Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 319960 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1020 Gepost op: 8-11-2018, 22:48:52 »
Leuk ::bravo::, Colombia is een interessant land. Ik ken 4 van de 10 kandidaten, wat best veel is voor mijn doen ;D. Go Nikkie en Evi ::love::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1021 Gepost op: 8-11-2018, 22:55:16 »
Zo gaaf Colombia, afgelopen December nog oud en nieuw gevierd in Medellin, een land met zo veel verschillende gezichten. Hopelijk genoeg momenten van herkenning, nu al zin in #kannietwachten

Offline mollootje1210

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1022 Gepost op: 8-11-2018, 23:07:59 »
Heel bijzonder land. Ben benieuwd hoe ze dat in beeld gaan brengen. Net de voorstelfilmpjes gezien en denk dat het echt een leuke groep is. Grote diversiteit aan spelers.

https://www.instagram.com/p/Bl0awhlBGPk/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Deze foto heeft ook meer betekenis gekregen.  ;)
Trust nobody!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1023 Gepost op: 8-11-2018, 23:17:36 »
Wat ik altijd met die voorstelfilmpjes heb als ze net geplaatst zijn dat ik denk wat een leuke filmpjes, maar 1 iemand is hier zooo glashard de boel aan het verzinnen (of letterlijk de mol strategie te vertellen). Zoals de mol van vorig jaar: "als het me ver brengt, brengt het me ver en zo niet, dan is dit wat het is." Ik weet even niet meer wie het zei, maar 1 van de 10 kandidaten zei: "een goede mol moet geen haantje de voorste zijn", dan heb je of de mol van vorig jaar niet gezien (was behoorlijk haantje de voorste) of jij bent gewoon de mol van dit jaar met de 180 graden tegenovergestelde tactiek :P En verder heb je er geen bal aan, maar voor mijn gevoel zijn de voorstelvideo's veel langer dan andere jaren  ::ok::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1024 Gepost op: 8-11-2018, 23:18:47 »
Jeffrey de Groot heeft vandaag om 12.15 uur de muurtekening van de nieuwe kandidaten gestuurd naar Tunnelvisie. Het is in Colombia zes uur vroeger. Dan zou de foto net na zonsopgang moeten zijn genomen, maar daar lijkt het me eigenlijk te zonnig voor, toch?  ???

De groepsfoto is op een uurtje rijden van Medellín genomen, in Santa Fé de Antioquia. De kandidaten en Rik zijn te zien bij het Parque La Chinca (N. S. de Chiquinquirá Park in Google Maps).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1025 Gepost op: 8-11-2018, 23:22:25 »
Ik vraag me af waarom Merel Westrik, van die vage geluiden in haar filmpje heeft en waarom mevrouw een pen vast heeft? Opdrachten doornemen? :P
Ik had Merel maanden geleden al min of meer afgeschreven als mogelijke mol, maar ga dat toch nog niet doen.

"Ik hou van goede sfeer, dus ik denk dat ik een gezellige kandidaat ben en ik hou er van om te lachen. Dus als er niet gelachen wordt dan ga ik grapjes maken. Want het moet leuk zijn ook. Er moet geld verdiend worden, maar het moet ook leuk zijn."


Dit is toch wel een statement, want wat zegt ze hier eigenlijk? Gezelligheid en humor in de groep (en dus minder concentratie op het spel) gaan voor het spekken van de pot. Lijkt me een prima mol strategie.

Ook dat ze alleen al noemt dat er geld moet worden verdiend. Is ze de enige (zoals Jan dit jaar) die dat doet?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1026 Gepost op: 8-11-2018, 23:35:57 »
Ik had Merel maanden geleden al min of meer afgeschreven als mogelijke mol, maar ga dat toch nog niet doen.

"Ik hou van goede sfeer, dus ik denk dat ik een gezellige kandidaat ben en ik hou er van om te lachen. Dus als er niet gelachen wordt dan ga ik grapjes maken. Want het moet leuk zijn ook. Er moet geld verdiend worden, maar het moet ook leuk zijn."


Dit is toch wel een statement, want wat zegt ze hier eigenlijk? Gezelligheid en humor in de groep (en dus minder concentratie op het spel) gaan voor het spekken van de pot. Lijkt me een prima mol strategie.

Ook dat ze alleen al noemt dat er geld moet worden verdiend. Is ze de enige (zoals Jan dit jaar) die dat doet?

ALS ik nu op een Mol moet inzetten... zet ik juist in op Merel...  ::jaja::
Puur op de eerste indrukken na het filmpje. Dat gedoe met die pen is wellicht omdat ze afleiding wil hebben... Merel lijkt mij wel een koele kikker die nog veel slimmer is dan iedereen al denkt...

En statistisch gezien denk ik toch echt dat er dit jaar een vrouw De Mol is na drie mannelijke Mollen  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1027 Gepost op: 9-11-2018, 00:01:35 »
Leuk, eindelijk weer een editie met onbekende nederlanders... (voor mij dan)

Ze moeten echt met T- Shirts komen op de fandag met deze tekst. Ik denk dat veel mensen hem met plezier kopen. Met alle respect maar hoewel het per persoon verschillend is, er zitten dit jaar echt wel mensen bij die je bijna onmogelijk niét kunt kennen.
Als je er 0 kent leef je denk ik onder een steen, maar hey dat kan ook leuk zijn  ::bravo::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1028 Gepost op: 9-11-2018, 02:17:54 »
Ze moeten echt met T- Shirts komen op de fandag met deze tekst. Ik denk dat veel mensen hem met plezier kopen. Met alle respect maar hoewel het per persoon verschillend is, er zitten dit jaar echt wel mensen bij die je bijna onmogelijk niét kunt kennen.
Als je er 0 kent leef je denk ik onder een steen, maar hey dat kan ook leuk zijn  ::bravo::

Behalve de presentator ken ik ook niemand van de kandidaten. Maar om te zeggen dat ik onder een steen leef? Ik heb gewoon wat beters te doen dan altijd maar tv kijken. En als ik kijk,  kijk ik heel selectief. Neen, zeker niet onder een steen.

Verder ben ik natuurlijk hoe Rik het gaat doen. Succes Rik!
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1029 Gepost op: 9-11-2018, 02:24:21 »
Behalve de presentator ken ik ook niemand van de kandidaten. Maar om te zeggen dat ik onder een steen leef? Ik heb gewoon wat beters te doen dan altijd maar tv kijken. En als ik kijk,  kijk ik heel selectief. Neen, zeker niet onder een steen.

Verder ben ik natuurlijk hoe Rik het gaat doen. Succes Rik!

Hear, hear

Ik ken alleen Nikkie en Evi. Niuno kijk jij geen ER?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1030 Gepost op: 9-11-2018, 08:18:40 »
ALS ik nu op een Mol moet inzetten... zet ik juist in op Merel...  ::jaja::
Puur op de eerste indrukken na het filmpje. Dat gedoe met die pen is wellicht omdat ze afleiding wil hebben... Merel lijkt mij wel een koele kikker die nog veel slimmer is dan iedereen al denkt...

En statistisch gezien denk ik toch echt dat er dit jaar een vrouw De Mol is na drie mannelijke Mollen  ::rofl::
Merel is ook mijn schot voor de boeg mol, na het zien van de video's en haar lichaamstaal in de groepsfoto met Rik. Dat het standbeeld in die foto haar ook nog eens aan lijkt te wijzen, zoals Brtdm al opmerkte, maakt het wel al veel allemaal 

Ik heb er alleen minder vertrouwen in of ze stressbestendig genoeg is om een goede mol te zijn. De lat ligt toch wel erg hoog de laatste twee seizoenen. De laatste vrouwelijke mol was wat dat betreft ook heel goed bezig, van wat ik ervan gezien heb :-\\


Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1031 Gepost op: 9-11-2018, 08:46:27 »
Ook Merel als schot-voor-de-boegmol. Evelien en Niels komen tot nu toe in mijn top 3.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1032 Gepost op: 9-11-2018, 09:29:05 »
Wat een leuke groep! Zoals anderen al zeiden, komt Sarah het meest geacteerd over. Geeft dus wel een molvibe af. Nikkie kende ik niet, maar zou me een hele leuke mol lijken na het zien van haar voorstelfilmpje. Merel zou in mijn ogen ook een goede mol kunnen zijn. Rick Paul ook, maar ik heb niet de indruk dat hij in zijn voorstelfilmpje aan het acteren is. Als schot voor de boeg ga ik op dit moment voor een vrouwelijke mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1033 Gepost op: 9-11-2018, 09:41:59 »
Echt leuke voorstelfilmpjes, ik kan niet wachten tot het begint. :D
Leuke kandidaten ook, bijvoorbeeld Evelien. Ze lijkt me echt een typische WIDM-kandidate die lekker fanatiek is en ervoor gaat. Ik kende haar niet maar ik denk dat ze het heel leuk gaat doen :)
Alleen maar lof voor de productie hier ::bravo::

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1034 Gepost op: 9-11-2018, 09:48:42 »
De groepsfoto is op een uurtje rijden van Medellín genomen, in Santa Fé de Antioquia. De kandidaten en Rik zijn te zien bij het Parque La Chinca (N. S. de Chiquinquirá Park in Google Maps).

Santa Fé is een heel klein plaatsje met een groot centraal plein, veel bakkertjes zijn er buiten deze foto te zien. De meeste tourtjes vanuit Medellin maken hier een tussenstop om vervolgens Guatape en Peñol te bezoeken. Guatape is een klein kleurreik plaatsje waar elk huis schilderingen heeft over de beroepen van de bewoner (een perfecte plek voor een opdracht.) Peñol is een grote rots midden in een waterrijk gebied, ook een mooie locatie voor een uitdagende opdracht.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1035 Gepost op: 9-11-2018, 09:52:35 »
Voorlopig ga ik ook voor Merel als mol. Was een paar dagen geleden niet iets als "Dertien" als aanwijzing? De dertiende letter van het alfabet is de letter M van Merel.

 :P


Maar ik zal heus nog wel switchen voor de eerste aflevering begint hoor...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1036 Gepost op: 9-11-2018, 09:54:58 »
Leuk! ::bravo::

Ik ken er zowaar 7 dit keer! Op basis van de introductiefilmpjes ga ik voor schot voor de boeg-mol: Sarah.

Ze zegt dat ze met niemand haar ervaring heb kunnen delen. Terwijl bijna alle anderen het heeft over een vertrouwenspersoon. Nu zal Sarah vast ook wel een vertrouwenspersoon hebben gehad. Maar die zal ze niet verteld hebben dat ze de Mol is?
🜃

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1037 Gepost op: 9-11-2018, 11:11:36 »
Hebben meer mensen het dat ze Evi Hanssen helemaal niet op de muurschildering herkennen? Ik vind haar er echt totaal niet op lijken eigenlijk  ::schaam::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1038 Gepost op: 9-11-2018, 11:20:03 »
Zou er vandaag of dit weekend nog iets komen? Leader?  ::nieuwsgierig::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #1039 Gepost op: 9-11-2018, 11:38:07 »
Leader hebben we inderdaad nog niet. Wel leuk om een keer daar de volgorde van te voorspellen? Elke goede plek is 1 punt. Mijn voorspelling, eigenlijk een grote gok:

1. Niels Littooij
2. Evi Hanssen
3. Sinan Can
4. Merel Westrik
5. Jamie Trenité
6. Evelien de Bruijn
7. Rick Paul van Mulligen
8. Nikkie de Jager
9. Robèrt van Beckhoven
10. Sarah Chronis
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92