Ik ben wel erg zenuwachtig. Misschien gaat alles wel fout of ben ik iets vergeten. Maar dan ben ik stiekem gewoon de mol in plaats van de presentator. ::jaja::
Super leuk! ::bravo:: Komt vast goed. Ik doe altijd mijn verjaardag in widm stijl. Art zijn is best leuk hoor :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #325 Gepost op: 31-03-2017, 13:25:24 »
Wat is dat toch met die kandidaten die ineens overal in het wild lopen? Maandag al Thibaud en Hanne in Antwerpen, net weer was Diederik opnames aan het maken ??? :D
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #326 Gepost op: 3-04-2017, 13:27:53 »
Vandaag is het al weer 11 jaar geleden dat Frederique Huydts is overleden.
Ik heb laatst dit seizoen voor het eerst nog eens terugbekeken en het blijft een raar idee dat ze tijdens de uitzendperiode is overleden. Ze was een geweldige kandidaat en persoon.


 :\'(
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #327 Gepost op: 3-04-2017, 14:45:03 »
Vandaag is het al weer 11 jaar geleden dat Frederique Huydts is overleden.
Ik heb laatst dit seizoen voor het eerst nog eens terugbekeken en het blijft een raar idee dat ze tijdens de uitzendperiode is overleden. Ze was een geweldige kandidaat en persoon.


 :\'(

Wat gaat de tijd toch snel. Elf jaar alweer  :\'( Zoals ik en velen anderen nog precies kunnen herinneren wat zij deden op 11 september 2001, kan ik mij ook goed herinneren wat ik deed toen ik het nieuws hoorde van Frédérique. Ze ging op in het spel, genoot er zichtbaar van. Nog steeds een terechte winnaar. Hoe ze die berg opfietste  ::bravo:: Dan denk je dat je een verschrikkelijke ziekte hebt overwonnen, blijkt het toch niet zo te zijn.  ::sorry::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #328 Gepost op: 3-04-2017, 14:56:23 »
Wat gaat de tijd toch snel. Elf jaar alweer  :\'( Zoals ik en velen anderen nog precies kunnen herinneren wat zij deden op 11 september 2001, kan ik mij ook goed herinneren wat ik deed toen ik het nieuws hoorde van Frédérique. Ze ging op in het spel, genoot er zichtbaar van. Nog steeds een terechte winnaar. Hoe ze die berg opfietste  ::bravo:: Dan denk je dat je een verschrikkelijke ziekte hebt overwonnen, blijkt het toch niet zo te zijn.  ::sorry::

ik heb het seizoen zelf nooit live op tv gezien, maar toen ik het terugkeek had ik ook gewoon tranen in mijn ogen, ik weet nog goed toen ik dacht waarom staat er aan het begin van de aflevering ten nagedachtenis aan... en toen aan het einde van het seizoen vielen de stukjes in elkaar, en heb ik letterlijk 5 minuten zitten brullen.

ze was zo'n geweldige kandidate, eentje waar velen nu nog een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #329 Gepost op: 4-04-2017, 22:37:31 »
Ik denk dat de tijd is gekomen om zo langzamerhand (tijdelijk) afscheid te nemen van dit forum. Sinds December staat deze site standaard al open als tabblad op mijn telefoon, maar daar gaat nu een einde aan komen.

Iedereen bedankt voor de gezellige theoriën en andere berichten! ::bravo::

Tot over een aantal maanden! ::joehoe::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #330 Gepost op: 6-04-2017, 21:02:07 »
Weet iemand toevallig of er ergens nog downloads/youtubelinkjes bestaan van Muldvarpen, de Zweede Mol? ::nieuwsgierig::
...óf niet!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #331 Gepost op: 6-04-2017, 21:06:22 »
Weet iemand toevallig of er ergens nog downloads/youtubelinkjes bestaan van Muldvarpen, de Zweede Mol? ::nieuwsgierig::

Deze Pac?

https://www.youtube.com/watch?v=Hbr58Kuo_ko

https://www.youtube.com/results?search_query=muldvarpen+der+ville+vide
« Laatst bewerkt op: 6-04-2017, 21:12:07 door m0lmuis »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #332 Gepost op: 6-04-2017, 21:47:41 »
Deze Pac?

https://www.youtube.com/watch?v=Hbr58Kuo_ko

https://www.youtube.com/results?search_query=muldvarpen+der+ville+vide
::rofl::
Niet helemaal, maar het het is een begin ::ok:: Ik vertrek over een paar maanden naar Zweden namelijk, dus ik moet wel eventjes de taal leren ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #333 Gepost op: 6-04-2017, 21:52:25 »
::rofl::
Niet helemaal, maar het het is een begin ::ok:: Ik vertrek over een paar maanden naar Zweden namelijk, dus ik moet wel eventjes de taal leren ::tandpastasmiley::

Argh, ik hoopte dat het echt de Zweedse Mol was. ;D Die zou ik ook graag zien, ik ga van de zomer ook naar Zweden. Door het kijken naar veel Zweedse films de afgelopen tijd ken ik al best wat woordjes. En ben ik fan van Ingmar Bergmans werk geworden. Verschillende van zijn films kun je op YouTube met Engelse ondertiteling vinden.

Ga je voor je studie Pac of voor ontspanning/vakantie? :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #334 Gepost op: 6-04-2017, 22:56:38 »
Ik denk dat de tijd is gekomen om zo langzamerhand (tijdelijk) afscheid te nemen van dit forum. Sinds December staat deze site standaard al open als tabblad op mijn telefoon, maar daar gaat nu een einde aan komen.

Iedereen bedankt voor de gezellige theoriën en andere berichten! ::bravo::

Tot over een aantal maanden! ::joehoe::

tot over een aantal maanden :)
Dit forum heeft ook een hele gezellige relaxhoek... ik zou zeggen, kom af en toe eens buurten  ;D
er was eens......

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #335 Gepost op: 7-04-2017, 12:38:32 »
Ga je voor je studie Pac of voor ontspanning/vakantie? :)
Voor m'n studie 8) Vijf maanden op Erasmus naar Göteborg :D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #336 Gepost op: 7-04-2017, 13:17:55 »
Voor m'n studie 8) Vijf maanden op Erasmus naar Göteborg :D

Gaaf!! :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #337 Gepost op: 7-04-2017, 19:04:27 »
Leuk Pac! Veel plezier alvast. ::ok::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #338 Gepost op: 7-04-2017, 19:08:38 »
ik vond het een hele mooie stad goteborg al is het alweer bijna 2 decennia geleden dat ik er 3 maanden heb mogen vertoeven.

heel veel plezier pac

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #339 Gepost op: 11-04-2017, 11:03:09 »
De hoofdredacteur van de Dikke Van Dale vindt het woord 'molloot' nog geen duurzame verrijking van het Nederlands. Het woord zal door Van Dale gevolgd blijven worden. De 'concurrent', het Genootschap Onze Taal, heeft de term echter sinds vandaag aan de database toegevoegd!

Iedereen die er een steentje aan heeft bijgedragen, zal er denk ik wel blij mee zijn.

Nu die Dikke nog overtuigen.

Van Dale heeft ‘molloot’ als nieuw woord in de database opgenomen! (In de beschrijving dient ‘mol’ naar mijn mening op basis van het zogeheten donorprincipe met een hoofdletter geschreven te worden. Mocht die wijziging worden doorgevoerd, dan zal deze pas in het najaar zichtbaar zijn.)
« Laatst bewerkt op: 11-04-2017, 12:51:39 door Molzkovicz »