Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 319962 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #180 Gepost op: 19-05-2018, 09:41:05 »
Nu allemaal massaal naar Zuid-Korea afreizen en stiekem in de bosjes gaan zitten. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #181 Gepost op: 19-05-2018, 09:41:20 »
Hahaha, educated guess noemen we dat. Bij deze toch een klein oproepje aan iedereen die de komende weken naar Zuid-Korea afreist dat hij/zij oplet of Rik ergens rondloopt of dat er ergens een propje blijft liggen (kaartje ofzo)... ;)

Want je wil weer een finalistenspoiler of erger? Misschien is het beter als we juist wat minder gaan speuren met z'n allen de komende tijd en ons gewoon lekker laten verrassen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #182 Gepost op: 19-05-2018, 10:23:18 »
Want je wil weer een finalistenspoiler of erger? Misschien is het beter als we juist wat minder gaan speuren met z'n allen de komende tijd en ons gewoon lekker laten verrassen.

100% mee eens          ::ok::
                                           
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #183 Gepost op: 19-05-2018, 13:27:11 »
Los van de mogelijke locatie...

De mensen die zin hebben om te speuren mogen weer los!  ::rofl::
Gezien het twitteraccount van Rik vdW zou hij nu weg kunnen zijn...

Twee opvallende namen die sinds kort niks meer tweeten of retweeten: Ellen Hoog en Joel Broekaert!

 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #184 Gepost op: 19-05-2018, 14:10:11 »
Nieuwe foto van Rik van de Westelaken op instagram. Weer in Libanon bij Baalbek.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #185 Gepost op: 19-05-2018, 14:22:12 »
Los van de mogelijke locatie...

De mensen die zin hebben om te speuren mogen weer los!  ::rofl::
Gezien het twitteraccount van Rik vdW zou hij nu weg kunnen zijn...

Twee opvallende namen die sinds kort niks meer tweeten of retweeten: Ellen Hoog en Joel Broekaert!

 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ellen hoog tweet sinds maart maar 4 keer en 2 daarvan zijn retweets. Geen duidelijk teken.

Offline LT_Barclay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #186 Gepost op: 19-05-2018, 15:54:20 »
Nieuwe foto van Rik van de Westelaken op instagram. Weer in Libanon bij Baalbek.

Afleidingsmanoeuvre

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #187 Gepost op: 19-05-2018, 16:07:28 »
Het verhaal van Ellen hangt nog los aan alle kanten, maar ik denk dat we met Joël de eerste kandidaat van WIDM 2019 te pakken hebben!

E: Willem Voogd. Geen twitter, wel instagram. Plaatst er normaal om de 4 a 5 dagen. Nu sinds 23 april niets meer geplaatst. Lijkt een beetje op Sanne, die stopte ook al eerder met social media. Wellicht ook een optie dus?

E2: Ook Stijn van Vliet is dan nog een optie. Sinds 12 mei niet meer gepost, net als Joël. Plaatst alleen niet regelmatig iets op instagram. Maar het is een naam die we in de gaten kunnen houden.
« Laatst bewerkt op: 19-05-2018, 16:16:28 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #188 Gepost op: 19-05-2018, 16:57:39 »
Heeft iemand al door dat Art Rooijakkers ook niet meer actief is op instagram en twitter. Het zijn ook veel retweets. Het zal me niet verbazen dat hij het gewoon gaat presenteren en dat het verhaal dat Rik van de Westelaken gaat presenteren niet echt is. Dan wordt het de seizoens opening weer schokkend hahahaha.
« Laatst bewerkt op: 19-05-2018, 17:00:34 door Mol-Cooper »
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #189 Gepost op: 19-05-2018, 18:44:01 »
Het verhaal van Ellen hangt nog los aan alle kanten, maar ik denk dat we met Joël de eerste kandidaat van WIDM 2019 te pakken hebben!

Ellen is er NIET bij dit jaar. Ze is nog volop actief op Instagram!
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #190 Gepost op: 19-05-2018, 18:58:03 »
Afleidingsmanoeuvre
Sowieso ja. En Libanon kan ik ook niet echt matchen met het landschap van de foto's op Rick Mccullough's Instagram die hij in maart had geplaatst toen hij op researchreis was. Dus ja dit is gewoon een leuke afleiding.

Heeft iemand al door dat Art Rooijakkers ook niet meer actief is op instagram en twitter. Het zijn ook veel retweets. Het zal me niet verbazen dat hij het gewoon gaat presenteren en dat het verhaal dat Rik van de Westelaken gaat presenteren niet echt is. Dan wordt het de seizoens opening weer schokkend hahahaha.
;D Of duo-presentatie, of Art die het stokje overgeeft aan Rik. Verwacht het niet, maar zou wel mooie twist zijn.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #191 Gepost op: 19-05-2018, 19:17:25 »
Sowieso ja. En Libanon kan ik ook niet echt matchen met het landschap van de foto's op Rick Mccullough's Instagram die hij in maart had geplaatst toen hij op researchreis was. Dus ja dit is gewoon een leuke afleiding.
;D Of duo-presentatie, of Art die het stokje overgeeft aan Rik. Verwacht het niet, maar zou wel mooie twist zijn.
Ja ik denk dus ook aan duo presentatie want dat kan natuurlijk. Maar hoe geen idee.

Wat nou als er duo presentatie is. Art in een land en Rik weer in een andere land. Dan gaat die groep of gescheiden worden of ze gaan tot aflevering 5 in de land van bijvoorbeeld Rik zitten en daarna in de land waar Art is zitten.
« Laatst bewerkt op: 19-05-2018, 20:36:36 door Daisy, Reden: Berichten samengevoegd »
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #192 Gepost op: 19-05-2018, 20:01:58 »
Hahaha, educated guess noemen we dat. Bij deze toch een klein oproepje aan iedereen die de komende weken naar Zuid-Korea afreist dat hij/zij oplet of Rik ergens rondloopt of dat er ergens een propje blijft liggen (kaartje ofzo)... ;)
Ik heb mijn post in Seoul geattendeerd ;D
...óf niet!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #193 Gepost op: 19-05-2018, 22:00:24 »
Waarom wil iemand toch zo graag dat Art het programma blijft presenteren, terwijl er al een opvolger voor hem is aangewezen?

Het contract van Art bij RTL is toch ingegaan per 1 april, en ik vind het gewoon raar dat hij na die datum nog een ''klus'' bij de publieke omroep gaat doen. Ik kan me echter wel erin vinden dat er nog een seizoen Helden van de Wildernis wordt uitgezonden, omdat dit inmiddels is opgenomen.

Je kan naar mijn mening ook niet alles vangen onder de noemer ''niets is wat het lijkt''. Dat is het thema BINNEN het programma, namelijk.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #194 Gepost op: 19-05-2018, 22:06:33 »
Art is weg bij de NPO, een commerciele zender gaat echt niet toestaan dat ie meewerkt aan zo'n succesvol programma bij de concurrent.  Daarnaast, volgens zijn Instastories stond ie zojuist in Paradiso. ;)

Met de rookgordijnen van Rik op instragram kan het heel goed zijn dat ze zijn. Eens kijken of we radio DJ's missen de komende weken, iedereen even zijn favo zender checken. ;)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #195 Gepost op: 20-05-2018, 12:49:33 »
Weer een nieuwe foto van Rik op zijn instagram. Het is weer zo een streetart foto in Libanon.

Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #196 Gepost op: 20-05-2018, 13:08:01 »
Eens kijken of we radio DJ's missen de komende weken, iedereen even zijn favo zender checken. ;)
Edwin Evers is momenteel in elk geval niet op de radio te horen, maar zijn sidekicks zeiden dat dat maar een weekje zou zijn ::vergroot::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #197 Gepost op: 20-05-2018, 13:10:08 »
Nee tegen twee mollen
Nee tegen twee presentatoren.
Houd het dan nooit eens op
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #198 Gepost op: 20-05-2018, 13:10:31 »
Het verhaal van Ellen hangt nog los aan alle kanten, maar ik denk dat we met Joël de eerste kandidaat van WIDM 2019 te pakken hebben!

Joël doet niet mee. Die plaast op instagram gister nog een story vanuit een restaurant in den haag.


Sowieso ja. En Libanon kan ik ook niet echt matchen met het landschap van de foto's op Rick Mccullough's Instagram die hij in maart had geplaatst toen hij op researchreis was. Dus ja dit is gewoon een leuke afleiding.
;D Of duo-presentatie, of Art die het stokje overgeeft aan Rik. Verwacht het niet, maar zou wel mooie twist zijn.

Die foto's van Rick is nergens aan af te leiden dat dat het land is van research reis. dat is gewoon een gis van mensen hier.
Bovendien valt daar onmogelijk aan af te leiden in welk land het zich gaat afspelen, dus zelfs Libanon zou dan prima kunnen. Maar van dat land ga ik sowieso niet uit nog.

Ik vind Rik van de W niet echt een persoon die in 3 dagen tijd 4 foto's plaats van streetart, zeker als je zijn profiel op instagram verder een beetje bekijkt. Ik vind het iig een teken van afleiding. Zijn goede vriendin en ex kandidaat Simone Weimans plaatst onder een van de foto's een comment "op doorreis?  ::rofl:: " Het zou me niks verbazen als ze misschien weet in welk land het zich gaat afspelen, immers zijn hun heel goed bevriend. Dat zou dan kunnen passen bij het stukje afleiding.
Dat ze in het midden oosten gaan opnemen zou best kunnen, er zijn genoeg landen die in aanmerking komen.


« Laatst bewerkt op: 20-05-2018, 13:38:38 door Rämon »

Offline Miepmandarijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #199 Gepost op: 21-05-2018, 00:34:31 »
Zaterdagavond op radio 2 werd de vraag gesteld aan Wouter van der Goes of hij deelnemer was van WIDM. Hierin bevestigde de presentator dat hij wist dat de opnames begonnen zijn.
https://www.nporadio2.nl/gemist/uitzending/251124/19-05-2018
Fragment rond 1.59.00