Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 53628 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
[PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Gepost op: 8-01-2017, 23:44:20 »
In dit topic alles over Art!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #1 Gepost op: 8-01-2017, 23:44:30 »
Ik weet niet wie de teksten van Art dit jaar schrijft, maar wat wordt er bedoeld met deze zin? Ik heb het nu meerdere malen proberen te ontleden maar ik zie het verband niet.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2017, 23:55:43 »
Ik denk dat Art doelt op de innerlijke tweestrijd die je als deelnemer vaak hebt: aan de ene kant wil je met zijn allen zo lang mogelijk genieten van het circus waar je in beland bent en zoveel mogelijk geld voor in de pot verzamelen, maar aan de andere kant weet je dat niemand te vertrouwen is en dat gezellige schoolreisje zomaar afgelopen kan zijn.

In andere woorden: ben je loyaal (geld verdienen, samenwerken, etc.) of speel je het keihard en probeer je altijd eerst je eigen hachje te redden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2017, 00:06:40 »
Eigenlijk wordt het gelijk toegepast bij het vrijstellingen dilemma. Kies je voor loyaliteit aan de groep en dus voor een groepsvrijstelling of wantrouw je de anderen zoveel dat je dat je deze optie niet aandurft?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2017, 00:14:43 »
In het geval loyaliteit op 'geld verdienen/samenwerken/kiezen voor een groepsvrijstelling' slaat dan is het inderdaad logisch, maar dan had dat ook zo benoemd kunnen worden. Ik had nu zo iets van 'Wat zegt/bedoelt hij nu' vooral door de toevoeging 'strijden om voorrang'.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2017, 00:38:43 »
Vond het wel een mooie zin, lekker mysterieus en ook fijn dat het intro niet te lang was zoals vorig jaar. Beetje nadenken kan geen kwaad in dit geval ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2017, 12:43:52 »
Ik weet niet wie de teksten van Art dit jaar schrijft [...]

Art schrijft zelf zijn teksten, zie onder meer dit recente AD-artikel.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2017, 15:01:49 »
Art is en blijft een zwakke schakel in dit mooie programma.

WIDM had een perfect passende presentator, Karel hield precies genoeg afstand, had autoriteit en was ietwat mysterieus.

Toen besloot de AVRO dat er verjongd moest worden en werd een knul bij de Commerciële tv weggekocht. Zo'n iemand moet toch wat doen en dus werden er wat programma's naar hem toegeschoven en daarom zit WIDM met Art opgescheept. De jongen is echt van goede wil en kan er ook weinig aan doen dat ie niet beter kan.

Gelukkig is WIDM groter dan deze knul en overleven we dat wel.
   

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2017, 15:39:08 »
Art is en blijft een zwakke schakel in dit mooie programma.

WIDM had een perfect passende presentator, Karel hield precies genoeg afstand, had autoriteit en was ietwat mysterieus.

Toen besloot de AVRO dat er verjongd moest worden en werd een knul bij de Commerciële tv weggekocht. Zo'n iemand moet toch wat doen en dus werden er wat programma's naar hem toegeschoven en daarom zit WIDM met Art opgescheept. De jongen is echt van goede wil en kan er ook weinig aan doen dat ie niet beter kan.

Gelukkig is WIDM groter dan deze knul en overleven we dat wel.
   

Dat jij het niks vind wil niet zeggen dat iedereen hem niks vind. Persoonlijk vind ik art een prima presentator en widm doet hij ook goed.

Iemand vergelijken met z'n voorgangers is kansloos en hopeloos ouderwets.  Waarschijnlijk kijk jij ook nog naar teletext om te kijken wat er vanavond op tv is en vindt je een mobieltje verschrikkelijk omdat het scherm daarop kleiner is?

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2017, 15:42:08 »
Ik vind Art zeker geen onkundige of ongeschikte presentator, al hadden Karel en Pieter-Jan toch ook mijn voorkeur. Die waren mysterieuzer, bewaarden meer afstand en waren gewoon een stuk minder amicaal, in mijn ogen een net iets betere match met het programma. Op zich snap ik het sentiment van Spiegelbeeld dus wel, maar ik vind niet per se dat Art vervangen moet worden. Hij geeft er zijn eigen draai aan en dat verdient ook kudo's.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2017, 18:36:34 »
Ik zat al te wachten wanneer de eerste zeurberichten over presentatoren aan bod zouden komen  ::ok::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2017, 19:29:24 »
Misschien naar het item terugkerende (onzin)theorieën.  ::bravo:
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2017, 20:08:56 »
ik ben blij met Art als presentator. Vriendelijk, correct, plezierig om naar te kijken en naar te luisteren. Anders dan z'n voorgangers, maar hij heeft zeker een eigen stijl die goed bij WIDM past.
er was eens......

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2017, 20:10:09 »
ik volg stormpie zijn zijn mening helemaal
Art is naar mijn mening echt geweldig en hij doet het goed
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2017, 20:40:03 »
Ik heb ook echt niks op hem aan te merken

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2017, 20:41:04 »
Ik vind Art zelfs onvervangbaar. Ik zou echt niet weten wie het beter zou kunnen doen van de huidige generatie presentatoren.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2017, 20:42:49 »
Ik heb ook echt niks op hem aan te merken
+1

Offline Takkemol

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2017, 20:51:41 »
Art is en blijft een zwakke schakel in dit mooie programma.
...Toen besloot de AVRO dat er verjongd moest worden en werd een knul bij de Commerciële tv weggekocht. Zo'n iemand moet toch wat doen en dus werden er wat programma's naar hem toegeschoven en daarom zit WIDM met Art opgescheept. De jongen is echt van goede wil en kan er ook weinig aan doen dat ie niet beter kan.Gelukkig is WIDM groter dan deze knul en overleven we dat wel.
   
Hij zal het voor bepaalde groepen best aardig of geweldig doen, maar ook dat is maar een mening. Na zoveel jaar Aart is het ook wel weer eens mooi geweest. De tijden veranderen en ook widm en andere groepen kijkers verdienen weer eens wat nieuw bloed, een nieuw soort presentator, nieuwe ideeen en minder lange epistels, minder bemoeienis en minder poging tot beinvloeding van het spel. Idd een beetje een soort Karel. En die zijn best te vinden. Maar dit is natuurlijk ook maar een mening, ik kijk er nog wel even omheen. De presentator is ook helemaal niet belangrijk, behalve op de momenten dat die denkt dat hij zelf ook meedoet aan het spel.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #18 Gepost op: 10-01-2017, 01:15:51 »
ik volg stormpie zijn zijn mening helemaal
Art is naar mijn mening echt geweldig en hij doet het goed


Voordat je de mol gaat zoeken, eerst even je speurtechnieken onder de knie krijgen ::vergroot:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2017, 06:55:35 »
 ::rofl::
er was eens......