Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Zou de mol schietles hebben gehad om te leren hoe het niet moet? (aflevering 10 materiaal? )
Diederik - nummer 1 - links een jokerThomas - nummer 2 - twee jokers makenSanne - nummer 3 - rechts een jokerJochem - nummer 4 - twee jokers makenJeroen - nummer 5 - rechts een jokerImanuelle - nummer 6 - links een joker
Thomas weet dat in enveloppe 2 de opdracht zit om zelf joker te maken, er zit maar 1 zo'n enveloppe met die opdracht in. In de vijf andere enveloppen zit links/rechts joker te vinden. Het maakt dan verder niet uit wat Thomas in zijn enveloppe heeft, hij zegt gewoon dat hij opdracht heeft om joker te produceren. Maar het is mij niet duidelijk wat het voor zin heeft voor een mol.
Enige reden die ik kan bedenken is dat hij als Mol zo graag 'Mol' wilde drukken op die joker.Maar er zit geen molactie in uiteraard.
Dat is ook het enige wat ik er uit kan halen. Hij dacht moet toch wat te doen hebben tijdens zo'n lange reis met weinig mol momenten. Dan maar mijn eigen joker maken
Ook dat lachje van Thomas als Jeroen steeds naar links zit te kijken als ze verder gaan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
813 gasten en 1 vaste bezoeker