Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 493682 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #240 Gepost op: 29-05-2017, 20:48:13 »
Waren de opnames van seizoen 17 niet vroeger begonnen dan bijv. die van 2016? Ik kan me herinneren dat vaak de opnames in het grootste deel van juni plaatsvonden.

Het zou me overigens niets verbazen als ze al weg zijn, dat het líjkt alsof Art nog in Nederland is, maar over een aantal weken (thuis zijnde) niets meer van zich laat horen om ons op een verkeerd spoor te zetten  ::) :P

Ik hoop trouwens altijd nog op Medina Schuurhof  ::regenboog::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #241 Gepost op: 29-05-2017, 20:58:40 »
Waren de opnames van seizoen 17 niet vroeger begonnen dan bijv. die van 2016? Ik kan me herinneren dat vaak de opnames in het grootste deel van juni plaatsvonden.

Het zou me overigens niets verbazen als ze al weg zijn, dat het líjkt alsof Art nog in Nederland is, maar over een aantal weken (thuis zijnde) niets meer van zich laat horen om ons op een verkeerd spoor te zetten  ::) :P

Ik hoop trouwens altijd nog op Medina Schuurhof  ::regenboog::
Klopt.

- Seizoen 17 was vertrek op 15 mei 2016

- Seizoen 16 was vertrek eind mei 2015 en opnames deels in juni, dus klopt inderdaad wat je zegt  ::jaja:: (want Art was eind mei nog in Nederland bij een bierfestival)

- Seizoen 18? Moeten haast wel weg zijn, want Art heeft midden juni de Nacht van de vluchteling. Dus 3 opties:
1. Ze zijn nu midden in de opnames
2. Art presenteert dit seizoen toch niet (niets is wat het lijkt)
3. Ze gaan na de zomer pas draaien (wat ook kan, want De Mol is ook in 2,5 maand tijd gemonteerd)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #242 Gepost op: 30-05-2017, 07:19:06 »
Je kan alles zeggen over De Mol, het is een super goede serie, maar de montage van WIDM vind ik toch veel beter. Vraag me af of je dit kan behouden in 2,5 maand.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #243 Gepost op: 30-05-2017, 11:02:44 »
Je kan alles zeggen over De Mol, het is een super goede serie, maar de montage van WIDM vind ik toch veel beter. Vraag me af of je dit kan behouden in 2,5 maand.

Met al die poespas qua montage heb je wel wat maanden nodig ja.. ::) ::)

Maar die discussie lijkt me minder relevant, aangezien ik bijna zeker weet dat ze nu aan het opnemen zijn.

Jan Versteegh is inmiddels al bijna 2 volledige weken van de radar. zowel op instagram als twitter als facebook post ie niks..


Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #244 Gepost op: 30-05-2017, 13:19:53 »
Jan Versteegh is inmiddels al bijna 2 volledige weken van de radar. zowel op instagram als twitter als facebook post ie niks..



Jan Versteegh heeft al meegedaan aan Expeditie Robinson. Als we iets elk seizoen zeker weten is het dat er nog NOOIT oud-kandidaten van Robinson later in WIDM kwamen. Dus de kans dat ie mee doet is erg klein.

Er is een 'maar'. Immanuele Grives zat in het verleden in Expeditie Poolcirkel een winterse variant van Robinson en deed afgelopen seizoen mee aan WIDM. Het zou dus kunnen dat ze het vanaf komend seizoen helemaal anders gaan doen en oud-Robinson kandidaten wel mee laten doen. Waarom namelijk wel Expeditie Poolcirkel kandidaten en geen Expeditie Robinson kandidaten? That doesn't make sense.
When life knocks you down, fight back!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #245 Gepost op: 30-05-2017, 13:44:30 »
Ik denk/hoop op de volgende kandidaten:

Pieter Barendsen - 32 jaar - Schiedam(ZH) - Vertegenwoordiger in drop
Kemal Tokhins - 19 jaar - Nijmegen(GLD) - Student romaanse talen
Karel Hoogendijk - 58 jaar - Venlo(LB) - Conrector op een lyceum
Koos van der Vlos - 25 jaar - Hoorn(NH) - Werkloos
Sjoerd de Vries - 37 jaar - Bilthoven(UT) - Productiemedewerker

Alinda Marissen   - 23 jaar - Raalte(OV) - Vrijwilligster bij de brandweer
Jeanette van Dalen - 41 jaar - Emmeloord(FL) - Huisvrouw
Ellen Vorst - 31 jaar - Vlissingen(ZL) - Havenarbeidster
Jip de Jong - 20 jaar - Slochteren(GR) - Peuterbegeleidster
Emmy Haverkamp - 48 jaar - Breda(BR) - Directrice van een softwarebedrijf

Ik heb ze nog nooit op Twitter/Facebook/Instagram of wat ook gezien. Lijkt me een leuke mix.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #246 Gepost op: 30-05-2017, 13:51:31 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::

Koos Werkloos, huisvrouw Jeanette en Jip die past op peutertjes. ::rofl:: Kan me geen betere groep voorstellen.

Jan Versteegh zou ik btw wel een superleuke kandidaat vinden. ::jaja::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #247 Gepost op: 30-05-2017, 13:53:54 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik vind het om eerlijk te zijn wél jammer dat je Silvia de Hoogte (51 jaar, Administratief medewerkster) niet erbij zet, doe je dat bewust? ::hand::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #248 Gepost op: 30-05-2017, 13:56:35 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik vind het om eerlijk te zijn wél jammer dat je Silvia de Hoogte (51 jaar, Administratief medewerkster) niet erbij zet, doe je dat bewust? ::hand::

Ik had al iemand uit Limburg... Beetje geografische spreiding van de kandidaten kan geen kwaad.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #249 Gepost op: 30-05-2017, 15:16:55 »
Jan Versteegh heeft al meegedaan aan Expeditie Robinson. Als we iets elk seizoen zeker weten is het dat er nog NOOIT oud-kandidaten van Robinson later in WIDM kwamen. Dus de kans dat ie mee doet is erg klein.

Er is een 'maar'. Immanuele Grives zat in het verleden in Expeditie Poolcirkel een winterse variant van Robinson en deed afgelopen seizoen mee aan WIDM. Het zou dus kunnen dat ze het vanaf komend seizoen helemaal anders gaan doen en oud-Robinson kandidaten wel mee laten doen. Waarom namelijk wel Expeditie Poolcirkel kandidaten en geen Expeditie Robinson kandidaten? That doesn't make sense.

Poolcirkel en Robinson zijn wel 2 verschillende programma's. Poolcirkel was toch ook op NPO en Robinson van RTL? Ik denk dat Jan wel eens de uitzondering kan zijn op de regel. Hij is volgens mij best populair en lijkt me een leuke speler.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #250 Gepost op: 30-05-2017, 16:04:25 »
Ik denk inderdaad nog steeds niet dat het een regel is. Als iemand goed in de groep past, zoals Jan misschien dit jaar doet, mag hij er prima bij denk ik. Ik snap wel dat ze liever unieke kandidaten willen hebben, maar één ex-Robinsonner in een seizoen kan geen kwaad.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #251 Gepost op: 30-05-2017, 18:34:35 »
Ik denk inderdaad nog steeds niet dat het een regel is. Als iemand goed in de groep past, zoals Jan misschien dit jaar doet, mag hij er prima bij denk ik. Ik snap wel dat ze liever unieke kandidaten willen hebben, maar één ex-Robinsonner in een seizoen kan geen kwaad.

en daarbij waarom zou robinson al meteen je hele persoonlijkheid tonen?
ik heb ergens het idee dat mensen wie is de mol? anders spelen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #252 Gepost op: 30-05-2017, 19:53:28 »
Vorig jaar deed bijvoorbeeld ook al Airen mee, die al had meegedaan aan Fort Boyard. Ik denk dat ze - mede door onze kritieken hier - wat losser worden in de 'regel' die altijd een ongeschreven voorkeur is geweest van de productie. Plus daar komt bij dat Robinson veel later is begonnen dan WIDM. Iemand die kort geleden nog in Robinson zat, moet misschien gewoon geduld hebben. Voor Imanuelle was het zo'n 3 jaar tussen haar deelname aan Poolcirkel en WIDM, voor Jan zou het ruim 4 jaar worden.
...óf niet!

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #253 Gepost op: 30-05-2017, 22:55:52 »
Nieuwe naam bij tunnelvisie
@arianeschluter account ergens na 12 mei verwijderd/uitgezet ook een interesante methode.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #254 Gepost op: 30-05-2017, 23:41:44 »
Nieuwe naam bij tunnelvisie
@arianeschluter account ergens na 12 mei verwijderd/uitgezet ook een interesante methode.


Volgens NFF Nederlands Film Festival is Ariane Schluter toegevoegd aan de cast van NIEMAND IN DE STAD. De opnames zijn in volle gang en duren tot 31 mei stond er. Dus haar kunnen we wegstrepen.

Wel jammer.. Plien van Bennekom dus ook niet.

Is Jan Versteegh nog steeds stil?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #255 Gepost op: 31-05-2017, 15:27:57 »
Als Jan Versteegh daadwerkelijk meedoet moet hij zich hier wel kapot geschrokken zijn. (Vanaf 3:30) ::jaja::  Wel knap hoe hij dan zo reageert.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #256 Gepost op: 31-05-2017, 16:04:32 »
Zou wel een gewaagde tweet zijn....

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #257 Gepost op: 31-05-2017, 16:11:09 »
Maar Jan Versteegh is dus net op vakantie geweest naar Japan dus lijkt me niet dat hij dan ook nog daarna 3 weken voor WIDM inplant. En op zijn instagram staat dat hij opnames aan het doen is voor zn eerste filmrol?!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #258 Gepost op: 31-05-2017, 18:17:30 »
Zou wel een gewaagde tweet zijn....
reis richting opname-land is echter doorgaans op maandag. Opname zou dan beginnen op dinsdag. Van wanneer is die tweet?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #259 Gepost op: 31-05-2017, 22:17:54 »
reis richting opname-land is echter doorgaans op maandag. Opname zou dan beginnen op dinsdag. Van wanneer is die tweet?

Waar haal je die info vandaan? ze zijn echt wel jaren op andere dagen vertrokken ook. Daar zou ik dus echt niet vanuit gaan.

En Jan Versteegh zit al sinds 16 mei niet meer op instagram en twitter. Dat is meer dan 2 weken. Als hij in het land zou zijn en een film aan het opnemen zou zijn zou hij gewoon doortweeten en instagrammen lijkt me. Hij post normaal iets om de 2/3 dagen zoals ik al zei.

Hij is een groot fan van het programma, word gevraagd voor een interview in het officiele molboekje en dan zal hij nooit gevraagd zijn.. sure... Natuurlijk is hij allang gevraagd maar kon hij nooit vanwege reizen die hij maakt voor BNN (of andere dingen)

Opvallend vind ik ook dat hij te gast was bij It takes two op RTL (de opnames waren uiteraard al daarvoor een keer) maar die uitzending was afgelopen weekend. Hem kennende, zou hij dan wel een tweet gestuurd hebben dat hij vanvaond te zien was in dat programma. Ook dat niet..
Hij is een groot fan van WIDM en weet natuurlijk dat wij die hard aan het zoeken zijn dus heeft hij op instagram al op 10 mei iets geplaatst over een filmrolletje #eerstedraaidag zodat wij denken dat hij daarom niks post, maar hij gewoon weg is voor Wie is de Mol.
Met 17 jaar ervaring zijn deze aanstaand kandidaten ook slimmer geworden met het uitpuzzelen van deze dingen he, wel blijven opletten..
Hij heeft een totale social media stilte van 2 weken, normaal zou hij dan bovenaan de lijst van verdachten staan maar jullie geloven serieus dat hij aan het filmen is omdat hij dat 3 weken terug op instgram 'gezegd' heeft. Ooit gehoord van die smoes die kandidaten moeten verzinnen?  ::vergroot:: ::tandpastasmiley::


IK DENK DAT IK EEN NIEUWE NAAM HEB..  ;D

Simone Weimans. Journaliste en Nieuwslezares voor de NOS. Goede vriendin ook van Rik vd Westelaken. Dus zou via hem voorgesteld kunnen zijn. Tweet normaal best geregeld, nooit met hele lange stiltes en is sinds 15 mei helemaal stil. Dat is meer dan 2 weken. Op instagram is ze vanaf 16 mei ook helemaal van de radar.  Kan iemand checken of ze het nieuws nog heeft gepresenteerd?  naar mijn weten op 18 mei voor het laatst. Die dag was Art ook nog in NL en postte Jan Versteegh ook zijn laatste instagram foto.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2017, 22:30:02 door Rämon »