Auteur Topic: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018  (gelezen 69124 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #220 Gepost op: 17-03-2018, 21:18:29 »
Ik zat zo dichtbij die reis. Als ik had geweten wat er allemaal bij zat, had ik iets meer geboden.

Maar Superkimmi, het is je van harte gegund dat jij hem hebt.

Ik heb het puzzelstuk van de molactie van Jan. Dat hoekstukje dat hij eerst pakte, maar later had teruggehangen.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #221 Gepost op: 17-03-2018, 21:28:20 »
Ik heb het puzzelstuk van de molactie van Jan. Dat hoekstukje dat hij eerst pakte, maar later had teruggehangen.
Topitem! ::ok::

Het is dat je niet vanaf skype kon bieden.. ;D Enfin, ik zal dit jaar dan wel op een andere manier een leuk bedrag aan een goed doel schenken ::ok::
...óf niet!

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #222 Gepost op: 17-03-2018, 21:31:55 »
Ik heb goed gebruik gemaakt van de stille veiling. Vier items gewonnen voor relatief weinig geld (20 tot 30 euro per stuk): kandidatenbio Olcay en Simone van opdracht 1 waarvan de laatste met aantekeningen achterop. Ik moet nog uitpluizen van wie maar ik vermoed van Simone. Daarnaast presentatiekaartje Art met vraag groen/rood-opdracht en puzzelstuk. Dat laatste heb ik doorverkocht omdat ik wel erg veel gewonnen bleek te hebben. Ik had dat niet zien aankomen, dat heb je met zo'n stille veiling. Ook heb ik motelkamersleutelhanger 83 gekocht in de merchandisetent.

Maar los van die hebbedingen was het ook al een heel leuke dag. Je kon dicht op het podium staan wat voor een knusse sfeer zorgde. De zipline, caraoke, test, groepsfoto (laat jezelf tussen de kandidaten zetten) waren erg tof en klapper was het Georgische koor dat zong. Kandidaten en molloten waren goed gemutst waardoor de kou helemaal niet erg was.  ;D
Gefeliciteerd met je nieuwe bezittingen  ::ok::. Omdat ik bij de eerste meet & greet zat ben ik daar als eerste heen gegaan. Daarna waren helaas de unieke items in de merchandising stand uitverkocht. Misschien een leuk idee om volgend jaar een loterij te doen voor bijvoorbeeld € 2,- per lootje en daar de kleinere veilingitems aan te koppelen. Het viel me op dat bij de kinderveiling de prijzen ook redelijk opliepen en een meisje 3 items won (voor rond de €40,- per item) De groepsfoto was inderdaad erg leuk en daarbij ook nog eens kosteloos ::bravo::. Zelfs bij de frietkraam zei het personeel dat ze nog nooit zulke leuke en vriendelijke mensen waren tegen gekomen. Niemand die moest wachten, ook al was het erg koud, ging klagen. Jammer dat ik Olcay heb gemist, hulde voor Stine dat ze ondanks dat ze ziek is toch aanwezig was en bedankt alle deelnemers en in het bijzonder Jean-Marc voor de scheurkalender van Fokke en Sukke in de goodie bag  ::ok::

Offline widmMaaike

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #223 Gepost op: 17-03-2018, 21:52:13 »
Ik had vandaag het eerste veilingitem wat werd geveild gewonnen voor €100( De Map & kaart van Simone& Bella) Kwam ik bij de merchandise stand om t op te halen, blijkt het kwijt te zijn geraakt. Ik heb mijn telefoonnummer en naam doorgegeven en ze zouden nog contact met mij op nemen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Voor de rest een super leuke dag gehad! Was beter verzorgd dan vorig jaar, er was namelijk veel meer te doen! Erg fijn!

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #224 Gepost op: 17-03-2018, 21:56:03 »
Ik had vandaag het eerste veilingitem wat werd geveild gewonnen voor €100( De Map & kaart van Simone& Bella) Kwam ik bij de merchandise stand om t op te halen, blijkt het kwijt te zijn geraakt. Ik heb mijn telefoonnummer en naam doorgegeven en ze zouden nog contact met mij op nemen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Voor de rest een super leuke dag gehad! Was beter verzorgd dan vorig jaar, er was namelijk veel meer te doen! Erg fijn!

Dat is wel heel apart!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #225 Gepost op: 17-03-2018, 22:00:06 »
De experiences waren leuk. Vooral het tokkelen  8) Maar de caraoke was vooral  ::rofl:: De test maken om kans te maken op een vip pakket  ::ok:: Zelf op de groepsfoto belanden voor nop  ::bravo:: En dan de blinde veiling. Bij de merchandise vond ik de prijzen best aan de hoge kant. (En de meest interessante dingen waren al uitverkocht zo goed als toen ik aan de beurt kwam) Dus toen ik later op de hoogte werd gebracht van de stille veiling besloot ik in te zetten op de kandidatenbio van Bella.

Ik heb hem uiteindelijk ook gekregen met aantekeningen achterop. Maar nu is het mij een raadsel wiens handschrift dit is. Leuk mysterie om uit te zoeken. Heinz pakte het slim aan om eigenlijk op praktisch elke ander kavel gewoon blind te bieden. (Het meest effectief blijkt maar weer) Wel variërenden de prijzen enorm. En stiekem ben ik benieuwd wat het eennahoogste bod nu per kavel is geweest ::hypocriet::

Mijn vraag werd meteen als eerste gesteld bij het vragenvuur. Dat was ook een leuke verrassing. (Hoe het toch kwam dat praktisch iedereen Ruben meteen verdacht. Of dat kwam door iets tijdens of na de opdrachten wat wij niet gezien hebben) Verder was de goodiebag met een Fokke en Sukke scheurkalender leuk. Het had het afgemaakt als ik die scheurkalender door Jean Marc had kunnen laten signeren en de kandidatenbio door Bella. Maar omdat ik geen meet en greet strook had besloot ik in de eerste periode de test te maken, caraoke kijken en blind bieden. En tijdens de tweede vrije meet en greet was het zo druk dat ik besloot aan te sluiten bij de wachtrij voor het tokkelen.

Enfin al met al was het zoals vorig jaar net zo koud (maar toen was het waterkoud en nu vrieskou) maar toch heb ik een prima middag en door na te tafelen avond achter de rug. Ik had zelfs de reis naar Georgië van het toeristenbureau kunnen winnen maar toen stond ik in de rij voor de groepsfoto binnen  ::) Het bureau had mij niet laten weten dat ik om 16:00 uur aanwezig moest zijn voor de onthulling. Terwijl het scherm bij de blinde veiling wel aangaf om 17:00 uur bij het podium te staan. Maar ach, een andere molloot is er blij meegemaakt kreeg ik al snel door :) Leuk om alle kandidaten op het podium gezien te hebben. Jammer dat Molcay er niet bij kon zijn (al las ik hier dat ze bij de tweede meet en greet wel opdook toen ik aan het wachten voor het ziplinen was) dus haar heb ik wel gemist. Maar ach niks aan te doen.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2018, 22:02:33 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #226 Gepost op: 17-03-2018, 22:06:36 »
Ik zat zo dichtbij die reis. Als ik had geweten wat er allemaal bij zat, had ik iets meer geboden.

Maar Superkimmi, het is je van harte gegund dat jij hem hebt.

Ik heb het puzzelstuk van de molactie van Jan. Dat hoekstukje dat hij eerst pakte, maar later had teruggehangen.

Ik zag je bieden. Sorry! Maar ik was ook nog wel ff doorgegaan denk ik. Dus ben blij dat je stopte haha
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #227 Gepost op: 17-03-2018, 22:08:14 »
Ik had vandaag het eerste veilingitem wat werd geveild gewonnen voor €100( De Map & kaart van Simone& Bella) Kwam ik bij de merchandise stand om t op te halen, blijkt het kwijt te zijn geraakt. Ik heb mijn telefoonnummer en naam doorgegeven en ze zouden nog contact met mij op nemen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Voor de rest een super leuke dag gehad! Was beter verzorgd dan vorig jaar, er was namelijk veel meer te doen! Erg fijn!


Dat is balen, voor zowel jezelf als het goede doel Save the childeren. Er was toch ook een andere map geveild? Misschien hebben ze beide aan een persoon gegeven? Hopelijk komt de map nog boven water. Gelukkig moet je pas betalen bij het afhalen anders was het extra zuur geweest.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #228 Gepost op: 17-03-2018, 22:10:55 »
Zijn er ook nog foto’s gemaakt? ::)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #229 Gepost op: 17-03-2018, 22:14:20 »
Zijn er ook nog foto’s gemaakt? ::)
Ja en ik zou ook dolgraag nog wat nieuwtjes van het vragenvuur horen :D Hopelijk plaatst iemand nog ergens de komende dagen op Youtube :)
...óf niet!

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #230 Gepost op: 17-03-2018, 22:15:57 »
Ja en ik zou ook dolgraag nog wat nieuwtjes van het vragenvuur horen :D Hopelijk plaatst iemand nog ergens de komende dagen op Youtube :)
Natuurlijk zijn er foto's gemaakt  ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Offline Manonnekes

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #231 Gepost op: 17-03-2018, 22:21:13 »
Zijn er ook nog foto’s gemaakt? ::)
Ik zag ergens een filmpje van de telegraaf langs komen.


Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #233 Gepost op: 17-03-2018, 22:29:23 »
Het was ondanks de kou leuk genoeg om het volgend jaar weer eens te doen. Nu even wel de VIP kaarten verkrijfen dan :)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #234 Gepost op: 17-03-2018, 22:30:22 »
bekende forummer(s) ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #235 Gepost op: 17-03-2018, 22:41:17 »
Zijn er ook nog foto’s gemaakt? ::)

De mooie fotoreportages moeten van anderen komen maar een paar fotootjes heb ik:



Niets is wat het lijkt, dus we zullen hier vast naar links moeten...




Het podium was klein en dichtbij en dat zorgde voor een knusse sfeer.



Klaas leidde de kinderveiling vol enthousiasme.



Wie is ... die vreemde snuiter?



Mijn nieuwe aanwinst tussen mijn molspulletjes.



Yes, nog wat te speuren! Want wie heeft deze aantekeningen achterop Simone's biootje gemaakt? Simone zelf?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #236 Gepost op: 17-03-2018, 22:48:47 »
Ik zag ergens een filmpje van de telegraaf langs komen.
oh, en nog bekenden erin gezien?

Offline Manonnekes

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #237 Gepost op: 17-03-2018, 22:54:45 »
oh, en nog bekenden erin gezien?
Behalve de kandidaten en Art ken ik niemand 🙈 link staat hierboven!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #238 Gepost op: 17-03-2018, 23:00:09 »
Ik was verhinderd. Erg jammer, volgend jaar ben ik er weer. Is het meet and greet-systeem ongewijzigd gebleven? Vorig jaar vond ik het erg prettig.

Ik denk dat de notities van JM of Jan zijn. Maakt afkortingen van zijn naam en Jan, en maakt slordigheidsfouten van wie in welke stad zit behalve Ruben en Olcay, want die hebben Jan en Jean-Marc aan de telefoon gehad.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol fandag 2018 op 17 maart 2018
« Reactie #239 Gepost op: 17-03-2018, 23:13:33 »
Ik was verhinderd. Erg jammer, volgend jaar ben ik er weer. Is het meet and greet-systeem ongewijzigd gebleven? Vorig jaar vond ik het erg prettig.
Er was een exclusieve meet & greet in het Avrotrosgebouw om 13.00 uur en één om 16.00 uur (voor degene met een extra strook op het ticket, dus met gegarandeerde kans op M&G), deze waren op dezelfde manier georganiseerd als vorig jaar. En om 15.00 uur was er buiten een (kortere) meet & greet voor de rest van de bezoekers, maar dan onder gegarandeerde kans.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2018, 23:15:53 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!