Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 319968 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #360 Gepost op: 7-06-2018, 20:16:25 »
Exciting! Heel benieuwd of het uiteindelijk klopt ::joehoe:: Coen en Sander hebben een reputatie om grappen rondom WIDM te maken, maar dit klinkt redelijk overtuigend. Of het de finalisten moeten zijn, weet ik niet. Ook slaapt het grootste deel van de crew in een ander hotel dan de kandidaten, dus het zou opmerkelijk zijn.
...óf niet!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #361 Gepost op: 7-06-2018, 21:25:37 »
Ze gaven eerder nog een WIDM hint bij Coen en Sander:

"een kleerhanger is altijd een kleerhanger, maar hangt niet altijd kleren."







Nee, hij heeft gepost op 6 juni (gisteren), maar kan zijn dat hij ze bijvoorbeeld de zondag al gezien heeft of zo. Ik vind het ook raar dat hij de link met wie is de mol niet kon meteen kon leggen, maar op de vraag of hij Rik gezien heeft antwoord geeft met "misschien".

Maar ik bedacht me ook nog iets anders. Heel erg out of the box gedacht, maar zou het eventueel niet een vervolg kunnen zijn op Kroongetuige. Daarvan zou ook een tweede seizoen gemaakt worden, is van RTL en met een beetje creativiteit kun je de link met seizoen 1 leggen met de locatie waar nu de spoiler over gaan. Een tweede seizoen hoeft niet per se in Zweden weer opgenomen te worden.

Ja klopt. Hij heeft er in ieder geval een nachtje over geslapen, dus op z'n laatst op 5 juni, denk ik:   


Citaat
Radiomaker Ilan Hoekstra kreeg de verrassing van zijn leven toen hij een drietal BN’ers tegenkwam in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Ilan sprak één van de bekende koppies en die vertelde hem dat ze daar waren voor een nieuw reisprogramma van RTL.

Toch gelooft hij daar helemaal niets van, het was namelijk tótaal geen type voor een reisprogramma. “De meneer in kwestie die mij vertelde waarom hij daar was stuurde mij niet gelijk naar Wie Is De Mol”, zegt hij in de radioshow. Pas later in bed kwamen alle puzzelstukjes samen en wist hij het zeker: dit is Wie Is De Mol?


Wie de kandidaten in kwestie zijn willen de radio-dj’s niet bekend maken. Wél verklappen ze waar de luisteraar de (eventuele) deelnemers tegenkwam:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4226806/net-binnen-op-deze-locatie-wordt-widm-opgenomen
^ locatie spoiler




Dus kan prima als Nienke de La Rive Box ook meedoet.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #362 Gepost op: 7-06-2018, 22:03:27 »
Kunnen we er dan vanuit gaan dat 1 van de 3 finalisten een RTL gezicht is? Ik bedoel met zo'n smoes komt niet iemand van de publieke omroep op de proppen. Kan nog iedereen zijn, maar de kans is groter dat het een prominent RTL4 gezicht is.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #363 Gepost op: 7-06-2018, 22:13:41 »
Stijn van vliet valt dus af.

Waar baseer je dit op? Lijkt mij inderdaad ook niet waarschijnlijk dat hij meedoet, omdat hij niet echt actief is op social media.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #364 Gepost op: 8-06-2018, 08:23:35 »
Dubieus reis advies voor dat land geen echt veilige gebieďen en veel rode gebieden.
« Laatst bewerkt op: 8-06-2018, 08:29:09 door witte raaf »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #365 Gepost op: 8-06-2018, 10:44:34 »
Dubieus reis advies voor dat land geen echt veilige gebieďen en veel rode gebieden.



uh ze hebben al eerder opgenomen in Nicaragua en andere landen zonder 'echt veilige gebieden' 

'Gele' gebieden zijn normaal prima te doen. Alle toeristische gebieden hebben die kleur in het gespoilerde land. :P


Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #366 Gepost op: 8-06-2018, 12:34:12 »
Waarom staat informatie over een mogelijke finalist hier open en bloot? Ik vind dit onbegrijpelijk, of 't nu gebaseerd is op speculatie of niet (ik ben direct gestopt met verder lezen) ::niet-ok:: De verwachte nieuwe bestemming wordt niet genoemd, maar vervolgens wordt wel ingegaan op een finalist. Is het nu zo moeilijk om een scheiding te maken tussen enerzijds het land en de (mogelijke) kandidaten en anderzijds het (verwachte) spelverloop?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #367 Gepost op: 8-06-2018, 12:38:43 »
Waarom staat informatie over een mogelijke finalist hier open en bloot?
Dat staat er toch helemaal niet ??? Die man heeft geen naam genoemd en ik hoop dat als het wel de mol was dat er nu gezorgd is dat hij de namen ook nooit zal geven. Want ook al wil ik het niet weten, ik zal het dan ongetwijfeld op een of andere manier wel tegenkomen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #368 Gepost op: 8-06-2018, 13:26:03 »
Dat staat er toch helemaal niet ???
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft geen naam genoemd en ik hoop dat als het wel de mol was dat er nu gezorgd is dat hij de namen ook nooit zal geven. Want ook al wil ik het niet weten, ik zal het dan ongetwijfeld op een of andere manier wel tegenkomen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zucht... Er wordt gespeculeerd met informatie die een spoiler kan zijn als het klopt. Oftewel: als we inderdaad naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gaan volgend jaar, zou die speculatie betekenen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als je die speculaties dus open en bloot op het forum zet, kun je later met non-spoilers van WIDM zelf de spoiler in elkaar puzzelen :-\\
...óf niet!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #369 Gepost op: 8-06-2018, 14:14:04 »
Ik heb even dat fragment teruggeluisterd.

Ik weet niet of ik het goed heb verstaan, maar ik hoor:
Ik zat daar in een rolstoel naast het hotel en toen ging ik naar binnen lopen

Ten eerste waarom zit hij in een rolstoel? En ten tweede hoe kan hij dan ineens het hotel binnenlopen?

Het lijkt me trouwens ook niet zo vanzelfsprekend dat iemand die daar werkt eerst gaat vragen uit welk land kom je en dan ineens hem naar de finalisten/producers gaat brengen... Lijkt me eerder dat ze gaan vragen uit welk land je komt en stel het is WIDM? productie dat ze hem dan niet binnenlaten, maar juist wel, vind ik erg vreemd..

Ik weet niet wat ik er van moet denken..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #370 Gepost op: 8-06-2018, 14:17:46 »
Misschien zaten de andere kandidaten wel op hun hotelkamer.

Als je drie kandidaten bij elkaar ziet betekent dat toch niet de 3 finalisten.., misschien waren er nog 5 over toch?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #371 Gepost op: 8-06-2018, 14:41:18 »
Volgens mij worden de hotels voor WIDM sowieso pas geboekt met de garantie dat ze Nederlander-vrij zijn. Wat niet wil zeggen dat deze receptioniste dat wist/zich er aan hield natuurlijk.

Misschien zaten de andere kandidaten wel op hun hotelkamer.

Als je drie kandidaten bij elkaar ziet betekent dat toch niet de 3 finalisten.., misschien waren er nog 5 over toch?
Klopt. En sowieso: wie herkent alle BN'ers meteen? Misschien zag hij ze wel maar herkende hij ze niet.
« Laatst bewerkt op: 8-06-2018, 15:07:03 door Pac »
...óf niet!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #372 Gepost op: 8-06-2018, 14:56:43 »
Volgens mij worden de hotels voor WIDM sowieso pas geboekt met de garantie dat ze Nederlander-vrij zijn. Wat niet wil zeggen dat deze receptioniste dat wist/zich er aan hield natuurlijk.
Klopt. En sowieso: wie herkent alle BN'er meteen? Misschien zag hij ze wel maar herkende hij ze niet.

Wilde ik ook nog zeggen, ja. Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat ik de 3 finalisten allemaal al kende vòòr WIDM (even voor de duidelijkheid: hiermee bedoel ik niet een spoiler, maar kennen van bijvoorbeeld een ander televisieprogramma ofzo).

Omdat we pas slechts 2 mannen hebben die mogelijk meedoen aan dit seizoen van WIDM, heb ik verder gespeurd naar mogelijke kandidaten.

Victor Vlam (1984, 33 of 34) : communicatietrainer, presentator en Amerikakenner - laatste tweet 5 mei 2018 en sinds gisteren weer geretweet
Marijn Schrijver (30 of 31) : misdaadjournalist - laatste tweet 15 mei 2018

Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #373 Gepost op: 8-06-2018, 16:32:25 »
Zucht... Er wordt gespeculeerd met informatie die een spoiler kan zijn als het klopt. Oftewel: als we inderdaad naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gaan volgend jaar, zou die speculatie betekenen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als je die speculaties dus open en bloot op het forum zet, kun je later met non-spoilers van WIDM zelf de spoiler in elkaar puzzelen :-\\

Pac..
Misschien nog een keer luisteren. Alan zegt juist dat toen die persoon zei dat ze iets voor RTL aan het opnemen waren hij meteen wist dat dat waarschijnlijk niet waar was omdat het geen persoon was die voor RTL een programma zou opnemen.
Met andere woorden: dus geen RTL naam. Die man.
Dus je kan hier niets aan linken. Dus nee is geen spoiler.

Offline molly88

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #374 Gepost op: 8-06-2018, 16:49:50 »
En niet een rolstoel, maar een hostel   ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #375 Gepost op: 8-06-2018, 17:11:34 »
Spoiler, geen spoiler, het blijft lastig. Het genoemde land heeft wel WIDM potentie. Maar ik ben iig blij dat er geen namen genoemd zijn, want dat maakt het gewoon minder leuk. Als ik de crew ooit op vakantie zou tegenkomen, zou het me niet in me opkomen om er iets over te lekken.  ::ohno::

Met de finalistenspoiler van afgelopen jaar kijk je toch op een bepaalde manier naar de serie (hoewel deze gelukkig zeer goed was, waardoor het iets minder erg was).

Speculeren naar deelnemers blijft wel leuk, dus laten we daar vooral mee verder gaan :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #376 Gepost op: 8-06-2018, 18:37:37 »
Pac..
Misschien nog een keer luisteren. Alan zegt juist dat toen die persoon zei dat ze iets voor RTL aan het opnemen waren hij meteen wist dat dat waarschijnlijk niet waar was omdat het geen persoon was die voor RTL een programma zou opnemen.
Met andere woorden: dus geen RTL naam. Die man.
Dus je kan hier niets aan linken. Dus nee is geen spoiler.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #377 Gepost op: 8-06-2018, 18:54:07 »
Waar baseer je dit op? Lijkt mij inderdaad ook niet waarschijnlijk dat hij meedoet, omdat hij niet echt actief is op social media.


Iemsnd postte:, Thanks! Stijn van Vliet was in de nacht van 18 op 19 mei aanwezig bij een show van de Tante Joke Karaoke Band (de XL-editie, ook wel Campinglife-editie). Zijn deelname aan WIDM-seizoen 19 vind ik vooralsnog twijfelachtig.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #378 Gepost op: 8-06-2018, 19:45:38 »
Ik heb een vermoeden dat

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

meedoet aan het negentiende seizoen van Wie Is De Mol?
Hij volgt, nog niet zo lang, het Twitteraccount van "de Tunnelvisie".
Als je klikt op het Twitteraccount van "de Tunnelvisie" en dan op volgers klikt, zie je hem hierbij staan.
Sinds 15 mei is hij een aantal weken niet actief op Twitter.

Spoiler gaat over mogelijk verloop van het spel op basis van zijn stilte, dus zet het voor de zekerheid in spoilertags.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Ik kijk nooit naar het RTL Nieuws, dus ik weet niet of hij in deze periode het nieuws heeft gepresenteerd.
« Laatst bewerkt op: 8-06-2018, 19:56:41 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #379 Gepost op: 9-06-2018, 03:56:47 »
Ik heb een vermoeden dat

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

meedoet aan het negentiende seizoen van Wie Is De Mol?
Hij volgt, nog niet zo lang, het Twitteraccount van "de Tunnelvisie".
Als je klikt op het Twitteraccount van "de Tunnelvisie" en dan op volgers klikt, zie je hem hierbij staan.
Sinds 15 mei is hij een aantal weken niet actief op Twitter.

Spoiler gaat over mogelijk verloop van het spel op basis van zijn stilte, dus zet het voor de zekerheid in spoilertags.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Ik kijk nooit naar het RTL Nieuws, dus ik weet niet of hij in deze periode het nieuws heeft gepresenteerd.



Hey Nigel.
Ik reageer even omdat ik van Tunnelvisie ben en scherp gevonden. Echter hebben wij afgelopen week Merel Westrik toegevoegd aan onze lijst van potentiele kandidaten. Antoin presenteert samen met haar het nieuws en was dus waarschijnlijk ook nieuwsgierig naar waar ze bleef dus is hij ons gaan volgen. Hij heeft meerdere malen het nieuws gepresenteerd dus hij zal zelf echter niet mee doen.
Wel scherp gevonden!