Auteur Topic: Wie Is De Mol? in de media  (gelezen 153457 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #60 Gepost op: 6-01-2017, 19:39:00 »
Een nieuw seizoen Wie is de Mol? Gaan de makers wraak nemen? http://nu.nl/weekend/4374706/nieuw-seizoen-mol-gaan-makers-wraak-nemen.html 

Leuk interview met medewerkers en oud deelnemers over komend seizoen. En er staat dat de winnaar en mol nu al bekend zijn dus de winnaar niet in de live uitzending bekend wordt gemaakt voor de kandidaten zelf
Vooral het filmpje is ook erg interessant ::vergroot:: De kandidaten wisten dit seizoen pas op het vliegveld waar ze naar toe gingen had ik ergens gelezen. Het feit dat Jochem al een lijstje van bestemmingen had gemaakt die hij zo kan opdreunen zie ik als een teken dat hij er echt zo over nagedacht heeft ::vergroot:: Aan de andere kant, met Cuba en Colombia als opties kan dat onmogelijk op de paklijst gebaseerd zijn - daar stonden al geen tropische temperaturen op aangewezen. Dus ik weet niet wanneer de paklijst is verzonden, want als dat heel vroeg na het kiezen van de Mol al zou zijn zou Jochem juist dat soort gedachtes van vóór hij alles al wist opratelen. Kortom, niets is wat het lijkt.
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #61 Gepost op: 6-01-2017, 19:43:01 »
Een heel leuk interview! Bedankt voor het delen.

Ik denk dat dit een heel bijzonder seizoen gaat worden, met nieuwe sfeer en nieuwe elementen. Het zou zo maar het top - seizoen, seizoen 13 (naar mijn mening) kunnen overtreffen. We gaan het zien! :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #62 Gepost op: 6-01-2017, 20:29:53 »
Een heel leuk interview! Bedankt voor het delen.

Ik denk dat dit een heel bijzonder seizoen gaat worden, met nieuwe sfeer en nieuwe elementen. Het zou zo maar het top - seizoen, seizoen 13 (naar mijn mening) kunnen overtreffen. We gaan het zien! :)
Ik hoop met je mee ;)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #63 Gepost op: 6-01-2017, 21:17:59 »
Een leuk interviewtje met Tim Hofman met tips om de Mol te ontmaskeren. http://www.lindanieuws.nl/nieuws/hoe-ontmasker-mol-6-x-tips-oud-winnaar-tim-hofman/

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #64 Gepost op: 6-01-2017, 21:40:20 »
Hoe ontmasker je de mol

Eric Corton - Frank Huiskamp - Chris Zegers en Peter Zantingh

https://www.facebook.com/denieuwsbv/ 

Een stukje radio  (12 minuten)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #65 Gepost op: 6-01-2017, 22:06:52 »
Wat een ontzettend leuk interview, en nu vind ik het nog meer jammer dat ze de column niet meer maken :( Dit zijn echte liefhebbers en leuke gasten ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #66 Gepost op: 6-01-2017, 22:17:28 »
Leuk interview en leuk stukje tekst.

In ieder geval een stuk duidelijker uitgelegd hoe je de mol vindt in vergelijking met de uitleg van Soundos

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #67 Gepost op: 6-01-2017, 22:24:01 »
En Domien belt ook met iemand..... (jeroen kijk in de vegte)

http://m.3fm.nl/mobiel/liveblog/detail/5847


edit:  hij heeft gisteren met onze vriend Jaap gebeld en daar komt ook een stukje in dit interview in naar voren. 
« Laatst bewerkt op: 6-01-2017, 22:28:53 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #68 Gepost op: 6-01-2017, 22:36:49 »
Ook leuk ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #69 Gepost op: 7-01-2017, 09:39:34 »
Leuk interview met medewerkers en oud deelnemers over komend seizoen. En er staat dat de winnaar en mol nu al bekend zijn dus de winnaar niet in de live uitzending bekend wordt gemaakt voor de kandidaten zelf



Yvonne zegt in de WIDM Q&A op haar YouTube-kanaal niet te weten wie de Mol is, omdat het volgens haar live bekend wordt gemaakt in het Vondelpark. Maar de finalisten zouden dus wel weten wie de Mol is. Komt Yvonne niet in de finale?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #70 Gepost op: 7-01-2017, 10:09:46 »
Wel grappig om te zien dat steeds meer merken een reclame maken die gelinkt is aan Wie is de mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #71 Gepost op: 7-01-2017, 11:41:27 »
Yvonne zegt in de WIDM Q&A op haar YouTube-kanaal niet te weten wie de Mol is, omdat het volgens haar live bekend wordt gemaakt in het Vondelpark. Maar de finalisten zouden dus wel weten wie de Mol is. Komt Yvonne niet in de finale?
Viel mij ook al op! ::vergroot:: Ik denk inderdaad dat ze zich hier verspreekt omdat ze zich vergist :o Maar de andere optie is dat ze de Mol dit jaar ook niet bekend maken in de finale. We hebben bv ook nooit een ontknoping op locatie van 2016 gezien (al was die er toen wel).

Sowieso waard om terug te kijken: ::bravo::

Vooral de laatste vraag vond ik een goeie ::regenboog::
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #72 Gepost op: 7-01-2017, 11:47:06 »
"Pak Mol"  ::rofl::

Lijkt mij een typische kandidaat. Zeker na dit filmpje ben ik overtuigd voor zo ver het nu nog kan. Ik ben benieuwd naar vanavond...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #73 Gepost op: 7-01-2017, 11:57:46 »
"Pak Mol"  ::rofl::

Net zoiets als een pakezel denk ik. ::rofl::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #74 Gepost op: 7-01-2017, 12:01:49 »
In één van de Trouw-bijlagen van vandaag staat een interview met Jochem van Gelder. Ook WIDM komt kort aan bod:

Toch is het voor mij een overwinning dat ik nu meedoe aan 'Wie is de Mol?'. Vijf jaar geleden vroegen ze me al, maar ik had geen tijd en dat was eigenlijk een opluchting. Je moet er voor op reis, je weet niet voor hoe lang en je moet allerlei spellen doen die ik nooit begrijp. Mijn zoons zijn fan van het programma, en de middelste heeft de redactie destijds een mail gestuurd: nodig mijn vader volgend jaar uit, dan zorg ik dat hij het spel snapt. Dat heeft even geduurd, maar nu zit ik er dus toch bij.

Dat klinkt niet direct als de werdegang van een mol, maar je kunt nooit weten allicht.
Woosie down?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #75 Gepost op: 7-01-2017, 12:04:37 »
"Pak Mol"  ::rofl::
Zo mag je het gerust uitspreken hoor ::jaja::

Ook leuk om terug te kijken: RTL Boulevard van gisteren, met een glansrol voor Jeroen en Dennis & Nicolette.

Nog leuk interessant dingetje: de bagagetag van Yvonne.
Ze vlogen dus om 15 rechtstreeks van Schiphol naar Portland ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2017, 12:28:26 door Pac »
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #76 Gepost op: 7-01-2017, 12:30:39 »
Pfffffffffffffffffffffffttttt wat hoop ik eigenlijk dat ze niet de mol is  ::rofl::
Of ze moet in de serie anders zijn dan in haar filmpje, want na een paar minuten kijken ben ik al moe van haar  ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #77 Gepost op: 7-01-2017, 12:36:22 »
Pfffffffffffffffffffffffttttt wat hoop ik eigenlijk dat ze niet de mol is  ::rofl::
Of ze moet in de serie anders zijn dan in haar filmpje, want na een paar minuten kijken ben ik al moe van haar  ::rofl::
Ik vermoed dat we veel biechts van haar gaan zien. Als vloggert is gewend om tegen de camera te praten. ::jaja::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #78 Gepost op: 7-01-2017, 12:38:02 »
Pfffffffffffffffffffffffttttt wat hoop ik eigenlijk dat ze niet de mol is  ::rofl::
Of ze moet in de serie anders zijn dan in haar filmpje, want na een paar minuten kijken ben ik al moe van haar  ::rofl::

Ik kon het ook niet volhouden. ::zweet:: Te ::tandpastasmiley::.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #79 Gepost op: 7-01-2017, 12:43:21 »
Ik vermoed dat we veel biechts van haar gaan zien. Als vloggert is gewend om tegen de camera te praten. ::jaja::

Ja en vooral als ze er vroeg uit ligt natuurlijk. Maar ze zal wel anders zijn in WIDM hoor, daar hoeft ze geen "volgers" aan te spreken hoop ik.