Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 318909 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #20 Gepost op: 11-03-2018, 16:20:40 »
Oooooh ::blond::



Ik ga ff editen, halen jullie je posts weg dan? ::fluit::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2018, 16:49:03 »
Ik ga gewoon tegen de menigte in en hoop op een all stars seizoen  ::tandpastasmiley::.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2018, 17:00:19 »
In het Molboekje staat een stukje waarin Art 10 locaties geeft waar hij (nog) eens heen zou willen gaan met WIDM. Hieronder zet ik dat lijstje:
- Sydney, Australië
- Chili
- Nieuw-Zeeland
- Colombia
- Brazilië
- Indonesië
- Roemenië, Georgië, Armenië
- China
- Peru
- India

Er staat bij dat dit ook de opties zijn voor het jubileumseizoen 2020, maar aangezien Georgië, Armenië dit jaar is geweest, zou de rest nog wel een van de mogelijke locaties kunnen zijn.

Dus mijn schot-voor-de-boeg-locaties zijn Chili, Indonesië en China.
En moet ik er één kiezen dan Chili.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 15:25:55 door B&W »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2018, 17:13:22 »
In het Molboekje staat een stukje waarin Art 10 locaties geeft waar hij (nog) eens heen zou willen gaan met WIDM.

Dank voor het posten. Dan hoop ik echt nog een keer Nieuw Zeeland te zien (misschien wel als jubileum editie met allstars in 2020) en verwacht ik eerder Colombia of Peru voor volgend jaar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2018, 17:15:19 »
Dank voor het posten. Dan hoop ik echt nog een keer Nieuw Zeeland te zien (misschien wel als jubileum editie met allstars in 2020) en verwacht ik eerder Colombia of Peru voor volgend jaar.
Idem  ::jaja:: Dat over Nieuw-Zeeland dan.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2018, 17:18:55 »
En over de kandidaten: ik hoop dat er weer lekker onbekende bekende mensen worden gecast, zodat ik weer kan genieten van leuke kandidaten waarvan ik nog nooit eerder heb gehoord (zoals bij Bella het geval was dit jaar). Het is leuk om nieuwe mensen te ontdekken en het verlaagt wel de drempel voor onbekende Nederlanders. :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2018, 17:27:38 »
En over de kandidaten: ik hoop dat er weer lekker onbekende bekende mensen worden gecast, zodat ik weer kan genieten van leuke kandidaten waarvan ik nog nooit eerder heb gehoord (zoals bij Bella het geval was dit jaar). Het is leuk om nieuwe mensen te ontdekken en het verlaagt wel de drempel voor onbekende Nederlanders. :)


Hier ben ik het mee eens. Een paar die ik ken is leuk, maar dit jaar kende ik echt alleen maar Loes, Ron en Jan (en Simone maar ja, dat is een nieuwsanchor dus heeeel anders in zo'n programma dan in het journaal). Leuk om zo mensen te leren kennen.

Ik ben dan ook 100% tegen een all-star seizoen. Wie is de mol moet een once in a lifetime experience krijgen en om Ellie Lust nou weer te zien zeuren over etherdiscipline? Neh.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2018, 17:28:41 »
Aangezien altijd(?)een presentator of actreutel de Mol blijkt te zijn: graag 10 van deze  ::tandpastasmiley::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2018, 17:35:30 »
Aangezien altijd(?)een presentator of actreutel de Mol blijkt te zijn: graag 10 van deze  ::tandpastasmiley::
::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2018, 17:55:38 »
Ik hoop dat er weer lekker onbekende bekende mensen worden gecast, zodat ik weer kan genieten van leuke kandidaten waarvan ik nog nooit eerder heb gehoord

Oh maar daar vind ik ze goed in slagen. Ron, Jan waren wel de namen die iedereen kent. Maar een Jean-Marc, Bella, Emilio niet echt. Dus vind ik het leuk om zo voor mij onbekende bekende Nederlanders te leren kennen. De Bn'er series zijn voor mij de laatste jaren dan ook meer onbekende bekende Nederlanders dan echt bekend bekend  ::rofl:: Maar dat zegt misschien ook wel iets over mijn eigen interesses op tv en toneelgebied.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #30 Gepost op: 11-03-2018, 17:58:03 »
Ik zou Freek Vonk wel een leuke kandidaat vinden. Ook leuk voor de jongste kijkers  ;)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #31 Gepost op: 11-03-2018, 18:34:03 »
Roep hier al elk jaar Peru dus nu ook ;D. China lijkt mij ook gaaf voor een seizoen WIDM. En India  ::love:: en Japan mag van mij altijd nog een keertje ::love:: .
Marokko? Of een sub-Sahara Afrika land een keertje, Kenia/Tanzania/Namibië?

Ik ben benieuwd!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #32 Gepost op: 11-03-2018, 19:17:25 »
Ook even wat suggesties:

V
* Vajèn van den Bosch (19, bijna 20), zangeres & actrice (Bekend van "The Voice Kids" , "Nieuwe Tijden", "De Spa" en "On Your Feet")
* Geraldine Kemper (28), presentatrice
* Ellen Hoog (31), voormalig hockyster
* Jacqueline Govaert (35), zangeres
* Ionica Smeets (38), wiskundige, wetenschapsjournaliste, columniste en televisiepresentatrice

M
* Benja Bruijning (34), acteur
* Miro Kloosterman (38), model en acteur
* Leon van der Zanden (40), cabaretier
* Daan Noppen (41), tekenaar en fotograaf
* André Kuipers (59), ruimtevaarder

Reserves:

* Wessel de Jong (55), correspondent
* Leonie ter Braak (37), presentatrice en actrice
* Roel van Velzen (39), muzikant
* Buddy Vedder (23), acteur en presentator
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #33 Gepost op: 11-03-2018, 20:22:46 »
Tot nu toe veel leuke namen voorbij zien komen.

Ik gooi er nog even wat vreemds in Klaas dijkhoff , politicus
Rachel Rosier, tv presentatrice.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #34 Gepost op: 11-03-2018, 20:39:28 »
Ik hoop op Afrika. Azië is ook wel weer eens leuk maar ik hoef voorlopig geen Amerika of Europa. Afrika zien we gewoon te weinig in WIDM
Frankje Lapi

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #35 Gepost op: 11-03-2018, 22:57:27 »
Ik hoop op Afrika. Azië is ook wel weer eens leuk maar ik hoef voorlopig geen Amerika of Europa. Afrika zien we gewoon te weinig in WIDM
Ja! Misschien wel Ethiopië, of Egypte, of Tanzania. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #36 Gepost op: 11-03-2018, 23:14:13 »
Ik wil eigenlijk gewoon dat Dirk Kuijt meedoet. Ik merk dat ik kandidaten die niet primair uit de showbizz komen vaak interssant vind (Remy, Ruben, Maarten, Taeke) en met een aantal sporters onder hen vind ik de stap naar de voetballerij ook weer niet zo groot :)

Maar de suggestie van Ionica Smeets vind ik ook wel een mooie, doe die ook maar :)

(Ik hoop dat productie deze topic ook leest)

dit jaar kende ik echt alleen maar Loes, Ron en Jan (en Simone maar ja, dat is een nieuwsanchor dus heeeel anders in zo'n programma dan in het journaal).
Dat vind ik nou zo leuk! Dat je die mensen op zich wel kent, maar ze nu pas echt leert kennen. (Met juist Simone als perfect voorbeeld). Nee, van mij mag het echt met BN'ers blijven, en die "minder grote namen" doen het voor mij prima.

En inderdaad, 100% tegen een all-starseizoen, en inderdaad precies om wat -Sven zegt.

Qua land, China lijkt me heel tof. Je hoort er veel over, maar ik weet er eigenlijk helemaal niets over. Qua cultuur en zo. (Maar ik weet niet hoe moeilijk dat is met filmrechten en zo)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #37 Gepost op: 12-03-2018, 00:07:17 »
Sanne lijkt me niet waarschijnlijk. De opnames zijn altijd midden in het festivalseizoen.
En die gaat er net even een seizoen tussenuit bij The Voice omdat ze een kans heeft gekregen in haar carrière, die is veel te druk ::jaja::. Net als enkele andere mensen die worden genoemd hier. Die mensen kunnen niet even een paar week er tussenuit om een spelletje te spelen.

Ik zou ze ook graag weer in Afrika zien, nog zoveel te zien in dat continent! We hebben alleen nog maar Zuid-Afrika gezien.

Allstars seizoen zou ik niet direct tegen zijn, maar is wel zoiets wat echt top in elkaar moet zitten dan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline themollenator

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #38 Gepost op: 12-03-2018, 08:29:37 »
Doe maar weer eens een seizoen met onbekende Nederlanders.  ::jaja::

Lekker voor iedereen ontdekken welk karakter ze hebben en wat hen beweegt zonder dat de een daar meer of juist minder inzicht in heeft.

https://www.widm.nl/nieuws/201/wie-is-de-mol-volgend-jaar-met-onbekenden.html

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #39 Gepost op: 12-03-2018, 13:59:46 »
Mijn lijstje bestaat uit een pool van hele bekende namen (Irene, Thomas) en echt zwaar onbekende namen bij het grote publiek (Sosha, Renske, Kees).

Mannen
Lex Gaarthuis (radiomaker, fan van het programma), 34 jaar
Kenneth Perez (ex-voetballer en mediagezicht) van origine Deens, weer zoeken naar een D1 hint :P 43 jaar
Thomas van Luin (cabaretier/muzikant), 50 jaar en vaak genoemd als mogelijke deelnemer
Kees Amsterdam (verslaggever Opsporing Verzocht) Geen idee hoe oud ;D schat een jaar of 35
André Dongelmans (acteur in de Luizenmoeder), 31 jaar

Vrouwen
Sosha Duysker (presentatrice Klokhuis), 26 jaar (mol, de jongste een keer als mol)
Ionica Smeets (wiskundige, wetenschapper), 38 jaar
Irene Moors (presentatrice), 50 jaar
Renske de Greef (schrijfster, columuniste), 34 jaar
Jaqueline Govaert (muzikante), 35 jaar
Katinka Polderman (cabaretiere), 36 jaar

Ik kan niet kiezen tussen deze 6, maar 11 kandidaten en een extra aflevering vind ik ook een mooie twist hoor ::vergroot::

Locatie: Uruguay/Paraguay (indien Zuid-Amerika) of Taiwan/Zuid-Korea (indien Azië)

En dan zijn er nog genoeg reserve namen te bedenken natuurlijk, maar ik dacht laat ik voor de grap eens een groep samenstellen zoals ik het als maker zou doen. Stijn van Streetlab, v/d Laan of Woe van de Kwis, Mark Tuitert (ex schaatser), Dennis v/d Geest, Pip Pellens, Ruben v/d Meer (lama), Eva Koreman (radio dj), nou ja ga maar door ook allemaal mensen die ik wel eens in dit spel wil zien...
 

Van deze mensen deed een jaar later alleen Evelien mee. Verder nooit iemand van gezien  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 14:15:02 door MollenvangR-Art »