Auteur Topic: Chat met Art / Vragenvuur (dinsdag 28 februari)  (gelezen 70342 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Chat met Art / Vragenvuur (dinsdag 28 februari)
« Gepost op: 13-01-2017, 22:24:42 »
Verzamel hier al je vragen voor het vragenvuur tijdens de WIDM-fandag.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2017, 11:27:02 door Stormpie »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2017, 11:51:09 »
Vragenvuur of vragenuur?

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Vragenvuur
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2017, 11:55:07 »
Vagevuur?

*Brandt vingers*

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2017, 22:41:09 »
Wat ik me afvraag,hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om met eigen crew te werken in de usa, want uit JP zijn woorden destijds begreep ik dat ze nooit naar de usa zouden gaan omdat ze daar niet met een eigen filmploeg mogen werken.
Ananas

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2017, 22:47:37 »
Aflevering 1: Wat zou er gebeurd zijn, moest de groep het vraagteken niet gevonden hebben?
Aflevering 2: Op basis waarvan werd bepaald welke 3 kandidaten afgezonderd werden en dat Diederik de vrijstelling mocht verdedigen?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #5 Gepost op: 14-01-2017, 22:51:39 »
Aflevering 2: Hadden de kandidaten daadwerkelijk kunnen grijpen naar items op de kermis, of stond de grijpautomaat er ter decoratie?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #6 Gepost op: 14-01-2017, 22:53:42 »
Aflevering 2: Hadden de kandidaten daadwerkelijk kunnen grijpen naar items op de kermis, of stond de grijpautomaat er ter decoratie?

werd in moltalk besproken en er hing op de grijpautomaat een papiertje met waag uw kans.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Vragenvuur
« Reactie #7 Gepost op: 14-01-2017, 22:55:00 »
Aflevering 2: hebben er bij de kermisopdracht nog kandidaten staan braken, buiten beeld?

Aflevering 2: als de opdracht bij de fabriek verstoord zou worden door de 'ontvoeringen', was het dan überhaupt mogelijk geweest om het door Art genoemde maximale bedrag binnen te slepen en zo ja, hoe?

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #8 Gepost op: 14-01-2017, 23:02:16 »
Aflevering 2: wat zijn de twee opdrachten in de papermill die we niet hebben gezien. (Onder voorbehoud dat ze dit niet al in de finale laten zien)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #9 Gepost op: 14-01-2017, 23:30:13 »
werd in moltalk besproken en er hing op de grijpautomaat een papiertje met waag uw kans.

Werd er ook gezegd of het daadwerkelijk een optie was voor de kandidaten om te grijpen? Er lagen wel erg veel jokers. Zou je zo simpel 20 jokers kunnen cashen?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #10 Gepost op: 14-01-2017, 23:32:10 »
Grijpautomaten zijn zo goed als onmogelijk ::rofl::

Daarbij is de kans groot dat je afgeschoten wordt. Dus naar mening niet erg makkelijk

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #11 Gepost op: 14-01-2017, 23:33:00 »
Werd er ook gezegd of het daadwerkelijk een optie was voor de kandidaten om te grijpen? Er lagen wel erg veel jokers. Zou je zo simpel 20 jokers kunnen cashen?

Ja , er was voor hen een optie om te grijpen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2017, 23:39:46 »
Ja , er was voor hen een optie om te grijpen.

Maar neem je dit nou zelf aan of is het bevestigd door een productieleider? :P

Grijpautomaten zijn zo goed als onmogelijk ::rofl::

Dat is waar :P Al heb ik er wel eens een knuffel mee gewonnen maar dat terzijde.

Citaat
Daarbij is de kans groot dat je afgeschoten wordt. Dus naar mening niet erg makkelijk

Dat vraag ik me dus af. Het leek me dat je daar redelijk goed beschut stond.

Maar waarom ik het ook vraag is omdat ik het raar vind dat geen enkele kandidaat dit gezien heeft. Als je zoveel moeite doet als productie om dit item erin te brengen in de hoop dat het gezien wordt zet je het toch heel obvious neer?


Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2017, 23:51:20 »
Maar neem je dit nou zelf aan of is het bevestigd door een productieleider? :P
Ze zeiden dit in moltalk en er werd een afbeelding getoond met zo een molbrief opdracht grijpkast waar opstond grijp je kans. En dan zeiden ze hierop: jammer dat dit niet gevonden was ,want dit was een groot voordeel voor een kandidaat ofzo iets.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragenvuur
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2017, 15:37:26 »
Wie won er in aflevering 2 op tijd in de test van Yvonne, waardoor zij afviel?
Op wie heeft Yvonne vol ingezet tijdens de test in aflevering 2, waardoor zij afviel?
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 15:43:31 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2017, 16:37:11 »
Wie won er in aflevering 2 op tijd in de test van Yvonne, waardoor zij afviel?
Op wie heeft Yvonne vol ingezet tijdens de test in aflevering 2, waardoor zij afviel?
Die tweede vraag is Roos toch?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #16 Gepost op: 16-01-2017, 16:16:11 »
Is het Vragenvuur dit jaar weer dan? Vorig jaar zei Lukie geloof ik dat wij dat niet meer orchestreerden in elk geval?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragenvuur
« Reactie #17 Gepost op: 16-01-2017, 16:27:22 »
Is het Vragenvuur dit jaar weer dan? Vorig jaar zei Lukie geloof ik dat wij dat niet meer orchestreerden in elk geval?!
Vanuit Realitynet wordt dit inderdaad niet meer gedaan. Deze vragen zullen dus ook zelf gesteld moeten worden op de vernieuwde fandag van de AVRO. Volgens hun stukje over de fandag moet er een mogelijkheid zijn om vragen te stellen, maar hoe dit in zijn werking gaat en hoe het eruit komt te zien is bij ons niet bekend.

Dus prima dat hier vragen verzameld worden, maar zeker geen garantie dat ze gesteld worden als je dit zelf niet doet bij de fandag. Misschien is het een idee om vragen te verzamelen voor de chat met Art? Deze is natuurlijk nog niet zeker, maar je hebt veel meer kans dat je vraag gesteld kan worden als deze weer gerealiseerd wordt dit jaar ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #18 Gepost op: 18-01-2017, 18:51:42 »
Aflevering 2: indien drie vrouwen ontvoerd zouden zijn, had dan één vrouw ook als Elvis-imitator aan de bak gemoeten? Zo nee: welk ander uitstapje lag dan klaar?

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #19 Gepost op: 18-01-2017, 19:12:28 »
Aflevering 2: indien drie vrouwen ontvoerd zouden zijn, had dan één vrouw ook als Elvis-imitator aan de bak gemoeten? Zo nee: welk ander uitstapje lag dan klaar?

Dolly Parton  ::rofl::