Auteur Topic: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad  (gelezen 47818 keer)

Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #140 Gepost op: 25-01-2017, 11:11:24 »
Goed gevonden, dan denk ik nu eigenlijk aan het volgende:
Het getal 2 komt vaak terug in de afleveringen.
Misschien de 2 van Radio2 ?  'Radio Cab' was in afl.2 in beeld.
Jeroen werkt voor Radio2.


Was de zwarte auto een CABriolet?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #141 Gepost op: 25-01-2017, 11:36:52 »
ALS dit een aanwijzing is (met de nadruk op als):

[-] SW = Sanne Wallis?
[-] Jefferson = Thomas Jefferson = Thomas?
[-] Verkeerslichten = radioboxen = Jeroen? (plus, Jefferson Airplane/Jefferson Starship = muziekband)

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #142 Gepost op: 25-01-2017, 11:45:09 »
[-] SW = Sanne Wallis?

Daar geloof ik niet in. SW slaat op het gedeelte van de stad waar ze zitten en dat kan je nou eenmaal niet weg knippen van het straatnaambordje.

[-] Jefferson = Thomas Jefferson = Thomas?

Gewoon los zonder meer context is het geen hint, denk ik. Als je het kan combineren met meerdere straatnamen op de route (zoals Flanders street), dan wordt het al iets warmer.

[-] Verkeerslichten = radioboxen = Jeroen? (plus, Jefferson Airplane/Jefferson Starship = muziekband)

Nee, die lijkt me te ver gezocht.

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #143 Gepost op: 25-01-2017, 13:40:26 »
Verder maken ze er met zijn allen een vrij complexe opdracht van die het niet was.

Met vakanties geregeld met 2 auto's achter elkaar proberen te rijden zonder elkaar kwijt te raken. Dat is knap lastig hoor. Zeker in de stad. Lastige opdracht dit.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #144 Gepost op: 25-01-2017, 23:13:26 »
[-] Jefferson = Thomas Jefferson = Thomas?



Daarop voortbordurend: Jefferson = Thomas Jefferson = Thomas; 3rd = 3e letter = C --> Thomas C.? Of het is simpelweg toeval  ;D

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #145 Gepost op: 25-01-2017, 23:27:03 »
Daarop voortbordurend: Jefferson = Thomas Jefferson = Thomas; 3rd = 3e letter = C --> Thomas C.? Of het is simpelweg toeval  ;D

 ::ok:: een hele mooie. Zeker als je bedenkt dat ze ook nog eens over Flanders  St gaan rijden.

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #146 Gepost op: 25-01-2017, 23:27:52 »
Daarop voortbordurend: Jefferson = Thomas Jefferson = Thomas; 3rd = 3e letter = C --> Thomas C.? Of het is simpelweg toeval  ;D

Dit vind ik een mooie hint! Verder is Jefferson de 3e president van de VS!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #147 Gepost op: 26-01-2017, 01:30:27 »
Met vakanties geregeld met 2 auto's achter elkaar proberen te rijden zonder elkaar kwijt te raken. Dat is knap lastig hoor. Zeker in de stad. Lastige opdracht dit.

Helemaal met je eens. Eigenlijk hebben ze het wonderbaarlijk goed gedaan en zijn erg ver gekomen. Vond alleen Diederik (ik kom niet meer uit die tunnel!) een piepbeetje verdacht door vele malen onoplettender dan hij is het gebied uit te rijden. Terwijl hij een liedje zong waar hij in aflevering 1 ook al naar verwijst.

Offline oudekrijger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 3 - ritje door de stad
« Reactie #148 Gepost op: 26-01-2017, 08:59:41 »
Rembrandt Peale (February 22, 1778 – October 3, 1860) was an American artist and museum keeper. A prolific portrait painter, he was especially acclaimed for his likenesses of presidents George Washington and Thomas Jefferson.