Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 53638 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2017, 20:46:34 »
En op de Zevende Dag schiep God... Angela Groothuizen.

God lag toch lekker achterover op de 7e dag? Geen idee eigenlijk , ben niet gelovig.

Vind Angela geweldig maar zie liever Art als presentator van WIDM. Zie sowieso deze taak liever in de handen van een man.  :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2017, 20:49:58 »


Klaar nu! Is het zo moeilijk Art, om on-topic te blijven?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2017, 20:51:41 »
En hoe voelt Angela dan? Prehistorisch? :P
::jaja::
Ik begon pas met kijken bij seizoen 6.

...oeps, on-topic inderdaad. Art: ga zo door.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2017, 20:56:24 »
Klaar nu! Is het zo moeilijk Art, om on-topic te blijven?

Wel als we ook nog positief moeten blijven. >:D

Nee hoor, ik vind Art best te pruimen tegenwoordig. ::dans:: ::confettie::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2017, 21:31:05 »
Niemand gaat het ooit nog van Pieter Jan winnen als het aankomt op presentatie.
DAT gezegd hebbende, vind ik Art voor nu wel een van de betere opties. Hij presenteert goed, heeft over het algemeen een goede spanningsboog (als probeert ie het iets te veel, bij een Pieter Jan ging dit natuurlijk> maar ook PJ moest erin komen in seizoen 8)
Bij sommige ligt het allemaal gewoon wat natuurlijker.
Art is de slimste van alle 4, hij is journalistiek echt op een heel hoog niveau. PJ en Karel overigens ook maar Art is echt heel goed.

Het komt denk ik gewoon aan op persoonlijke smaak. Ik ben blij dat we iig een presentator hebben die zo enorm enthiousiast is, meedenkt en vergis je niet> MEDE daardoor blijft Wie is de mol zo lang ontstaan. We hadden ook een presentator kunnen hebben die de mol deed voor het geld maar van Art weet je wel dat hij op tv gebied nooit iets leuker zal vinden dan zijn presentatie baan bij Wie is de Mol.


Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2017, 21:38:38 »
Niemand gaat het ooit nog van Pieter Jan winnen als het aankomt op presentatie.
DAT gezegd hebbende, vind ik Art voor nu wel een van de betere opties. Hij presenteert goed, heeft over het algemeen een goede spanningsboog (als probeert ie het iets te veel, bij een Pieter Jan ging dit natuurlijk> maar ook PJ moest erin komen in seizoen 8)
Bij sommige ligt het allemaal gewoon wat natuurlijker.
Art is de slimste van alle 4, hij is journalistiek echt op een heel hoog niveau. PJ en Karel overigens ook maar Art is echt heel goed.

Het komt denk ik gewoon aan op persoonlijke smaak. Ik ben blij dat we iig een presentator hebben die zo enorm enthiousiast is, meedenkt en vergis je niet> MEDE daardoor blijft Wie is de mol zo lang ontstaan. We hadden ook een presentator kunnen hebben die de mol deed voor het geld maar van Art weet je wel dat hij op tv gebied nooit iets leuker zal vinden dan zijn presentatie baan bij Wie is de Mol.



Ik respecteer je mening Rämon, maar volgens mij haal je nu een paar dingen door elkaar. Van Arts intelligentie en 'journalistieke hoge niveau' weten we eigenlijk concreet niet zoveel. Vooral wat dat laatste betreft hebben Karel en PJ echt hun sporen ruimhartiger verdiend dan Art, en niet alleen omdat ze ouder zijn.

En zijn lol in het presenteren van het programma zegt vooral iets over de waarde van WIDM voor Art, en niet zozeer andersom.

Enfin, ik moet bekennen dat ik ook wel enigszins aan hem gewend ben. Maar wel een beetje zoals je aan een ingegroeide teennagel kunt wennen.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2017, 21:40:28 door Michmol »
Woosie down?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2017, 21:41:27 »
Ach, hij heeft een bepaald seizoen de slimste mens gewonnen, dus hij is vast wel intelligent ;D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2017, 22:16:53 »
Ik respecteer je mening Rämon, maar volgens mij haal je nu een paar dingen door elkaar. Van Arts intelligentie en 'journalistieke hoge niveau' weten we eigenlijk concreet niet zoveel. Vooral wat dat laatste betreft hebben Karel en PJ echt hun sporen ruimhartiger verdiend dan Art, en niet alleen omdat ze ouder zijn.

En zijn lol in het presenteren van het programma zegt vooral iets over de waarde van WIDM voor Art, en niet zozeer andersom.

Enfin, ik moet bekennen dat ik ook wel enigszins aan hem gewend ben. Maar wel een beetje zoals je aan een ingegroeide teennagel kunt wennen.

Kijk even naar de afgelopen 6 seizoenen. Hoewel Pieter Jan mijn all time favoriet is, vind ik Art wel bijzonder goed/intelligent in zijn teksten. Als je zijn finale teksten vergelijkt met die van Pieter Jan doet Art zeker niet onder. Ze hebben allemaal journalistiek gestudeerd,en ik heb het nu even specifieker op het effect wat dat heeft op hun presentatie kunsten individueel. Art heeft veel gedaan in de journalistieke wereld, als je even research zou doen, misschien geen prominent programma zoals Een vandaag wat PJ doet maar hij heeft veel gedaan. Daarnaast hij is Slimste mens geworden en WIDM winnaar dus over zijn intelligentie valt sowieso niet te twisten lijkt me zo.

Nu gaat het als WIDM presentator zeker niet alleen over journalistieke kunstjes/intelligentie, maar vooral over gevoel en daarin vond ik Pieter Jan (maar ook Karel) beter, vooral beter passen bij de setting die WIDM teweeg brengt.

Ik zeg alleen dat Art niet onder doet, aangezien hij ook veel jonger is dan beide andere heren.

Enfin, iedereen heeft een andere presentatie stijl en het gevoel wat daarbij komt kijken kan door iedereen anders ervaren worden. Ik ben vooral heel blij dat we een enthiousiaste presentator hebben die enorm veel passie heeft voor dit spel. Je zou zomaar presentatoren kunnen hebben die gevraagd worden en ja zeggen voor het geld of de fame van het programma. Dat zou Art nooit doen/ gedaan hebben.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2017, 22:18:58 »

 Je zou zomaar presentatoren kunnen hebben die gevraagd worden en ja zeggen voor het geld of de fame van het programma. Dat zou Art nooit doen/ gedaan hebben.

Goed, als jij het zegt, Rasti Rostelli... ::helderziend::
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2017, 22:19:47 »
 ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2017, 22:21:21 »
Goed, als jij het zegt, Rasti Rostelli... ::helderziend::

Ik zeg dat ja, en ik zeg wel vaker dingen. ok  ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2017, 23:14:31 »
Oh ja ik kon ook nog on topic reageren ;D.

Ik vind Art het prima doen. In vergelijking niet beter dan Pieter-Jan, Karel of Angela, maar zeker niet slecht. Het belangrijkste is ook dat de presentator geen storende factor is zoals in expeditie robinson :-X. Ik denk ook dat in de huidige situatie Art ook de beste optie is en we blij moeten zijn dat er geen slechte presentator staat :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2017, 17:56:17 »
Eens en eens. Daarnaast vind ik hem heerlijk om naar te kijken. Van mij mag Art blijven  ::love::

+1

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #53 Gepost op: 14-02-2017, 13:11:52 »
er was eens......

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #54 Gepost op: 14-02-2017, 13:28:40 »
Wauw, heftig! Ben benieuwd wat we daar zaterdag van gaan zien.
Zou het gebeurd zijn in de Underground? Donkere gangetjes?


Zie sowieso deze taak liever in de handen van een man.  :)

Niet mee eens. Als Art een opvolger krijgt, dan graag weer eens een vrouw.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #55 Gepost op: 14-02-2017, 13:38:11 »
Zou het gebeurd zijn in de Underground? Donkere gangetjes?

Een seksistische grap aan het adres van Brooke? ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #56 Gepost op: 14-02-2017, 13:55:53 »
Zou ze hem een trap met een van haar punthakken hebben gegeven?   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #57 Gepost op: 14-02-2017, 14:35:26 »
Wauw, heftig! Ben benieuwd wat we daar zaterdag van gaan zien.
Zou het gebeurd zijn in de Underground? Donkere gangetjes?

Art Rooijakkers (40) heeft tijdens de opnames van Wie Is De Mol? een flinke hoofdwond opgelopen door een 'stom ongelukje'. De presentator deelde vanmiddag een foto op Instagram van de grote snee. ,,Art liep tegen de laadklep van een ploegauto aan, maar hij is er goed vanaf gekomen", vertelt een woordvoerster van de AVROTROS.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #58 Gepost op: 14-02-2017, 17:46:50 »
Als de tweeling theorie stand wil houden, mag Thomas wel snel ergens tegen aan stoten ;)

Flinke jaap trouwens. We zullen het wel meekrijgen, de plek moest geschoren worden voor de hechtingen. Mooi gedaan, bij de presentatie zie je volgens mij geen litteken of iets.

En meer on-topic, ik vind Art toch een leuke presentator. Zijn voorgangers waren alleen wat mysterieuzer en afstandelijker, dat had wel iets. Aan Art blijf je merken hoe geweldig hij het programma vindt. Vind ik tenminste. Maar hij doet het leuk en is niet onaardig om naar te kijken  ::tandpastasmiley::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #59 Gepost op: 14-02-2017, 17:50:25 »
Hij schrijft zelf:

Met een gelijmde hoofdwond, knallende koppijn én al mijn ongeschoren haar.
En doorrr!