Auteur Topic: Wie Is De Mol? in de media  (gelezen 153468 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2017, 14:28:57 »
Nou zo'n puzzel heb je zo in elkaar gezet. Het zijn maar 500 stukjes, daar doe je echt geen 4 weken over. (Ik doe een puzzel van 1000 stukjes in ongeveer een week, zonder dat ik er de hele dag mee bezig ben.) Wel leuk dat ze puzzelt!

Even iets anders: ik vind het echt zo jammer dat we nog steeds zo weinig weten van Sigrid. Hadden de journalisten van de Vara-gids haar niet even kunnen opbellen ofzo? Sigrid zit trouwens ook in het BNN-programma De gevaarlijkste wegen van de wereld, dat binnenkort wordt uitgezonden. Ik ben erg benieuwd of we haar daar wat beter in leren kennen.

Ja dat zeg ik ook. Het artikel stelt dat deze persoon daarom vroeg het spel verlaat, waar ik het dus net als jij niet mee eens ben ;).

Ik snap ook niet waarom Sigrid zo weinig "meedoet" in de media. Niet bij de perspresentatie en niet in de Varagids. Zit ze soms in het buitenland ofzo? Dan nog kan je haar toch wel opbellen?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2017, 15:21:46 »
Moet deze discussie niet verplaatst worden naar het spoilertopic?

Ik kan me voorstellen dat fans bovenstaande berichten niet willen lezen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2017, 16:13:42 »
Moet deze discussie niet verplaatst worden naar het spoilertopic?

Ik kan me voorstellen dat fans bovenstaande berichten niet willen lezen.

Vond ik ook al.

Plus Sigrid is extreem veel in het buitenland als je kijkt naar haar instagram dus logisch dat ze er een paar keer niet bij kon zijn.
Is volgens mij elk jaar wel een of meerdere kandidaten die missen op de perspresentatie dus ik zie niks nieuws hier:)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2017, 16:27:24 »
Moet deze discussie niet verplaatst worden naar het spoilertopic?

Ik kan me voorstellen dat fans bovenstaande berichten niet willen lezen.

Ik heb expres geen namen genoemd. Er staan toch geen spoilers in? Voor het geval dat iemand dat toch doet is het beter om dit onderwerp voort te zetten in het spoilertopic, maar helemaal verplaatsen hoeft niet lijkt me.

Vond ik ook al.

Plus Sigrid is extreem veel in het buitenland als je kijkt naar haar instagram dus logisch dat ze er een paar keer niet bij kon zijn.
Is volgens mij elk jaar wel een of meerdere kandidaten die missen op de perspresentatie dus ik zie niks nieuws hier:)

Niks nieuws misschien maar wel opmerkelijk. Zelfs al zit je in het buitenland kun je wel even een gesprekje over de Mol hebben. Met name omdat BNers de publiciteit goed kunnen gebruiken. Het komt zo een beetje achteloos over, alsof ze het niet waard vindt om er tijd aan te besteden.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2017, 16:30:53 »
Zolang er geen namen worden genoemd hoeft het niet in het spoilertopic. Niemand is verplicht de artikelen te lezen. En Jaap, ach.......... wat Rämon zegt  :-X :-X :-X
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2017, 17:11:22 »
Er is een artikel op linda.nl geplaatst met de titel 'Deze afvallers van Wie Is De Mol veraden zichzelf via social media'. Ik heb de link naar het artikel in het spoilertopic geplaatst, mocht iemand het willen lezen.

Ik weet niet zo goed wat ik van zo'n artikel moet vinden.  :-X Er staat ook echt '(Spoiler alert: als je niet wil weten wie zichzelf hebben verraden, klik dan níet.)' Alsof het al 100 % zeker is?
« Laatst bewerkt op: 5-01-2017, 17:13:09 door Juulx1 »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2017, 17:22:40 »
Zolang ze duidelijk herleidbaar in Nederland waren in de periode van de opnames, ga ik er van uit dat WIDM na al die jaren van twitterspeuren wel weet hoe je een dwaalspoor op moet zetten ::jaja:: Waarschijnlijk hebben veel kandidaten zelfs een aantal tweets vooruitgeschreven om tijdens de opnames te (laten) plaatsen en een schijn op te houden.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2017, 18:41:49 »
Eigenlijk zou ik nu uit dwarsigheid die drie zogenaamde afvallers als finalisten in willen vullen in de pool, maar dat is misschien toch een tikje dom. :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2017, 22:20:50 »
Uiteindelijk komen dit soort spoilers hoe dan ook altijd uit. Ik heb hier eens een jaar geprobeerd geen spoilers te lezen, maar ze komen gewoon terug in andere topics. Soms doordat iemand gewoon doodleuk zegt: die en die gingen toen weer twitteren dus die lijkt me niet de mol. Maar vooral in het topic: Wie is de volgende afvaller? Als daar 1 kandidaat eruitspringt qua stemmen is het vrij zeker dat hier een spoiler achter zit. Toegegeven, soms klopt de voorspelling niet, maar vaak wel en is het niet die betrefffende aflevering dan vertrekt die kandidaat wel de daaropvolgende aflevering.

Mijn punt: op een forum kun je spoilers nooit 100% ontwijken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2017, 23:00:05 »
We hebben n de afgelopen seizoenen kunnen genieten van de gesprekken tussen Peter Zantingh en Frank Huiskamp in het NRC, maar helaas komen die waarschijnlijk niet terug dit jaar. Op Twitter zegt Frank net dit:

Frank Als alles goed gaat, zit ik morgenmiddag samen met @pzantingh bij @denieuwsbv om even over Wie is de Mol? te praten. Als alles goed gaat.

Realitynetgaan jullie ook weer schrijven ?

Frank Ehm, het definitieve slechte nieuws moet nog van ons komen, maar het lijkt er iig op niet elke week meer

Frank Heel misschien dat we iets onregelmatigers kunnen doen. Na een paar afleveringen steeds of zo...

Realitynet dan wachten we nog even af. Het belooft een mooi seizoen te worden #widm

Frank Het programma heeft het ons gewoon moeilijk gemaakt met die verhuizing. En ook angst dat we na drie jaar in herhaling vallen

Frank Risico als je het al even doet. Dus we beslissen op laatste moment



-- Dus het kan nog goed komen!
« Laatst bewerkt op: 5-01-2017, 23:02:05 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2017, 23:09:27 »
Haha, belandt ook meteen hier. Ik was voorbarig met het eerste. Het tweede is in ieder geval zo. Inclusief die twijfel. En de reden ervoor.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2017, 23:17:05 »
what can i say.
Ik las het altijd graag.
Jullie brachten verschillende theorieën voor een groot publiek naar voren en op een leuke manier. Dat vonden de makers ook denk ik, de laatste keer was zelfs met Art samen. Jammer als het verdwijnt, maar de twijfel en de reden snap ik.
 
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #52 Gepost op: 5-01-2017, 23:30:21 »
is te begrijpen inderdaad maar vond het wel altijd leuke stukken om te lezen :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2017, 00:13:19 »
Misschien dat Roos hier af en toe een column wil plaatsen dan ;)

Jammer dat we de samenspraak van Peter en Frank moeten missen, maar ik begrijp het ook wel. Het was toch iets om meteen te lezen zodra ie verscheen.

Bedankt heren ::ok:: voor het leesplezier!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2017, 16:25:56 »
Ligt het aan mij of is er een kentering gaande in het uitpluizen van wie is de mol?
Joeri (van Breukelen) is gestopt.
Het gesprek tussen Frank Huiskamp en Peter Zantingh gaat niet meer door op regelmatige basis.
Meer forummers willen een seizoen zonder spoilers.

Wel jammer dat ze er mee stoppen, maar ik begrijp het wel, want het vreet gewoon veel energie om zo'n artikel te maken en uit te tikken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2017, 17:38:41 »
Metro - Art Rooijakkers: 'De mol 2017 heeft talent'

Citaat van: Metro
In de Amerikaanse staat Oregon zag Wie is de Mol?-presentator Art Rooijakkers dit seizoen een mol met talent opereren.

Fans van Wie is de Mol? kunnen hun geluk niet op: morgen gaat het zeventiende seizoen van hun favoriete tv-programma eindelijk van start op NPO 1. Tien bekende Nederlanders reisden dit keer af naar de Amerikaanse staat Oregon om uit te vinden wie van hen de saboteur en dus de mol is. Voor de vijfde keer gebeurt dit onder de bezielende leiding van Art Rooijakkers.

„Het zou zomaar eens kunnen dat dit seizoen het meest mysterieuze seizoen ooit is”, vertelt de presentator als Metro hem spreekt over de nieuwe afleveringen. „Vanaf dag 1 gebeuren er mysterieuze zaken en spelen er onverklaarbare dingen. Alles wat er gebeurt, loopt bovendien in elkaar over, waardoor het spel dit jaar meer dan ooit een non-stop rollercoaster is. De kandidaten kunnen niet plaatsen wat er gebeurt.”

Zonder al te veel te verklappen, kan Rooijakkers (40) wel zeggen dat die geheimzinnige sfeer voor een deel wordt veroorzaakt door de locatie waar het programma dit jaar is opgenomen: de bosrijke Amerikaanse staat Oregon. „Het is iets anders dan een tropisch strand met palmbomen, zoals we die de afgelopen jaren natuurlijk vaak gezien hebben. De omgeving waarin we nu starten is echt wel een beetje creepy.”

Condooms

Ook op andere vlakken was Oregon een perfecte plek om een geheimzinnig programma als Wie is de Mol? op te nemen. Omdat het gebied nogal onontdekt is, hoefde Rooijakkers voor het eerst in vijf jaar niet steeds weg te duiken voor Nederlandse toeristen, vertelt hij. „We zijn geen Nederlandse toerist tegengekomen. Vaak was dat wel zo en zodra iemand ‘Nederlanders!’ riep, moest ik wegduiken en zat ik in de struiken tussen de gebruikte condooms te wachten tot ik weer tevoorschijn mocht komen!”

Goede mol

Over wie de mol dit jaar is, mag (en wil!) Art natuurlijk helemaal niets zeggen, maar na een beetje aandringen wil de presentator wel iets loslaten over de saboteur van dit jaar. „Ik vind dat we een heel goede mol hebben dit jaar. De mol is heel goed in het opgaan in de groep. Het is iemand die… nee, laat ik het anders zeggen. Als mol heb je een dubbelrol, namelijk als kandidaat en als mol. Die dubbelrol heeft deze mol heel goed door. Het is een mol met talent”, besluit Rooijakkers.

Wie is de Mol?, vanaf zaterdag 7 januari om 20.30 uur op NPO 1

Een Mol die goed opgaat in de groep en een talent heeft voor het spelen van dubbelrollen dus. Interessant. ::vergroot::

Offline tommiiee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #56 Gepost op: 6-01-2017, 18:29:38 »
Een nieuw seizoen Wie is de Mol? Gaan de makers wraak nemen? http://nu.nl/weekend/4374706/nieuw-seizoen-mol-gaan-makers-wraak-nemen.html 

Leuk interview met medewerkers en oud deelnemers over komend seizoen. En er staat dat de winnaar en mol nu al bekend zijn dus de winnaar niet in de live uitzending bekend wordt gemaakt voor de kandidaten zelf


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #57 Gepost op: 6-01-2017, 18:36:00 »
Metro - Art Rooijakkers: 'De mol 2017 heeft talent'

Een Mol die goed opgaat in de groep en een talent heeft voor het spelen van dubbelrollen dus. Interessant. ::vergroot::
Iedereen die zich wat afzijdig houdt van de groep kun je dus al afstrepen.
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2017, 18:41:28 »
Erg leuk artikel. Rick zal er met het team alles aan gedaan hebben om de misser van seizoen 16 goed te maken.

De gelaagdheid, daar verwacht ik wel veel van. Die zat ook in seizoen 4 van De Mol, en dat werkte perfect. Wat dat betreft denk ik dat ''De Mol'' ervoor heeft gezorgd, dat ook WIDM nog een tijdje mee kan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2017, 18:50:45 »
Erg leuk artikel. Rick zal er met het team alles aan gedaan hebben om de misser van seizoen 16 goed te maken.

De gelaagdheid, daar verwacht ik wel veel van. Die zat ook in seizoen 4 van De Mol, en dat werkte perfect. Wat dat betreft denk ik dat ''De Mol'' ervoor heeft gezorgd, dat ook WIDM nog een tijdje mee kan.

Gelaagdheid, meer mysterie, geen knoeperd van een priesterhint of kloosterhint; klinkt allemaal veelbelovend! ::cheerleader::