Er schijnt volgend jaar een nieuw seizoen van dit prachtige, door ons allen geliefde programma aan te komen. Woehoe, wat een feest!
Nu verschijnt een dergelijk topic als dit vaak pas na afloop van een serie. Veel kandidaten en locaties voor het nieuwe seizoen liggen dan wellicht al vast. Daarom dacht ik: als we nu al een topic over WIDM 2018 openen, kunnen we misschien daadwerkelijk invloed uitoefenen en zien we wenskandidaten of -bestemmingen terug volgend jaar.
Dus: wie zou jij in een nieuw seizoen graag zien als deelnemer? Of wat is volgens jou de perfecte locatie voor Wie is de Mol? Of heb je nog andere ideeën over een volgende serie van WIDM die je hier wil delen?
Mij lijken Nieuw-Zeeland of een land in Midden-Afrika, zoals Kenia of Tanzania, mooie bestemmingen. En wat betreft de kandidaten: dit is mijn lijstje. Ik heb geprobeerd veel te variëren in leeftijd en beroep.
1. Wouter Hamel (zanger)
2. Marjolijn Touw (musicalactrice)
3. Jacob Derwig (acteur)
4. Franka Treur (schrijfster)
5. Jan Versteegh (presentator)
6. Giovanca (zangeres)
7. Jeroen Wollaars (journalist)
8. Marisa Heutink (dj)
9. Tom Dumoulin (wielrenner)
10. Abbey Hoes (actrice)
En op de reservelijst: Ellen Pieters, Tjitske Reidinga, Bart Meijer, Achmed Akkabi, Herman van der Zandt, Jetske van den Elsen en Claudia Straatmans.