Poll

Wie moet Art opvolgen als presentator van Wie is de Mol?

Jan Versteegh
44 (31.2%)
Chris Zegers
8 (5.7%)
Margriet van der Linden
5 (3.5%)
Lauren Verster
13 (9.2%)
Frits Sissing
6 (4.3%)
Jaap Jongbloed
9 (6.4%)
Anniko van Santen
8 (5.7%)
Frans Bauer
4 (2.8%)
Arjen Lubach
10 (7.1%)
Iemand anders, namelijk...
34 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 141

Auteur Topic: Rik van de Westelaken is de nieuwe presentator  (gelezen 51028 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #180 Gepost op: 29-03-2018, 12:45:51 »
Hij presenteerde dus net als Art Peking Express en net als Karel en PJ 1vandaag. Leuke combi.
Sterker nog, hij vervangt Art bij WIDM en PJ bij 1vandaag.
En hij was ook een paar jaar later net als Art een winnaar van het spel ;D Prima keuze denk ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen  ::ok::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #181 Gepost op: 29-03-2018, 12:46:47 »
Hij presenteerde dus net als Art Peking Express en net als Karel en PJ 1vandaag. Leuke combi.
Sterker nog, hij vervangt Art bij WIDM en PJ bij 1vandaag.
Vergeet niet dat ook Art 1Vandaag heeft gepresenteerd op de radio. Vind 't een fijne combinatie ::jaja::
...óf niet!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #182 Gepost op: 29-03-2018, 12:53:51 »
Leuk! Ik was al bang dat met Art ook het mysterieuze zou vertrekken maar volgens mij komt dat wel goed met Rik!  ::love::


Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #183 Gepost op: 29-03-2018, 12:54:58 »
Welkom terug rik!

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #184 Gepost op: 29-03-2018, 13:05:49 »
Geen ommezwaai dus, qua type presentatie, na PJ en Art (Angela en in mindere mate Karel waren toch iets "anders"). Ommezwaai was misschien ook niet verstandig geweest nu ze al zo lang een miljoenenpubliek hebben.
Solide keuze denk ik, vond hem als kandidaat erg leuk en verwacht ook dat hij een goede presentator voor WidM zal zijn! :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #185 Gepost op: 29-03-2018, 13:09:44 »
Ik vind het een wat gekke keuze... "Red Rik van de commerciele omroep"... wel de waarheid als een koe dat zijn talent verloren ging daar maar het was wel zijn eigen keuze, en in WIDM had ik altijd het gevoel dat hij het niet heel goed snapte.

Jan had ik heel logisch gevonden. Ja toen Victor zei dat hij er wel voor in was deze week, maar niet gevraagd was, dacht ik ook wel: de presentator is natuurlijk ALLANG gevraagd dus die is het niet.

Nou, we zullen zien... hij is een echte presentator waar weinig bij zit verder dus een beetje Frits/Jaap vind ik maar ik zie hem wel graag verder en ja hij is solide... en vooral, de aandacht moet ook zijn bij de groep dus zo gedacht een goede keuze.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #186 Gepost op: 29-03-2018, 13:38:55 »
Ik vind het een prima keuze, denk dat hij dit wel moet kunnen. Jan zou ik zelf lastiger vinden qua jeugdigheid en joligheid.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #187 Gepost op: 29-03-2018, 13:54:56 »
1 mei gaat de presentatie van 1vandaag van start. Presenteert Rik het snel daarna een paar weken niet, dan weet de professionele molloot precies wanneer de opnames van WIDM 19 zijn. Presenteert hij dan wel, dan is uiteraard de opnameperiode van WIDM op een "afwijkend" tijdstip.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #188 Gepost op: 29-03-2018, 14:23:53 »
Ergens snap ik wel dat de Avro al zo snel de nieuwe presentator bekend gemaakt. Zo komt er in 1 klap een einde aan alle speculaties (die vaak nogal negatief uitpakken vooral op forums en Facebook). Ook kunnen we al even wennen aan Rik als nieuwe presentator, waardoor Rik een betere start kan maken. Tegelijkertijd is het jammer dat we nu weten wie we in de gaten moeten houden qua opvallende stiltes en vrije dagen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #189 Gepost op: 29-03-2018, 14:36:45 »
Alle vertrouwen in Rik, zet um op! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #190 Gepost op: 29-03-2018, 14:46:31 »
Ik denk dat het programma op deze manier naar de klote gaat. Jammer.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #191 Gepost op: 29-03-2018, 14:53:42 »
Ik denk dat het programma op deze manier naar de klote gaat. Jammer.


That's the spirit. ::ok::

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #192 Gepost op: 29-03-2018, 14:56:22 »
Ik vind het een wat gekke keuze... "Red Rik van de commerciele omroep"...

Ik vind dat je maar een negatieve benadering hebt van de keuze.
Alsof AvroTros is gevraagd om Rik van de commerciele omroep te redden.

Bekijk het eens vanuit het oogpunt van AvroTros. Zij raken met Pieter-Jan hun 1Vandaag presentator kwijt en met Art de radiopresentator van 1Vandaag en presentator van WIDM. Ze moeten die vacatures dus op gaan vullen. Dat kunnen ze doen door presentatoren die ze al in huis hebben door te schuiven en het van 'onderaf' aan te vullen met onbekenden talenten.
Maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon een bekend (journalistiek betrouwbaar) gezicht nemen voor de 1Vandaag presentatie. En aangezien het een oud-winnaar van WIDM is en daarmee (de geheime van) dat programma al goed kent, is hij ook meteen een goede optie om WIDM te presenteren.

Met de keuze voor Rik vult AvroTros dus meteen 2 belangrijke vacatures voor zichzelf in. Het is dus niet dat Rik aan een betere baan gebracht moest worden.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #193 Gepost op: 29-03-2018, 14:56:36 »
::ok:: ::ok:: ::ok::
Rik van de Westelaken is m.i. ook een prima keuze!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #194 Gepost op: 29-03-2018, 15:07:33 »
Ik denk dat het programma op deze manier naar de klote gaat. Jammer.

Gaat het om het spel of om de presentator? Volgens mij draait wie is de mol nog steeds om het spel

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #195 Gepost op: 29-03-2018, 15:23:05 »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #196 Gepost op: 29-03-2018, 15:33:54 »
Leuk! Ben heel benieuwd! ::ok::
🜃

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #197 Gepost op: 29-03-2018, 15:50:41 »
Los van het feit of ik het een goede keuze vind of niet, ik vind het vooral een erg veilige keuze. Weer een oud-winnaar, zelfde type en leeftijdscategorie als Art en weer een man. Ik geef Rik graag het voordeel van de twijfel, maar had toch liever een Victor Mids of een leuke vrouw het over zien nemen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #198 Gepost op: 29-03-2018, 15:57:08 »
Solide keuze.  ::ok:: Viviënne had ik leuker gevonden, maar Rik is ook zeker een prima vervanger voor Art.

Dit is precies hoe ik er ook over denk!! ::bravo::
Heel veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging Rik! ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #199 Gepost op: 29-03-2018, 16:00:56 »
Prima keuze, lijkt me. :) Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat aanpakken.  ::ok::

Persoonlijk vond ik de wat afstandelijkere, koelere houding van de laatste drie presentatoren beter bij het programma passen dan de iets te knuffelige benadering van Angela Groothuizen.

Verder doet iedere fatsoenlijke presentator het al snel goed, denk ik. Het programma staat of valt niet met de presentator.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2018, 16:02:31 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.