Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 115256 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #180 Gepost op: 14-01-2018, 19:48:16 »
Cécile maakt korte metten met Olcay ::bravo::

Dat doet ze helemaal niet. Ze vindt haar juist leuk (zie Moltalk gisteren) en dat blijkt volgens mij ook uit dit stuk, dus...  ???
« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 20:46:27 door Amethyst »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #181 Gepost op: 14-01-2018, 22:40:50 »
Ze neemt de kleding van Olcay juist op de hak, tenminste, zo lees ik het. De paragraaf die begint met:
Citaat
Het is natuurlijk best moeilijk voor mij om te zien hoe Olcay zich kleedt
Ik vind dat Cécile dat meesterlijk doet ::respect:: En inderdaad, ze heeft zeker respect voor de pit en schwung die Olcay inbrengt. ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #182 Gepost op: 15-01-2018, 14:08:03 »
Ze neemt de kleding van Olcay juist op de hak, tenminste, zo lees ik het. De paragraaf die begint met:Ik vind dat Cécile dat meesterlijk doet ::respect:: En inderdaad, ze heeft zeker respect voor de pit en schwung die Olcay inbrengt. ::jaja::

Nederlands is niet mijn sterkste punt, omdat het niet mijn eerste taal is, maar ik kreeg hier toch de indruk dat je de laatste betekenis bedoelde van deze definitie:

"als je ‘korte metten maakt’ met iets of iemand, dan treed je daadkrachtig op. Je klaart een klus snel en kordaat, of je stelt je (als het om een persoon gaat) genadeloos op en leert diegene een lesje."



Vandaar mijn reactie. Iemand op de hak nemen is niet per se genadeloos, kan ook plagerig zijn, toch?

Maar goed, misschien is het een enigszins vaag begrip, want andere definities die ik vond zijn minder 'scherp'

Ik vind die blog posts van Cécile ook altijd top.  ::hug::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #183 Gepost op: 15-01-2018, 15:00:13 »
Ik heb het stuk niet gelezen maar natuurlijk maakt Cecile haar wel af... op volstrekt haar eigen manier. Je hoorde haar in Moltalk toch de zogenaamde 'galakleding' afkraken met te zeggen dat Olcay kleding 'de rue' aan had, oftewel: simpele straatkleding ::rofl::. En dan die blik erbij en dat onderkoelde ::love::.

Maar ze vindt het natuurlijk nog altijd top dat er zoveel over kleding gedacht wordt. Dus Olcay zal vast haar favoriete kandidaat zijn, al was het maar daar om. Uiteindelijk zijn het ook wel bijna-collega's, en natuurlijk in verschillende hoeken dus kijken ze toch totaal anders aan tegen mode, doch het blijft hun beider passie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #184 Gepost op: 15-01-2018, 16:40:49 »
Waren de exclusieve beelden van aflevering twee hier al geplaatst?

Zo niet: https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1597501140293319/
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #185 Gepost op: 15-01-2018, 17:24:52 »
Waren de exclusieve beelden van aflevering twee hier al geplaatst?
Zo niet: https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1597501140293319/
Volgens mij heb je het verkeerde linkje, dit is de kandidaatsbekendmaking...
Ik denk dat je dit linkje bedoelt: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/exclusief-fragment-afl2/
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #186 Gepost op: 15-01-2018, 17:27:12 »
Volgens mij heb je het verkeerde linkje, dit is de kandidaatsbekendmaking...
Ik denk dat je dit linkje bedoelt: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/exclusief-fragment-afl2/

Vreemd, maar inderdaad, die bedoelde ik :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #187 Gepost op: 15-01-2018, 17:34:45 »
Die had ik nog niet gezien nee maar het is weer ZO ontzettend mols. Ongelofelijk. Want die truc met de kamerverwisseling van Stine klopt als een bus. Gek toch, dat 20 voorgaande series nooit iemand daaraan gedacht heeft...

Kortom, vooropgezet plannetje van de crew... Stine, pak die sleutel, en zeg dan dit, dan kom je kandidaats over... echt ontzettend mols. Voorkennisgate-zoveel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #188 Gepost op: 15-01-2018, 17:39:37 »
Sterker nog, als mol denk ik dat ze het helemaal niet doet om kandidaats over te komen. Voor een kandidaat maakt het namelijk eigenlijk niet uit hoeveel informatie de anderen over jouw hebben: als ze de test op jou invullen is het immers toch fout. Voor een Mol is het echter wel voordelig als mensen weinig over je weten, want dan is er nog een kans dat iemand die jou verdenkt er tóch uit gaat, en dan heb je weer een verdenking minder. De enige rede om daar geheimzinnig over te doen als kandidaat, is om verdacht te worden als Mol. (Niet dat Stine mijn Mol is overigens, maar dat maakt nu even niet uit)
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #189 Gepost op: 15-01-2018, 17:42:13 »
Oei, Jean-Marc en Olcay op een kamer. Weten we meteen wat 'm echt genekt heeft. :P

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #190 Gepost op: 15-01-2018, 17:44:11 »
Waarschijnlijk is er later toch nog weer gewisseld want volgens mij zat Stine uiteindelijk bij kapster Olcay op de kamer.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #191 Gepost op: 15-01-2018, 17:46:50 »
Oei, Jean-Marc en Olcay op een kamer. Weten we meteen wat 'm echt genekt heeft. :P
Haha ja dat dacht ik dus ook...

En ook geinig: de regie laat expres een verkeerde voorstelling van zaken horen. Namelijk ze laten Ruben zeggen dat eerst Simone, dan Stine en dan als laatste Loes / Olcay komt. Fout... je ziet Stine al duidelijk zwaaien (1.15) met haar sleutel als Simone nog moet komen. Dus Stine heeft direct na Jan (of daarvoor al) gegrist.

Man och man wat maken ze het toch makkelijk dit jaar.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #192 Gepost op: 15-01-2018, 17:50:34 »

Man och man wat maken ze het toch makkelijk dit jaar.

::)

Blijven aannames natuurlijk, wat nog niet hoeft te zeggen dat het iets heeft te betekenen. Daarnaast heb ik haar weinig verdachte dingen zien doen in aflevering 2 en begin ik heel sterk te twijfelen aan haar als mol

Maar goed, weer on-topic

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #193 Gepost op: 15-01-2018, 17:53:43 »
Oei, Jean-Marc en Olcay op een kamer. Weten we meteen wat 'm echt genekt heeft. :P

 :-X

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #194 Gepost op: 15-01-2018, 18:24:44 »
Die had ik nog niet gezien nee maar het is weer ZO ontzettend mols. Ongelofelijk. Want die truc met de kamerverwisseling van Stine klopt als een bus. Gek toch, dat 20 voorgaande series nooit iemand daaraan gedacht heeft...

Kortom, vooropgezet plannetje van de crew... Stine, pak die sleutel, en zeg dan dit, dan kom je kandidaats over... echt ontzettend mols. Voorkennisgate-zoveel.
Of je kunt het zien als een daadwerkelijke kandidaten-actie...Een mol is er toch nooit voor om op zo'n manier andere kandidaten te benadelen? Want dat doet ze op dat moment. Enkel degenen met wie ze geruild heeft weten het, en dat zal de crew toch nooit gaan goedkeuren; immers: iedere kandidaat moet toch evenveel kans maken om de vragen op de mol juist te beantwoorden? Juist hierdoor zakt ze weer een stuk verder op mijn verdachtenlijst.

Haha ja dat dacht ik dus ook...

En ook geinig: de regie laat expres een verkeerde voorstelling van zaken horen. Namelijk ze laten Ruben zeggen dat eerst Simone, dan Stine en dan als laatste Loes / Olcay komt. Fout... je ziet Stine al duidelijk zwaaien (1.15) met haar sleutel als Simone nog moet komen. Dus Stine heeft direct na Jan (of daarvoor al) gegrist.

Man och man wat maken ze het toch makkelijk dit jaar.

En wat kunnen we dan hiermee in de zoektocht naar de mol?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #195 Gepost op: 15-01-2018, 18:34:18 »
Ik vind het ook totaal niet verdacht, helemaal omdat ze méér aandacht op haarzelf richt, in ieder geval van Loes en Ruben, bevestigd mijn gevoel alleen maar meer dat Stine niet de Mol is, en als ze dat wel mocht zijn, snap ik hier de tactiek niet van als Mol. ::zwaai::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #196 Gepost op: 15-01-2018, 20:56:47 »
Jean Marc heeft dus uiteindelijk wel alleen geslapen, want Stine en Olcay lagen volgens mij samen.

Hahahaha briljant, nog een wisseltruc  ::rofl::
Meer L

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #197 Gepost op: 15-01-2018, 21:13:58 »
Ron was aanwezig bij Boulevard en vertelt zo dat hij zelf mocht bepalen wat er in het sms'je stond wat hij stuurde en dat als ze naar hem toe waren gekomen de eventuele 2000 euro niet eens verloren was gegaan. Tevens horen we dat John van den Heuvel wel gevraagd is voor WIDM, maar toen nooit kon. Hij staat er wel nog steeds voor open.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline ConverseJJ

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #198 Gepost op: 15-01-2018, 21:57:14 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #199 Gepost op: 15-01-2018, 22:05:11 »
méér aandacht op haarzelf
Ja, als kandidaat... dus een rookgordijn. Dit is een pure kandidatenactie natuurlijk.

En wat je zegt over benadelen klopt niet. Wat al gezegd is; Stine en Olcay lagen op een kamer dus ze is later nog rond gegaan met hetzelfde voorstel. Dit zal dan ook uiteindelijk iedereen hebben geweten maar de 'kandidatenactie' blijft in het geheugen staan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)