Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel  (gelezen 75005 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2017, 19:56:09 »
Niet verder vertellen, maar ik ben stiekem een beetje verliefd op Sigrid.  ::love::

dit  ::jaja::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2017, 19:58:05 »
Niet verder vertellen, maar ik ben stiekem een beetje verliefd op Sigrid.  ::love::

 :-X

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2017, 21:57:17 »
Ze is een voortreffelijke actrice, nu al. Zag haar toevallig net nog in "Riphagen", hé dacht ik, bekend gezicht  ;D
En in Overspel is alweer een aantal jaren geleden, was ze dus nog veel jonger maar ook heel goed gespeeld. Wat dat betreft zou ze het kunnen, toch denk ik niet dat een mol 24  uur per dag kan gaan acteren en dat je om op anderen in te kunnen spelen wel wat mensenkennis moet hebben ook.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2017, 22:41:40 »
Ik vind haar een hele leuke kandidate en hoop dat ze er lang in blijft.

Offline merpie13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #24 Gepost op: 10-01-2017, 17:00:43 »
Jongens luister! Ik las in het Dagboek van de Mol dit:

Het is dinsdag 8 november. [...] de dag waarop Art aan Nederland tien kersverse kandidaten presenteert. [...] En of de mol erbij was? Ik weet niet of jullie doen aan goede voornemens maar die van mij is om zo lang mogelijk ondergronds te blijven.

En wat blijkt? Sigrid was niet aanwezig op die dag! ::oink::
http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/artikel/dagboek-van-de-mol/

Is dit een hint? Of is dit veel te duidelijk en zit er dus een addertje onder het gras?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2017, 15:14:17 »
Ze is een voortreffelijke actrice, nu al. Zag haar toevallig net nog in "Riphagen", hé dacht ik, bekend gezicht  ;D
En in Overspel is alweer een aantal jaren geleden, was ze dus nog veel jonger maar ook heel goed gespeeld. Wat dat betreft zou ze het kunnen, toch denk ik niet dat een mol 24  uur per dag kan gaan acteren en dat je om op anderen in te kunnen spelen wel wat mensenkennis moet hebben ook.

Ik keek Riphagen terug en toen had ik al zoiets: hee, maar is dat niet? Wel dus  :D

Overspel heb ik gekeken maar ik kan haar rol mij niet meer voor de geest halen  :-X

::rofl:: tsja je moet iets hebben om naar te kijken.
Ik hou haar ook als Mol in de gaten, omdat zij makkelijk onderschat kan worden als zodanig door haar jonge leeftijd, maar mensen noemen dr steeds erg intelligent dus ze zal dat dan vast wel kunnen. Maar in aflevering 1 niks raars zien doen.

Uhu, al geloof ik bij Sigrid niet dat ze enkel om haar verschijning mee mag doen hoor. Gezien haar staat van dienst qua televisieseries en leeftijd (en dan is ze nog maar 23) zou het een prima mol kunnen zijn. Menig acteur/actrice is al eens mol geweest dus ik zie Sigrid wel als potentieel mol, maar voorlopig meer als kandidate/finalist.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2017, 15:30:05 »
Overspel heb ik gekeken maar ik kan haar rol mij niet meer voor de geest halen  :-X

Zij speelde Marit, de kleindochter van vastgoedondernemer Huub Couwenberg (Kees Prins).

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2017, 22:19:42 »
Ik volg dit forum niet zo, maar waarom zijn hier maar zo weinig reacties? Vooralsnog staat Sigrid bij mij stipt op één. Kijk maar weer hoe subtiel ze vandaag als jurylid bij Roos haar hand omhoog stak, maar pas nadat een ander als eerste voor Roos stemde ('meegaand'), en daarvoor heel overtuigend acteerde meegevoerd te worden door Diederik. En natuurlijk in het pretpark, waar ze heel blij was in de attractie, daarna heel serieus zich verstopte achter een vuilnisbak, maar tóch afgeschoten werd. Bij het overschrijven met Sanne kan Sigrid natuurlijk ook makkelijk iets verkloot hebben. Het enige wat tot nu toe echt tegen haar spreekt als Mol is dat ze best veel werd besproken bij Moltalk vandaag, maar dat kan ook komen omdat Jan-Willem haar nu eenmaal verdenkt.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2017, 22:19:58 »
Mijn tunnel is hier officieel gelegd.
Van schot voor de boeg mol tot verdachte nummer 1.

edit:
jurriaanh: je neemt me de woorden uit de mond
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #29 Gepost op: 14-01-2017, 22:26:40 »
Sigrid is bij mij ook steeds verdachter geworden deze aflevering. Typen ging helemaal mis, afgeschoten op de Kermis en meegaand met het liegverhaal van Diederik.  ::vergroot::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #30 Gepost op: 14-01-2017, 22:58:13 »
Bij mij is ze ook gestegen, zou wel een goede mol zijn hoor! ::ok::
Frankje Lapi

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2017, 01:56:46 »
Staat totaal niet op mijn verdachtenlijstje, maar ik kan niet zo goed zeggen waarom niet...

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2017, 02:09:28 »
Leuke deelneemster! Mol? Ja zou kunnen, ook al verdenk ik sommige andere kandidaten net even wat meer.

Vond het wel bijzonder dat ze met Jochem op de kamer sliep en dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden. Toch grappig, de jongste en de oudste deelnemer. Erg leuk!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2017, 03:18:31 »
Naast het feit dat ze een andere opdracht aanneemt, neemt Sigrid ook de porto ter hand (09.16 u.), is hier een aanleiding toe?  Hoort ze iets?

Sanne, valt U niets op?
 
Bovendien lijkt Sanne hier wel heel makkelijk niet te zien dat Sigrid een ander pampiertje heeft. Hmmm.

Hebben ze dit überhaupt gedeeld later?

Omnia vincit amor

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2017, 09:32:46 »
Mijn vraag was eigenlijk: waarom typte Sigrid niet op dat tweede typemachine?  Daar kon je toch ook gewoon een nieuw blaadje in stoppen. Hadden ze twee keer zoveel kans dat het goed ging.

((( of kon dat niet? Want ja ik leefde net als Sigrid niet in het typemachine tijdperk )))
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2017, 12:14:49 »
Waarom heeft Sigrid uberhaupt de hele tijd een bril op? Dat is fashion, of even genoeg van de lenzen....Nog niet eerder bij haar gezien. Kan nog steeds van alles betekenen, maar viel me gewoon op.

Meer L

Offline siz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2017, 12:21:55 »
Ik vond de fotocollage in Moltalk van Sigrid en een molletje met dezelfde (maffe!) bril op wel heel goed. Kan iemand die hier nog plaatsen?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2017, 12:22:43 »
Ik vond de fotocollage in Moltalk van Sigrid en een molletje met dezelfde (maffe!) bril op wel heel goed. Kan iemand die hier nog plaatsen?
Ja die was goed, met die van Hoelahoep toch, de kinderserie. Moffel?
Meer L

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2017, 12:51:58 »

Offline siz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2017, 13:03:23 »
Geweldig, dankjewel Grover!!!

Zou dit toeval zijn, een hint of een eigen grapje (zoals de t-shirts van jan-willem)?