Auteur Topic: [Chat] 12 maart 20.00u met regisseur Rick McCullough  (gelezen 38728 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Chat] 12 maart 20.00u met regisseur Rick McCullough
« Reactie #140 Gepost op: 19-03-2018, 20:32:52 »
Het verschil tussen een doktersromannetje en een titel van W.F. Hermans is de diepgang die aan het laatstgenoemde werk is gegeven. Een roman van Hermans kun je op diverse manieren lezen, heeft allerlei mogelijke lagen en bevat ook talloze verborgen boodschappen. Die extra ladingen heeft een ‘plat’ flutromannetje niet. Ik zou erop tegen zijn de hints en aanwijzingen in Wie is de Mol? te schrappen omdat ze naar mijn idee het programma verrijken, net als bij een goed boek. Zolang ze ietwat ambigu blijven, mensen er veel plezier aan beleven en ze het programma niet schaden (kloosterhint), vind ik ze van toegevoegde waarde. Ik kan genieten van een fraaie Molactie, maar ook van een goed doordachte hint.

On topic: heel fijn dat de chat na afloop van het seizoen plaatsvond!  ::ok::

Volledig eens, met alinea 1 én 2.

Rick plaatste net een leuk inkijkje in de samenstelling van de serie op Instagram: https://www.instagram.com/p/Bgg1u22jD74/
Je ziet de laseropdracht er tussen staan en meer onbekende dingen zoals drones zoeken.  :D
Dit is leuk om te zien. Met gééltjes, dat had ik niet gedacht!
« Laatst bewerkt op: 19-03-2018, 20:35:40 door Marisa »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Chat] 12 maart 20.00u met regisseur Rick McCullough
« Reactie #141 Gepost op: 19-03-2018, 21:03:39 »
Rick plaatste net een leuk inkijkje in de samenstelling van de serie op Instagram: https://www.instagram.com/p/Bgg1u22jD74/

Je ziet de laseropdracht er tussen staan en meer onbekende dingen zoals drones zoeken.  :D
Leuk  ::bravo:: je ziet inderdaad ook dat de trein eigenlijk in 6 zou zitten, maar rood/groen eronder staat als reserve. Rick als je dit leest, erg leuk om zo eens te zien hoe jullie dat doen  ::ok::

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [Chat] 12 maart 20.00u met regisseur Rick McCullough
« Reactie #142 Gepost op: 25-03-2018, 10:23:31 »
Misschien heb ik hier een antwoord op...  ::tandpastasmiley::
 
Bij toeval zag ik gisteravond Mindfuck, had het nog nooit gezien.
En daarbij keek Victor Mids in de camera en zei overduidelijk "Niets is wat het lijkt"...

Toeval? Nee. Denk het niet. Misschien heeft Victor Mids dit wel vaker gezegd in dat programma, maar het feit dat Rick er overduidelijk de chat mee afsluit terwijl in het volgende programma om zaterdagavond half 9 diezelfde quote weer terug komt...

Ik denk dat we de eerste Moldeelnemer voor 2019 gespot hebben  :-X


In combinatie met het zoeken naar de opvolger van Art: Victor Mids is presentator bij AVRO/TROS ...