Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel  (gelezen 75008 keer)

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2017, 14:31:07 »
Ehm, ik vind dat Sigrid heel leuk gekleed is... en dit is gewoon mooi toeval. Lijkt me niet iemand die zich naar een animatiemol gaat kleden ;-) Is bovendien kleding die ik bij mijn leeftijds- en generatiegenoten vaker voorbij zie komen. Niet uniek.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2017, 14:32:36 »
Is gewoon de mode van nu. Ken er genoeg die zo rondlopen..... Alleen bril, kan naast fashion ook een statement zijn. Mol is blind, maar niet de mol die kandidatenrol uitstekend speelt. Die is blind en kan zien tegelijk.
Meer L

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2017, 14:37:54 »
Deze foto stond bij een artikel van Cécile Narinx.

Vijf van de zes juryleden kijken en luisteren kennelijk aandachtig.
Sigrid kijkt wat ongeïnteresseerd opzij. Kent zij het verhaal/de uitkomst al?


Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2017, 15:37:43 »
Volgens mij luisteren in die foto de kandidaten naar Art en kijkt Sigrid gewoon even naar de verdachten op het 'bankje' hoor..

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2017, 15:51:45 »
Sigrid heeft sterrenbeeld VISSEN dat is ook een meervoud. In ieder geval 2.
Als we het ver willen zoeken is dat dan weer een tweetje voor de, inmiddels grote, verzameling tweetjes?

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #45 Gepost op: 15-01-2017, 15:58:18 »
Sigrid heeft sterrenbeeld VISSEN dat is ook een meervoud. In ieder geval 2.
Als we het ver willen zoeken is dat dan weer een tweetje voor de, inmiddels grote, verzameling tweetjes?

Er heeft volgens mij ook iemand het sterrebeeld tweelingen, dus die gaat niet op, maar ik wil nog wel advocaat van de duivel spelen en aangeven dat als je op 19 februari bent geboren twee sterrenbeelden hebt (waterman/vissen)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #46 Gepost op: 15-01-2017, 16:32:43 »
Zij speelde Marit, de kleindochter van vastgoedondernemer Huub Couwenberg (Kees Prins).

Ah.  ::ok:: Dan gaat er iets dagen. Al staat die kleinzoon mij meer helder voor ogen :P

Sigrid zou het een prima mol kunnen zijn. Menig acteur/actrice is al eens mol geweest dus ik zie Sigrid wel als potentieel mol, maar voorlopig meer als kandidate/finalist.

Wat een aflevering al niet kan doen  :-[ Ze was wel erg meegaand met Sanne haar suggestie (zoals Patrick ook meeging in een suggestie van Art) in de fabriek, had op het kermisterrein het hoogste bedrag te pakken en liet zich ondanks een heroïsche poging ala Bondgirl toch afschieten. (mol=held theorie, dan wel gelet op Art zijn woorden: de mol is de perfecte kandidaat) Tot slot besloot ze zich aan te sluiten bij de anderen die Roos als schuldige aanwezen, waarmee er een meerderheid van stemmen ontstond. In twee opdrachten zeer meegaand, in een andere opdracht de 'fanatieke' kandidaat die voor het geld gaat en ondanks die poging toch afgeschoten wordt.

Ja ik ga haar naast schot-voor-de-boeg-mol en wensmol nu echt als een van mijn molverdachten noteren. Leuke meid, beetje geeky gekleed terwijl ze dat helemaal niet is. Sigrid oogt zo als een onschuldige meid maar ondertussen... Haar ervaring als actrice helpt haar bij het inleven in de rol van de mol. Ik ga haar nauwlettend in de gaten houden  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 16:35:12 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2017, 16:37:43 »
Ik zag vandaag aflevering 1 nog eens. Ik vond haar voorstelblokje opmerkelijk. Ze zegt dat ze per keer zal kijken hoe zij zich in de groep positioneert. Ze heeft in mijn ogen een hele andere quote dan de anderen. Vanaf vandaag is zij mijn verdachte.  ::regenboog::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2017, 19:03:50 »
Ook voor mij zeer sterk gestegen op mijn verdachtenlijstje nav aflevering 2.
Je moet eens op haar lichaamstaal letten wanneer de jury een schuldige moet kiezen. In eerste instantie houdt ze haar blik naar beneden gericht, afgewend, alsof ze niet wil meedoen aan het kiezen. Je ziet dat ze vanuit haar ooghoek kijkt wie er hun hand opsteken bij Roos, en dan gaat haar hand ook de lucht in om zo een meerderheid te vormen. Ze is ook de eerste om te zeggen: 'ja maar, dit spreekt voor zich'.

Het valt mij inderdaad ook op dat wanneer de anderen hun ogen strak op de 'schuldigen' gericht houden wanneer zij spreken (of op Art wanneer hij aan he woord is), Sigrid dit niet doet. De anderen lijken dit een te belangrijk moment te vinden om geen kandidatengedrag te vertonen, om maar zelf niets te missen in signalen van een ander. Sigrid lijkt te switchen tussen geacteerd kandidatengedrag en afwezig gedrag.

Voor mij vanaf nu een gedeelde eerste plaats met Diederik. Jeroen en Sanne blijven ook op mijn lijstje staan, maar Sanne heeft veel kandidaats gedrag getoond deze aflevering.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2017, 19:11:14 »
Wanneer Diederik zich out als leugenaar is zij de eerste om alle aandacht naar Diederik te verleggen.
Goede moltaciek.
klaar voor de strijd

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2017, 01:09:54 »
Sigrid zowel als Jochem hebben een joker en/of vrijstelling kunnen pakken op de kermis, buiten beeld.
We zijn ze allebei een tijd kwijt geweest.
Tijd zal het leren!javascript:void(0);

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #51 Gepost op: 16-01-2017, 17:44:18 »
EDIT: opeens valt me iets in... zei Art niet dat de mol dit jaar dubbele gezichten heeft? Sigrid heeft twee sterrenbeelden!

Ik weet even niet meer of dit al zo genoemd is, maar er wordt heel veel gezegd over de twee eentjes en wat er allemaal wel niet in paartjes voorkomt dit seizoen. Wordt veel naar Thomas gelinkt, maar kan net zo goed op Sigrid met haar twee sterrenbeelden slaan dan..

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #52 Gepost op: 16-01-2017, 19:24:37 »
Elvis was een duidelijk thema in aflevering 2.

El(le) = zij/vrouw?
Vis = sterrenbeeld vissen?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2017, 21:41:20 »
Zij gaat op in de groep.
Zij is afwachtend.
Zij heeft wat met het getal 2 = Het sterrenbeeld Vissen wordt altijd met 2 vissen afgebeeld.
Zij heeft misschien een joker en/of vrijstelling gepakt op de kermis
Zij is ongezien in de kermisattractie terecht gekomen
Zij heeft zich op een kinderlijke manier af laten schieten
Als jurylid volgt zij anderen
Mogelijk wijst de naam Elvis naar haar (maar dat is vergezocht)
Zij is jong en talentvol
De MOL zat waarschijnlijk in de jurygroep

Wie vult dit aan om een zo compleet mogelijk overzicht te krijgen?


Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #54 Gepost op: 17-01-2017, 12:16:17 »
Grappig:

Sigfried en Yvonne deelnemers s1. Sigfried won de pot. Yvonne was mijn verdachten en van vele.

Opvallend:

Ze doet tunnelvisie na in de promo voor aflevering 3.

1. Heeft niemand haar door
2. Is het gewoon geintje/zit ze op het juiste spoor. Winnaar.
3. Ziet ze het niet meer zitten.
4. Als mol doet ze de afvaller na. Ik denk namelijk dat imanulle (of Thomas) weg gaat. Zij maakt nog al veel van die bewegingen.

Aflevering1: zogedaan...
Zogezegd zogedaan. Bedoelen ze juist het omgekeerde. Dus niks. Verwijzing na de stille sanne en sigfried. Of juist naar Roos met bedrog of misschien wel alle drie door. Uiteindelijk valt het mee, maar Thomas krijgt weinig aandacht in de promo. Ook Jeroen word vaak ontzien.

Die bril/look
« Laatst bewerkt op: 17-01-2017, 12:28:45 door Pierce_Brosnan »

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #55 Gepost op: 17-01-2017, 14:51:16 »
Grappig:

Sigfried en Yvonne deelnemers s1. Sigfried won de pot. Yvonne was mijn verdachten en van vele.

Opvallend:

Ze doet tunnelvisie na in de promo voor aflevering 3.

1. Heeft niemand haar door
2. Is het gewoon geintje/zit ze op het juiste spoor. Winnaar.
3. Ziet ze het niet meer zitten.
4. Als mol doet ze de afvaller na. Ik denk namelijk dat imanulle (of Thomas) weg gaat. Zij maakt nog al veel van die bewegingen.

Aflevering1: zogedaan...
Zogezegd zogedaan. Bedoelen ze juist het omgekeerde. Dus niks. Verwijzing na de stille sanne en sigfried. Of juist naar Roos met bedrog of misschien wel alle drie door. Uiteindelijk valt het mee, maar Thomas krijgt weinig aandacht in de promo. Ook Jeroen word vaak ontzien.

Die bril/look

Het spijt me man, maar ik heb echt totaal geen idee waar je het over hebt..

Offline siz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #56 Gepost op: 17-01-2017, 15:25:31 »
Het spijt me man, maar ik heb echt totaal geen idee waar je het over hebt..

En ik was al bang dat het aan mij lag....  ::rofl::

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2017, 15:44:58 »
Mogelijk doelt hij in het eerste deel van zijn bericht op Sigrid en Yvonne (dezelfde namen) uit serie 2 van Wie is de mol? (lang geleden, 2001). Veel mensen (waaronder ik) dachten toen dat Yvonne de mol was maar uiteindelijk was ze de verliezend finalist en Sigrid de winnaar (en Nico de mol).

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #58 Gepost op: 17-01-2017, 17:14:49 »
Sigrid is samen met Thomas mijn hoofdverdachte. Wat me wel erg opviel was haar reactie als Sanne achter de typmachine de opdracht opleest. Sanne: "Schrijf de geschiedenis van de fabriek volledig over." Sigrid: "Die ken ik." Sanne: "Wat?" Sigrid: "Ik weet nog precies wat Art zei." Sanne: "Nee, ik moet deze tekst overschrijven."

Het was een vreemde, snelle reactie van Sigrid. Ik vond het een kandidatenreactie van iemand die de opdracht niet direct door had. Ze dacht direct aan wat Art voor de opdracht vertelde over de fabriek en dacht dat ze dat moesten opschrijven. Dat is althans mijn interpretatie.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Sigrid ten Napel
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2017, 17:21:43 »
Sigrid is samen met Thomas mijn hoofdverdachte. Wat me wel erg opviel was haar reactie als Sanne achter de typmachine de opdracht opleest. Sanne: "Schrijf de geschiedenis van de fabriek volledig over." Sigrid: "Die ken ik." Sanne: "Wat?" Sigrid: "Ik weet nog precies wat Art zei." Sanne: "Nee, ik moet deze tekst overschrijven."

Het was een vreemde, snelle reactie van Sigrid. Ik vond het een kandidatenreactie van iemand die de opdracht niet direct door had. Ze dacht direct aan wat Art voor de opdracht vertelde over de fabriek en dacht dat ze dat moesten opschrijven. Dat is althans mijn interpretatie.

Ja, vond ik ook een typische kandidatenreactie. ::jaja::