Alsjeblieft, ik weet niet hoe vaak heb ik die discussie al gevoerd met vrienden (en misschien ook wel op het forum), maar een editie met oud-kandidaten of nog erger oud-mollen zie ik echt niet zitten. WIDM moet die "once in a lifetime experience" blijven. Elk jaar een nieuwe groep mensen leren kennen, nieuwe groepsdynamiek. Die mensen die beseffen dat het hun eerste, en enige keer is dat ze mee kunnen doen en geven er alles voor. Er staan nog zo veel (semi-)BN'ers in het rijtje om mee te mogen doen aan WIDM. Geef die ook een kans. De knipogen naar oude seizoenen mogen er wat mij betreft echt wel zijn, maar oud-kandidaten terug? Nee, dat gaat mij echt te ver. Wat van mij dan weer wel mag, is dat (de helft van) de kandidaten onbekend zijn. Maar nee, liefst een "normale" editie met knipogen naar 20 jaar WIDM, een grote special of elke week de aflevering in de bioscoop kunnen kijken. Ze bedenken er maar iets omheen. Een geweldige twist moet nu wel komen natuurlijk. Maar oud-kandidaten terughalen, is iets wat het mysterie van de kandidaten (je hebt ze toch nog nooit als henzelf gezien) en het mysterie van het programma weghaalt.