Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 114604 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #400 Gepost op: 26-02-2018, 22:54:57 »
Olcay nu bij RTL Late Night...

Niet dat ze zich versprak,maar voor mij bleek hier ook zeker dat ze de mol is. Ze noemt zichzelf een soort van kandidaat en vraagt aan een andere gast die haar als mol heeft maar een slappe uitleg erbij geeft. Denk je nou dat ik de mol ben of niet? Dat zou een kandidaat nooit vragen.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2018, 10:01:10 door Lonneke*L »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #401 Gepost op: 27-02-2018, 01:27:20 »
Dit jaar is de finale in de bioscoop te bekijken en daarbij heeft de vue al nieuwe beelden voor komende afbeelding.
 
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #402 Gepost op: 27-02-2018, 08:02:53 »
Heel cool!!! En wat gaan ze met die sterrenhemel doen? En plopt de winnaar daar nu de champagne open?
Meer L

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #403 Gepost op: 27-02-2018, 10:02:59 »
Grappig Olcay die zegt: ik weet toch wie de mol is.. ::bravo::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #404 Gepost op: 27-02-2018, 13:47:33 »
Het valt me op dat we zowel in deze trailer als in het volgende week-stukje Art niet "Wie is de Mol?" zien zeggen. Normaal is dat wel zo. En meestal worden er ook niet drie opdrachten gespeeld in de finale. Zouden ze het stukje waarbij de finalisten voor Art staan dit jaar bewaren voor aflevering 10?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #405 Gepost op: 27-02-2018, 13:51:00 »
Zouden ze het stukje waarbij de finalisten voor Art staan dit jaar bewaren voor aflevering 10?

Dat lijkt me vreemd. Zouden er dan zo weinig molacties zijn dat ze dat hele praatje houden voor aflevering 10?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #406 Gepost op: 27-02-2018, 13:55:20 »
@tunnelvisie, Dat dacht ik dus ook al. Het is eerder een shock als Art niet zegt 'dat ziet u volgende week' dan als hij dat wel zegt. Bovendien zien we verder alles toch nog eens in aflevering 10. Dan is er in aflevering 9 meer ruimte voor iets anders.
Of nog erger.. de ontknoping gaat ook voor de kandidaten pas plaatsvinden in VondelCS. Zelfs de finalisten weten nog niet wie de mol is. Het zou een interessante twist zijn, maar heel frustrerend voor de finalisten denk ik. 'Wie is de mol? dan zien jullie over 9 maanden' Ga ik niet vanuit overigens.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2018, 13:59:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #407 Gepost op: 27-02-2018, 14:04:48 »
Of nog erger.. de ontknoping gaat ook voor de kandidaten pas plaatsvinden in VondelCS. Zelfs de finalisten weten nog niet wie de mol is. Het zou een interessante twist zijn, maar heel frustrerend voor de finalisten denk ik. 'Wie is de mol? dan zien jullie over 9 maanden' Ga ik niet vanuit overigens.

Zoiets was ook door mijn hoofd geschoten. Ik zou dat geen leuke twist vinden. In Georgië zijn zo veel spectaculaire locaties voor een ontknoping dat een ontknoping in het Vondelpark toch wel een anticlimax zou zijn...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #408 Gepost op: 27-02-2018, 14:07:42 »
Dat hoop ik dus echt niet..
Die livefinales vind ik sowieso al een slechte toevoeging en toen ze bij seizoen 16 de winnaar pas bekendmaakten in Nederland, vond ik dat al helemáál niks.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #409 Gepost op: 27-02-2018, 14:15:12 »
Ik snap ook niet zo goed wat dat zou toevoegen. Voor ons maakt het niks uit, wij moeten toch tot 10 maart wachten, en wij vinden het niet per se extra spannend omdat ook de kandidaten niet weten wie de Mol is. Zoals al gezegd is idd, de winnaar pas in Nederland bekend maken vond ik nou niet echt een geslaagd experiment.

En eens dat die live finale wat mij betreft zo snel mogelijk weer de deur uit mag..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #410 Gepost op: 27-02-2018, 14:28:56 »
Het bioscoopgebeuren vind ik een leuk idee, maar doe het dan ook zoals in België. Live voegt voor 99.99% van de mensen niets toe. Is alleen maar lastig qua planning en er kan niet geknipt worden. Voor de kandidaten zelf is het vast ontzettend leuk, maar wederom vind ik dat onze zuiderburen daar iets beters op hebben bedacht. Op een plek met zijn allen kijken naar een vooropgenomen laatste aflevering vind ik geen slecht idee. Nou, genoeg over de Belgen, Ik hoop inderdaad dat het volgend jaar wat beter is. Misschien de laatste aflevering gewoon een halfuurtje langer kan ook al schelen. Ze zien maar hoe ze dat oplossen met de programmering. Als er 3 miljoen mensen kijken kan dat toch best wel?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #411 Gepost op: 27-02-2018, 18:01:20 »
De video is verwijderd. Wat was er te zien? Of is deze nog ergens te vinden?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #412 Gepost op: 27-02-2018, 18:04:55 »
De video is verwijderd. Wat was er te zien? Of is deze nog ergens te vinden?
Zaten al wat beelden in van de finale die we nog niet in de vooruitblik afgelopen zaterdag hebben gezien. We zien onder andere stukjes van de opdracht in de sterrenwacht, maar ik vermoed ook een allerlaatste twist. In de allereerste promo/leader (volgens mij die van BVN) voor het seizoen begon zaten bordjes met een pijl: de mol, de test. Deze leken te horen bij de opdracht van wil je nu al weten wie de mol is. Maar ik vermoed dat dit een laatste finale twist is. We zien in de VUe cinema promo de keuze tussen zekerheid of geld die tijd kost. Nou dat is het wel ;D Leuke beelden in ieder geval :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #413 Gepost op: 27-02-2018, 18:14:54 »

En eens dat die live finale wat mij betreft zo snel mogelijk weer de deur uit mag..

 ::jaja::


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #415 Gepost op: 27-02-2018, 21:25:20 »
Olcay stopt als directeur van SuperTrash

Ze gaat een heel leuk programma maken in het buitenland...

http://www.at5.nl/artikelen/178977/olcay-gulsen-stopt-als-ceo-bij-eigen-modemerk-supertrash

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #416 Gepost op: 28-02-2018, 08:28:51 »
Hahahaha het zal toch niet...... ::rofl::
Meer L

Offline MMarMOL

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #417 Gepost op: 28-02-2018, 10:32:58 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #418 Gepost op: 28-02-2018, 10:50:09 »
Hahahaha het zal toch niet...... ::rofl::

Volgend jaar: "Stelletje sukkels! Weer nul euro. ::art::"

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/promo-afl-9-wie-is-de-mol/

De promo van aankomende zaterdag!

Het lijkt dus op een opdracht bij de sterrenwacht, dan een overzichtsopdracht van het seizoen (met vragen met A-B-mogelijkheid) en dan een test-opdracht waar je moet kiezen tussen tijd, geld en 'zekerheid'. Al kan ik niet plaatsen hoe 'zekerheid' als 3e mogelijkheid dan geïnterpreteerd moet worden. De Mol zien, maar dus niet winnen?

Offline MMarMOL

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #419 Gepost op: 28-02-2018, 11:13:03 »
Volgend jaar: "Stelletje sukkels! Weer nul euro. ::art::"

Het lijkt dus op een opdracht bij de sterrenwacht, dan een overzichtsopdracht van het seizoen (met vragen met A-B-mogelijkheid) en dan een test-opdracht waar je moet kiezen tussen tijd, geld en 'zekerheid'. Al kan ik niet plaatsen hoe 'zekerheid' als 3e mogelijkheid dan geïnterpreteerd moet worden. De Mol zien, maar dus niet winnen?

Misschien dat je wanneer je kiest voor zekerheid dat dan een paar testvragen goed worden gerekend? Of misschien een antwoord krijgt op een bepaalde testvraag?