Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 135255 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #420 Gepost op: 3-02-2018, 20:53:14 »
Huh? Stine krijgt de envelop met NIETS?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #421 Gepost op: 3-02-2018, 20:54:36 »
Huh? Stine krijgt de envelop met NIETS?

Betekent toch NIETS? Kandidaat geeft toch geen hints naar de Mol?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #422 Gepost op: 3-02-2018, 22:04:51 »
Ze was lekker op dreef vandaag ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #423 Gepost op: 3-02-2018, 22:08:20 »
Ze was lekker op dreef vandaag ::bravo::

Ze genoot van het spel. Ze komt ook meer en meer in haar rol als mol. Ze zocht tevergeefs naar enveloppen, sloeg een kind over met popcorn uitdelen, wilde niemand jokers of geld gunnen dus was super erop gebrand met haar niets enveloppe bij Ruben en Art te komen, streepte de mol weg nadat Olcay het riep, gaf een verkeerde voorzet voor de uiteindelijke eindzin en streepte te weinig letters van Bella weg.

Ja, ik heb Stine deze week aan het werk gezien als mol. Het duurt even maar dan heb je ook duidelijke aanwijzingen ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #424 Gepost op: 3-02-2018, 22:12:47 »
sloeg een kind over met popcorn uitdelen

Als dat expres was zou het wel de meest crue molactie ooit zijn ::rofl:: Misschien was dat kind stiekem 1000 euro waard :P

Ben het verder helemaal eens met je analyse ::ok::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #425 Gepost op: 3-02-2018, 22:17:45 »
Ik begin ook steeds dieper in deze tunnel te komen. Deed veel verdachte dingen vandaag. Het enige waar ik mee zit is het afvallen van Loes. Zij noemde Stine en Olcay als verdachten en zei dat ze te veel op één persoon had ingezet. Maar dat kan ook Olcay geweest zijn.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2018, 22:20:04 door Feodora »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #426 Gepost op: 4-02-2018, 00:16:39 »
Op 41.30 was het een wel heel duidelijk fragment, niets van verf op de letters, waar Jan wat van zegt en dan zegt zij dat het zo'n lang woord is... dan Jan; "Ja!!!!" Hallo zeg. Haha.

Ook opvallend in het circus was dat Simone geheel in zwart gekleed was en Stine geheel in wit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #427 Gepost op: 4-02-2018, 10:32:46 »
Het was pas echt leuke tv geweest als ze als eerste met die o euro over de finish was gegaan... ;)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #428 Gepost op: 4-02-2018, 11:21:23 »
Citaat
Het was pas echt leuke tv geweest als ze als eerste met die o euro over de finish was gegaan...

En het had haar molschap (nog) waarschijnlijker gemaakt. Nu ben ik geneigd te zeggen... Met voorkennis čn nul euro čn met 500 (die verdubbeld gaat worden) aan kop, snap ik niet dat ze niet als eerste aankwam. Jokers had de Mol kunnen laten gaan. Maar 500 (eigenlijk 1000) euro?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #429 Gepost op: 4-02-2018, 11:26:27 »
En het had haar molschap (nog) waarschijnlijker gemaakt. Nu ben ik geneigd te zeggen... Met voorkennis čn nul euro čn met 500 (die verdubbeld gaat worden) aan kop, snap ik niet dat ze niet als eerste aankwam. Jokers had de Mol kunnen laten gaan. Maar 500 (eigenlijk 1000) euro?

Dat begrijp ik dus ook niet. Wat ze doet, en haar uitleg daarbij, lijken verdacht. Maar waarom dan iemand anders eerder aan laten komen, met het risico dat er geld in de pot komt? Ze zal niet geweten hebben wat Loes precies bij zich had, maar de kans dat het geld was was aanzienlijk.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #430 Gepost op: 4-02-2018, 11:30:34 »
En het had haar molschap (nog) waarschijnlijker gemaakt. Nu ben ik geneigd te zeggen... Met voorkennis čn nul euro čn met 500 (die verdubbeld gaat worden) aan kop, snap ik niet dat ze niet als eerste aankwam. Jokers had de Mol kunnen laten gaan. Maar 500 (eigenlijk 1000) euro?

Als je de redenatie aanhangt ‘de mol had met voorkennis de geldlopers makkelijk voor kunnen blijven’ dan kunnen alleen Olcay en Ruben nog de mol zijn. Ik vond het persoonlijk heel verdacht dat Stine constant achter Loes aan liep. “Loes ging daarheen, dus ik ook” “Loes rende daarnaartoe, dus ik ging erachteraan” Terwijl je er niet vanuit kan gaan dat Loes goed zit, tenzij je voorkennis hebt. Kennelijk was Loes gewoon supergoed bezig en kón Stine haar gewoon niet inhalen. 1 foutje en Stine had haar ingehaald.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #431 Gepost op: 4-02-2018, 11:34:03 »
Ook opvallend in het circus was dat Simone geheel in zwart gekleed was en Stine geheel in wit.

De witte dame van het schaakspel?   ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #432 Gepost op: 4-02-2018, 11:34:44 »
Citaat
Als je de redenatie aanhangt ‘de mol had met voorkennis de geldlopers makkelijk voor kunnen blijven’ dan kunnen alleen Olcay en Ruben nog de mol zijn.

Makkelijk weet ik niet. En in dit geval is het de keuze tussen 1000 of niets. Ik bedoel niet, dat de Mol iedereen makkelijk voor kan blijven. Ik zeg hooguit... Als Stine de Mol is, vind ik deze uitkomst onlogisch.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #433 Gepost op: 4-02-2018, 11:37:35 »
Makkelijk weet ik niet. En in dit geval is het de keuze tussen 1000 of niets. Ik bedoel niet, dat de Mol iedereen makkelijk voor kan blijven. Ik zeg hooguit... Als Stine de Mol is, vind ik deze uitkomst onlogisch.

Dat snap ik niet, want als ze de Mol is en ze kan niet iedereen makkelijk voor blijven is het toch geen onlogische uitkomst?

Ze kwam iig verder dan Simone ::) :-X

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #434 Gepost op: 4-02-2018, 11:38:30 »
Als je de redenatie aanhangt ‘de mol had met voorkennis de geldlopers makkelijk voor kunnen blijven’ dan kunnen alleen Olcay en Ruben nog de mol zijn. Ik vond het persoonlijk heel verdacht dat Stine constant achter Loes aan liep. “Loes ging daarheen, dus ik ook” “Loes rende daarnaartoe, dus ik ging erachteraan” Terwijl je er niet vanuit kan gaan dat Loes goed zit, tenzij je voorkennis hebt. Kennelijk was Loes gewoon supergoed bezig en kón Stine haar gewoon niet inhalen. 1 foutje en Stine had haar ingehaald.

Loes heeft zat "foutjes"gemaakt, waar iemand met voorkennis een snellere weg had kunnen kiezen naar de autos ( zie het hele stuk rozenrevolutie plein).Alleen zou t wel heel hard opvallen als iemand met niets in de enveloppe een perfect parcours aflegt. Ik denk dat de Mol hier keuzes moest maken, maar of dat nu stine de Mol maakt???


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #435 Gepost op: 4-02-2018, 11:41:14 »
Loes heeft zat "foutjes"gemaakt, waar iemand met voorkennis een snellere weg had kunnen kiezen naar de autos ( zie het hele stuk rozenrevolutie plein).Alleen zou t wel heel hard opvallen als iemand met niets in de enveloppe een perfect parcours aflegt. Ik denk dat de Mol hier keuzes moest maken, maar of dat nu stine de Mol maakt???



Ik bedoel het stuk na die Rozenrevolutie. Het is helaas niet zo duidelijk hoeveel tijd er nou tussen de kandidaten zit op elk checkpoint.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #436 Gepost op: 4-02-2018, 11:47:02 »
Dat snap ik niet, want als ze de Mol is en ze kan niet iedereen makkelijk voor blijven is het toch geen onlogische uitkomst?

Ze kwam iig verder dan Simone ::) :-X

Maar het resultaat van haar acties en haar vreemde uitleg daarbij is slechts dat ze voor de kijker erg verdacht overkomt, terwijl er wél geld in de pot wordt gebracht. Dat zijn beiden zaken die je niet wilt als mol. Uiteindelijk maakt haar dat voor mij juist mínder verdacht.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #437 Gepost op: 4-02-2018, 11:48:33 »
Citaat
Dat snap ik niet, want als ze de Mol is en ze kan niet iedereen makkelijk voor blijven is het toch geen onlogische uitkomst?

Wat ik bedoel, is dat het gemak mede afhangt van inzet en koers van de andere kandidaten. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen Loes en Stine zit uiteindelijk. Ik denk dat Stine hier geen voorkennis had of die niet heeft gebruikt. Of in beperkte mate. Ze is wel verdacht hier, maar zonder resultaat. Dat maakt haar molschap voor mij minder waarschijnlijk.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #438 Gepost op: 4-02-2018, 11:58:21 »
Maar het resultaat van haar acties en haar vreemde uitleg daarbij is slechts dat ze voor de kijker erg verdacht overkomt, terwijl er wél geld in de pot wordt gebracht. Dat zijn beiden zaken die je niet wilt als mol. Uiteindelijk maakt haar dat voor mij juist mínder verdacht.

Molacties kunnen toch ook mislukken? Stine zegt nog in een biecht dat ze het ‘zo lastig vindt’ of ze eerder dan Loes moet aankomen omdat ze niet weet wat er in de envelop van Loes zit. Daarmee wordt juist de indruk gewekt dat Stine kandidaats bezig is.
En eigenlijk zeg jij dus: Ze had het niet moeten proberen want als het mislukt komt het alleen maar verdacht over... Goede mol hebben we dan ::)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #439 Gepost op: 4-02-2018, 12:13:47 »
Als je de redenatie aanhangt ‘de mol had met voorkennis de geldlopers makkelijk voor kunnen blijven’
Ik begrijp zo'n redenatie werkelijk niet. Dat zou dan voor het eerst in 18 jaar WIDM zijn dat er zo'n rigged spel zou zijn.

Heeft de mol voordelen boven de rest? JA. Is de uitkomst echter al bij vorbaat zeker? NEE.

Dan is er toch ook niets meer aan... zoals ik elders al zei, er moet nog wel wat van een spelelement in zitten zeg... als de mol automatisch al wint, dan kun je het spel net zo goed niet spelen. En Stine kwam wel heel dichtbij, gewoon omdat zij wel gehoord zal hebben wie de geldlopers waren en wat de tussenstand was. Als zij was overgebleven met Jan en Simone dan had ze zich natuurlijk wel afgelaten.

Ik weet nog in een verleden jaar dat ze een zaagpuzzel moesten leggen en de mol wist notabene de uitkomst, maar verloor toch! En dat was in een finale waarin toch al wel zeker was wie de mol was dus er was geen enkele aanleiding om niet voluit te gaan. In dit geval waren er nog 6 in het spel, dat is compleet anders dan als er nog 3 zijn. Stine heeft het gewoon eerlijk gespeeld, deed haar uiterste best, maar faalde net.

Ik denk ook dat dat sprintje dat je haar vanuit de metro met Loes ziet trekken bepalend was voor Loes om uiteindelijk Stine te 'vergeten' in de test omdat ze zo vol in het geheugen Olcay had, en juist iets positiefs met Stine had beleefd. Je hoort de dames al sprintend lachen, omdat ze vol in het spelelement zitten. Dat was ook gewoon een kandidaatsmoment want ze gaan er beiden vol voor.

Stine natuurlijk omdat zij weet dat daar het geld zit. Normaliter, en dat zegt ze ook in de biecht, doet ze niks met adrenaline opdrachten... nee, geen wonder, als mol doe je het dan graag een tempo lager!!!
« Laatst bewerkt op: 4-02-2018, 12:15:18 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)