Auteur Topic: Aflevering 4 - "meer dan normaal"  (gelezen 40586 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #40 Gepost op: 28-01-2017, 23:58:22 »
Sanne had voor de 3 jokers 250 per stuk geboden, dus 750 totaal.


ik was er van overtuigd dat ze 750 per joker had gezegd, maar wat jij zegt kan natuurlijk ook,
ik vond dat stuk ook erg raar.

---
waar ik me het meest over verbaas is dat diederik nog steeds het meest verdacht wordt.
terwijl de verdenkingen hier toch duidelijk van hem af zijn.
zijn wij dan echt zo'n klein deel van het kijkend publiek?
en zijn de mensen in nederland zo slecht in het vinden van de mol?
(ik begin langzaam te geloven dat dit media-manipulatie is, zelfs bij moltalk waren ze er lichtelijk verbaasd om)
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 09:25:29 door Lukie4 »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2017, 00:18:20 »
waar ik me het meest over verbaas is dat diederik nog steeds het meest verdacht wordt.
terwijl de verdenkingen hier toch duidelijk van hem af zijn.
zijn wij dan echt zo'n klein deel van het kijkend publiek?
en zijn de mensen in nederland zo slecht in het vinden van de mol?
(ik begin langzaam te geloven dat dit media-manipulatie is, zelfs bij moltalk waren ze er lichtelijk verbaasd om)

Dat zijn de statistieken van de app en aangezien de mensen daar spreiden wordt een ander ook verdacht.
Dan heb je ook nog de mensen die niet willen/hopen dat Thomas de mol is (ik beken, ikzelf zit in deze categorie.)
En als derde wij zijn inderdaad een klein deel van het kijkend publiek. Hier op het forum zijn misschien hooguit 500 man actief en het kijkend publiek is ongeveer 3 miljoen en de app heeft gok ik zo'n 300.000 deelnemers.

Tot slot dat ze aan media-manipulatie doen, daar geloof ik niet echt in. Dat ze dingen achter houden dat geloof ik dan weer wel. Ze maken een programma voor iedereen (niet alleen voor ons) en de "normale" kijker speelt het spel heel anders dan wij, dus voor hun is het allemaal 1 grote verrassing. Ik vergelijk het altijd maar met de samenvattingen van de voetbal. Er wordt vooraf kort gesproken over de gespeelde wedstrijd, maar de stand wordt nog niet verklapt.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 00:22:47 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline IkBenMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #42 Gepost op: 29-01-2017, 00:20:49 »
waar ik me het meest over verbaas is dat diederik nog steeds het meest verdacht wordt.
terwijl de verdenkingen hier toch duidelijk van hem af zijn.
zijn wij dan echt zo'n klein deel van het kijkend publiek?
en zijn de mensen in nederland zo slecht in het vinden van de mol?
(ik begin langzaam te geloven dat dit media-manipulatie is, zelfs bij moltalk waren ze er lichtelijk verbaasd om)
Terwijl de echte hints naar de mol daar niet aan bod komen. De enige reden dat ik Jochem nog niet als mol aanwijs, is dat daar gewoon getoond werd hoe Jochem tegen zichzelf staat op te bieden in de veiling.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #43 Gepost op: 29-01-2017, 00:21:06 »
Dat zijn de statistieken van de app en aangezien de mensen daar spreiden wordt een ander ook verdacht.
Dan heb je ook nog de mensen die niet willen/hopen dat Thomas de mol is (ik beken, ikzelf zit in deze categorie.)
En als derde wij zijn inderdaad een klein deel van het kijkend publiek. Hier op het forum zijn misschien hooguit 500 man actief en het kijkend publiek is ongeveer 3 miljoen en de app heeft gok ik zo'n 300.000 deelnemers.

Dit en het feit dat Thomas zijn acties (en die van elk van voorgaande Mollen) nooit in de face zijn. Les 1 van 'Hoe word ik een Mol?'.
De kijker die een uurtje tijdverdrijf wil en er zich niet mee bezig houdt, die ziet Diederik hier zo maar even 3500 euro bieden, het hoogste bedrag van de 3 jokers. Terwijl wij hier ondertussen al een tabel hebben waarin we zien dat Thomas telkens het voorlaatste bod deed en de prijs dus opdreef.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #44 Gepost op: 29-01-2017, 00:22:28 »
Dat zijn de statistieken van de app en aangezien de mensen daar spreiden wordt een ander ook verdacht.
Dan heb je ook nog de mensen die niet willen/hopen dat Thomas de mol is (ik beken, ikzelf zit in deze categorie.)
En als derde wij zijn inderdaad een klein deel van het kijkend publiek. Hier op het forum zijn misschien hooguit 500 man actief en het kijkend publiek is ongeveer 3 miljoen en de app heeft gok ik zo'n 300.000 deelnemers.

Precies. En het meerendeel van het kijkend publiek heeft neem ik aan niet uitgezocht dat er 600 euro miste in de Duinopdracht. Die zijn die opdracht nu uberhaupt al vergeten :P.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #45 Gepost op: 29-01-2017, 02:00:16 »
waar ik me het meest over verbaas is dat diederik nog steeds het meest verdacht wordt.
terwijl de verdenkingen hier toch duidelijk van hem af zijn.
zijn wij dan echt zo'n klein deel van het kijkend publiek?
en zijn de mensen in nederland zo slecht in het vinden van de mol?
(ik begin langzaam te geloven dat dit media-manipulatie is, zelfs bij moltalk waren ze er lichtelijk verbaasd om)

Tot vandaag heb ik Diederik ook verdacht... en ik zou niet weten waarom dat niet kon.

Half dit forum zit weer met de roze bril op te kijken, terwijl Thomasje nog lang niet de mol is. Sanne, Imanuelle, Jeroen en zelfs Jochem (onze schwalbe koning) doen gewoon weer mee, na deze veiling. Het enige kandidaatse waar ik Diederik op heb kunnen betrappen is het noemen van 3500 voor 3 jokers. Totaal onbedoeld kandidaats.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #46 Gepost op: 29-01-2017, 05:36:36 »
Tot vandaag heb ik Diederik ook verdacht... en ik zou niet weten waarom dat niet kon.


Alles kan natuurlijk. Maar zijn hoofd is continu zo rood als een paprika van de zenuwen. Daarom niet dus

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #47 Gepost op: 29-01-2017, 06:03:12 »
Moet steeds lachen dat bij Diederick op zenuwen en lichaamstaal wordt gelet. Hij kan liegen als de beste, heeft programma items gemaakt over liegen, kwam prima weg met zijn leugen na de ontvoering en stelt zelfs op zijn profiel dat hij goed kan liegen. Soms lijkt hij stiknerveus maar dat lijken de tijdstippen dat hij er aan denkt. verder is hij belachelijk relaxt eigenlijk.

Maar zie geen hints vanuit het programma naar Diederik. Wel naar Jeroen, Jochem en Thomas. Waarbij Thomas nu het meest verdacht is omdat hij de prijs zo opdreef. Op de site is Jochem Diederik bijna voorbij trouwens. Wat ze bij Moltalk laten zien is de stemming van voor de aflevering.

De twee a's in elke titel tot nog toe loopt wel in de gaten. Alleen geen idee wat het kan betekenen. Twee eendjes of elf?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #48 Gepost op: 29-01-2017, 06:09:23 »
Moet steeds lachen dat bij Diederick op zenuwen en lichaamstaal wordt gelet.

Begrijp niet zo goed waarom dat lachen is  ???

Dat is mijn manier van de niet mollen afstrepen en zit bij de nederlandse versie al vanaf seizoen 5 op de goede mol dus lijkt een goede tactiek  ::zwaai::

De belgen leiden me een stuk beter om de tuin. Nu al zin in  ::hyper::


Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #49 Gepost op: 29-01-2017, 10:23:25 »
Terwijl de echte hints naar de mol daar niet aan bod komen. De enige reden dat ik Jochem nog niet als mol aanwijs, is dat daar gewoon getoond werd hoe Jochem tegen zichzelf staat op te bieden in de veiling.
Verbeter me als het niet klopt, maar volgens mij heeft Rop bij Moltalk wel aangekaart dat Thomas steeds meebood maar niet met de jokers aan de haal ging.



Nu na 4 afleveringen is de stand:
1x4vrijstellingen
1x1vrijstelling
1x3jokers
(1xde grijpmachine op de kermis.)

Kunnen we al juichen dat de overdaad aan jokers die we vorige jaren vergoeiden, tot normale proporties is gekrompen?

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #50 Gepost op: 29-01-2017, 11:35:11 »
Sigrid er dus keihard ingeluist als je haar zo hoort. Ze was echt boos en teleurgesteld. Jeetje wat een aflevering!


Hahaha. Dat is WIDM!  ::rofl::
Graven, graven, graven...

Offline molloot2000

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #51 Gepost op: 29-01-2017, 11:58:38 »
Ik zie een groene silhouet. Te zien tijdens de test bij Imanuelle en Sigrid.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #52 Gepost op: 29-01-2017, 12:16:14 »
Hotel HAMpton Inn, HAMley's Saloon en close-ups van HAMburgers. Een thema?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #53 Gepost op: 29-01-2017, 12:19:21 »
Hotel HAMpton Inn, HAMley's Saloon en close-ups van HAMburgers. Een thema?

De Mol is eigenlijk een Varken.

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #54 Gepost op: 29-01-2017, 12:19:43 »
Als deze letters komen voor in de naam Thomas  ;D

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #55 Gepost op: 29-01-2017, 12:20:07 »
Verbeter me als het niet klopt, maar volgens mij heeft Rop bij Moltalk wel aangekaart dat Thomas steeds meebood maar niet met de jokers aan de haal ging.


Rob zat sws op Thomas en had wel meer dingen die naar hem wezen. Dit idd ook

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #56 Gepost op: 29-01-2017, 12:30:00 »

Verbeter me als het niet klopt, maar volgens mij heeft Rop bij Moltalk wel aangekaart dat Thomas steeds meebood maar niet met de jokers aan de haal ging.

[/quote]

Deze keer werd Rop, net als Taeke de vorige week, nauwelijks aan het woord gelaten. Hij wil net gaan zeggen Thomas.... en er wordt overheen gepraat.Ga het nog eens terug kijken.

Dat het een silhouet is in de eetbar zou kunnen, doet me denken aan de kloosterhint.


Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #57 Gepost op: 29-01-2017, 12:37:39 »
Spectaculaire aflevering! We hebben 'm ouderwets gezellig met een clubje molloten bekeken. En over ouderwets gesproken: ik begin steeds meer en meer te geloven in klassieke Mol Thomas.

Heel goed Heinz! ::trots::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #58 Gepost op: 29-01-2017, 12:42:06 »
Deze keer werd Rop, net als Taeke de vorige week, nauwelijks aan het woord gelaten. Hij wil net gaan zeggen Thomas.... en er wordt overheen gepraat.

En dan gaat Margriet een gezicht opzetten van: Thomas? Hoe kun je die nou verdacht vinden! (met een verbaasde blik)  ::jaja::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - "meer dan normaal"
« Reactie #59 Gepost op: 29-01-2017, 13:11:01 »
Freek werd destijds ook nooit besproken in Moltalk en bij hem werd er ook altijd overheen gepraat. We weten hoe dat is afgelopen

Je kunt je ook verliezen in iets