Auteur Topic: Wie is de Mol.nl forum  (gelezen 10719 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Wie is de Mol.nl forum
« Gepost op: 6-01-2017, 16:04:40 »
Onderstaand werd net bekend. Slechte zaak natuurlijk, maar je kan het ook positief zien voor ons hier ::zwaai:: ::hug::


Beste Wie is de Mol? forumgebruikers,

Op de nieuwe website van Wie is de Mol? is afstand genomen van het forum. Via deze weg willen we jullie bedanken voor al jullie actieve bijdrage in de vorm van theorieën, complotten, feedback en veel meer.

Het bovenstaande kunnen jullie nog altijd met ons delen, maar dan via onze socialmediakanalen, waaronder Facebook, Twitter en Instagram. We wensen jullie veel kijkplezier en succes met de zoektocht naar de Mol!

Het Wie is de Mol? team.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2017, 16:09:01 »
Ik zit toch alleen maar op dit forum dus mij maakt het niet niet veel uit ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2017, 16:21:47 »
Er stond niet toevallig ook nog een linkje naar hier bij??
er was eens......

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2017, 16:24:01 »
Ik ben ooit begonnen op het .nl-forum, maar voelde me daar al een tijdje niet meer thuis (het forum was erg ongebruiksvriendelijk en het feit dat je alleen met je Facebook-account mocht reageren was voor mij de druppel). Ik ben dan ook al enkele jaren geleden overgestapt naar dit forum, tot grote tevredenheid. Ik ben dan ook niet verbaasd dat het forum niet meer bestaat, maar ergens vind ik het wel een uitholling van WIDM. WIDM is juist zo groot geworden door de site en het forum, waar alle complotten en theorieën bij elkaar stonden. Dat raakt veel meer versnipperd als de zoektocht alleen nog maar via sociale media wordt gehouden (Facebook-posts zijn nou niet echt gemakkelijk doorzoekbaar). Maar des te beter voor ons hier!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2017, 16:40:57 »
Ik ben al tientallen jaren hier, weet niet precies, maar wel vanaf het begin zo ongeveer, ik ben wel eens wezen kijken op .nl. Ik vond het daar veel te massaal alleen. Dus het risico bestaat dat ze nu allemaal hierheen komen haha. Facebook en alles ia toch waardeloos, je kunt gene fatsoenlijke polls of wat plaatsen, niks centraal houden. Hopeloos voor de molloot.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2017, 18:01:54 »
Daar had ik ook ooit een account. Maar vond het geen fijn forum dus nooit veel mee gedaan.

Maar wel jammer dat er toch weer een forum weg valt. Naast veel andere dingen rondom de mol.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2017, 17:28:45 »
Daar had ik ook ooit een account. Maar vond het geen fijn forum dus nooit veel mee gedaan.

Maar wel jammer dat er toch weer een forum weg valt. Naast veel andere dingen rondom de mol.
Ik vind het best jammer, zeker omdat ik het modereren daar met veel plezier heb gedaan, net als anderen hier.
Maar goed, ze hadden gewoon het oude topic moeten behouden. Vanaf het moment dat men via facebook ging werken werd het inderdaad een stuk minder. Jammer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2017, 17:32:41 »
Jij en Tristan waren daar Mollerators, zoals ze het daar noemden, waren er nog meer RN-ers met die functie? Ik ken wel een Chris Koning, maar die is hier op RN geloof ik niet actief geweest. En Squeak, of Squeek, hij deed geloof ik jarenlang het beheer van het NL-forum.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2017, 17:45:06 »
Er was nog iemand inderdaad, maar geen idee of zij hier kwam/komt. Squeek ken ik eerlijk gezegd niet. Zal van voor mijn tijd zijn.

Wel een voordeel: ik heb nu meer tijd om hier te kijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2017, 17:46:34 »
Ik vind het best jammer, zeker omdat ik het modereren daar met veel plezier heb gedaan, net als anderen hier.
Maar goed, ze hadden gewoon het oude topic moeten behouden. Vanaf het moment dat men via facebook ging werken werd het inderdaad een stuk minder. Jammer!
Ja, snap ik dat je het heel jammer vindt. Toch jammer dan dat weg valt.

En idd inloggen met facebook dat hoeft voor mij al  helemaal niet.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2017, 18:50:21 »
Ik was heel vroeger veel actief op het NL forum. Denk rond 2005 ofzo. Toen had het nog een andere look, het leek toen veel op het forum zoals hier. Een paar jaar daarna hebben ze het toen veranderd naar de look zoals het nu was. Vanaf toen kon ik niks meer op het forum vinden omdat het zo onoverzichtelijk was geworden en ben ik hier actiever geworden. De laatste paar jaar heb ik nog wel eens af en toe op het forum gekeken, maar ik had het idee dat het behoorlijk uitgestorven was.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2017, 19:00:59 »
Volgens mij is het hier nu echt al aanmerkelijk drukker geworden dan eerst. Ik zie opeens allemaal nieuwe mensen posten (en vragen stellen over het forum).

@Koemba: ja eerst was het er erg groen/geel. Je kreeg toen ook nog rankings n.a.v. het aantal berichten dat je postte. Ik weet nog hoe trots ik was dat ik meer dan 4000 berichten had geplaatst (dat moet ergens in 2006-2007 zijn geweest).

Offline kaarintjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2017, 19:06:16 »
Elk jaar als de mol weer begint keer ik juist weer naar dit forum terug omdat jullie altijd zoveel dingen ontdekken :) Ik lees vooral mee
« Laatst bewerkt op: 7-01-2017, 19:07:57 door kaarintjee »

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2017, 19:08:07 »
@Koemba: ja eerst was het er erg groen/geel. Je kreeg toen ook nog rankings n.a.v. het aantal berichten dat je postte. Ik weet nog hoe trots ik was dat ik meer dan 4000 berichten had geplaatst (dat moet ergens in 2006-2007 zijn geweest).

Ja inderdaad zo groen met geel. Ik was alweer vergeten dat je een ranking kreeg, maar nu je het zegt inderdaad. Good old memories :P.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2017, 19:10:08 »
Ook jarenlang actief geweest op het .nl forum onder de naam 'Maarten'. Jawel toen hoefde ik er nog geen 20 achter te zetten  ;D Op een gegeven moment merkte ik dat het hier een stuk overzichtelijker was en veel mensen over stapten. Geen spijt van gehad.
When life knocks you down, fight back!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2017, 19:25:20 »
Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn ::ok::

Van harte welkom "nieuwe" forummers ::bravo::

Heel veel plezier met WIDM 17 :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2017, 20:15:35 »
Ja inderdaad zo groen met geel. Ik was alweer vergeten dat je een ranking kreeg, maar nu je het zegt inderdaad. Good old memories :P.
RN had in het begin ook rankings. Stonden onder je gebruikernaam en/of avatar.

Bij 500 berichten was je MOLGOD........



Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2017, 20:30:50 »
dat rankingsysteem leverde zoveel onzin op, dat is gelukkig niet meer >:D
er was eens......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2017, 22:00:26 »
Jaa het groene schermen forum.. af en toe mis ik die wel.. toch wel beginnersmolprehistorie voor mij.. was er veel actief in 2006/2007/2008 zoiets
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol.nl forum
« Reactie #19 Gepost op: 16-01-2017, 17:47:11 »
dat rankingsysteem leverde zoveel onzin op, dat is gelukkig niet meer >:D
Je hebt nu toch een systeem met smartphone? Ik doe net voor het eerst mee. Moet je punten inzetten. Alles op Thomas natuurlijk. Maar het gekke is weer eens: die staat natuurlijk weer vet onderaan. Niemand verdenkt hem zogenaamd. Hoe vaak hebben we dit gemanipuleer nu niet al gezien?? Ze zijn echt ziekelijk bij de AVRO hoor. Nu hun site .nl uit de lucht is gaan ze via de MolApp gewoon door met de nepperij. Intern mollen zal dat wel heten :-\\ ::vergroot::  ::jaja::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)