Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 29278 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #60 Gepost op: 23-03-2018, 15:14:22 »
Er wordt benadrukt dat het juist NIET om een 1-aprilgrap gaat. RTL zegt dat expliciet, omdat ze er waarschijnlijk op voorbereid waren dat mensen dit zouden denken.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #61 Gepost op: 23-03-2018, 15:20:52 »
Is toch ook logisch. Heel veel contracten gaan per eerste van de maand ;).
You'll never walk alone

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #62 Gepost op: 23-03-2018, 15:23:13 »
 ::zwaaisip:: ::art::

Neee wat jammer. Ben benieuwd wie nu komt maar dat zal nog wel een jaartje geheim blijven.

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #63 Gepost op: 23-03-2018, 15:29:26 »
Ik had gelezen dat hij pas in de zomer gaat. Misschien doet hij het komend jaar nog wel? Opnames zijn tenslotte in mei/juni. En de finale kan die misschien bij zijn contract laten zetten in een clausule of zo. We zullen het moeten afwachten...
Als nieuwe zou ik Rik van de Westelaken goed vinden. Jan vind ik te kinderlijk eigenlijk.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #64 Gepost op: 23-03-2018, 15:35:26 »
Balen  :-\\
Ma how, zeg!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #65 Gepost op: 23-03-2018, 15:35:42 »
Art is van de zomer te zien, maar stapt in april al over. Dus nee, geen seizoen WIDM meer met Art.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #66 Gepost op: 23-03-2018, 16:21:42 »
Dit topic is alweer even weggezakt, maar moet toch even iets kwijt (in positieve zin).

Ik vind dat Art dit seizoen echt wat meer is opgeschoven in de richting van Gilles de Coster (niet helemaal letterlijk natuurlijk, en ook geen kopie, maar zie wel wat meer overeenkomsten dan eerder). Nog steeds is Art wel afstandelijk en als de groep heeft lopen knoeien krijgen ze een gevoel van dat Art denkt dat ze domme kandidaten zijn. 

Op bepaalde momenten is Art dit seizoen echter heel joviaal en mild voor de kandidaten.0 Alsof hij de reisleider is, die met hen door Georgië trekt. Beste voorbeeld daarvan is in mijn ogen hoe hij met de laatste vijf de brug op liep bij de schilder opdracht. Dat is bijna nooit gebeurd, meestal staan ze bij een uitleg "lijnrecht" tegenover elkaar.

Ook de momenten waarop hij bijvoorbeeld echt trots leek als een opdracht was geslaagd, straalde plezier uit van iemand die dit allemaal van de zijlijn moet bekijken. Gisteren het moment waarop hij nog even kwam melden dat ze zich klaar moesten maken voor de test was ook echt goud. Plus zijn rol van spreekstalmeester in het circus, waarin je zag dat zelfs de presentator zich weer even soort van kandidaat en onderdeel van het spel voelt, zoveel plezier als dat uitstraalt.

Dus hoewel Art nog steeds Art is en soms zijn ook serieuze/strenge rol speelt, vind ik het persoonlijk wel een leuke verschuiving om te zien dat hij wat losser is geworden ::ok::
Helaas krijgt deze verdere ontwikkeling geen voortgang meer :(

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #67 Gepost op: 23-03-2018, 17:36:53 »
Bedankt voor al het werk dat je erin hebt gestopt Art! ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #68 Gepost op: 23-03-2018, 22:44:00 »
Bedankt voor 7 mooie seizoenen Art! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #69 Gepost op: 23-03-2018, 22:45:34 »
Zeker bedankt voor de geweldige seizoenen, Art! Tof dat ik je nog live heb kunnen zien.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #70 Gepost op: 24-03-2018, 23:01:08 »
Bedankt Art voor al die seizoenen WIDM. Ik heb enorm genoten. Eerst als kandidaat in seizoen 11, je stond heel lang op mijn verdachtenlijstje. Daarna als presentator van WIDM. En het winnen van de Gouden Televizier-Ring 2013 voor WIDM was ook een hoogtepunt. Het was heel leuk om je op de molfandag te ontmoeten ::ok::
« Laatst bewerkt op: 24-03-2018, 23:15:30 door Bendemolniet »

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #71 Gepost op: 29-03-2018, 12:00:35 »
Ik was er net zo kapot van als wanneer je ontdekt dat je op de verkeerde mol zit ;)

Ik hoopte nog even dat het niet waar was. Maar na bekendmaking van zojuist lijkt het definitief.

Bedankt Art! Je zal gemist worden!  ::bravo:: ::joehoe::
En veel succes met wat je nu gaat doen!  ::zwaai::
Dat dan weer wel

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #72 Gepost op: 29-03-2018, 12:56:59 »
Ik had ergens ook nog hoop op een 1 april grap maar het is echt. Ergens wel een logische stap voor Art maar wel jammer!

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #73 Gepost op: 29-03-2018, 14:04:07 »
De NOS zit voorlopig op Rik van de Westelaken als nieuwe presentator.
https://www.nu.nl/media/5199095/rik-van-westelaken-volgt-art-rooijakkers-bij-mol.html
Maar ja....niets is wat het lijkt...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #74 Gepost op: 30-03-2018, 14:41:12 »
Ik had gelezen dat hij pas in de zomer gaat. Misschien doet hij het komend jaar nog wel? Opnames zijn tenslotte in mei/juni. En de finale kan die misschien bij zijn contract laten zetten in een clausule of zo. We zullen het moeten afwachten...
Als nieuwe zou ik Rik van de Westelaken goed vinden. Jan vind ik te kinderlijk eigenlijk.


Alsjeblieft haha :D

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #75 Gepost op: 30-03-2018, 22:29:06 »
Helemaal in mijn wensen voorzien ::ok::

Hoewel Art ook prima nog een jaar of 2/3 door had gemogen.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #76 Gepost op: 31-03-2018, 10:56:37 »
Bedankt Art voor de fantastische jaren! Heb je leren kennen als kandidaat/winnaar, daarna als presentator ::art::. Je ging op steeds hoger niveau om het beste uit jezelf te halen. Wat mij betreft was seizoen 18 een prachtige afsluiter ::bravo::! Nogmaals bedankt! ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #77 Gepost op: 1-04-2018, 08:27:07 »
Jongens.. brekend nieuws. Art stopt met wie is de mol.
HA, 1-april.

Nee wacht.. hoe moet het nou met deze jaarlijks terugkerende grap als het vandaag werkelijkheid wordt?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #78 Gepost op: 1-04-2018, 08:47:50 »
Simpel, die kan jaarlijks gemaakt worden. Naar dan wel met de dan actieve presentator.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #79 Gepost op: 6-10-2018, 11:35:24 »
In een interview met het AD (premium-artikel) wordt kort ingegaan op het vertrek van Art bij Wie is de Mol?:

'Waarom wilde je weg bij AvroTros?

,,[...] Ik was op zoek naar nieuwe energie. Ik zat sinds 2011 bij de NPO en heb zeven seizoenen Wie is de Mol? gepresenteerd. Dan dreig je in herhaling te vallen. Mijn vriendin vroeg: Hoe vaak wil je nog met gefronste wenkbrauw ‘Wie is de Mol...’ zeggen? Toen wist ik dat het tijd was voor een overstap.”'