Poll

Wie moet Art opvolgen als presentator van Wie is de Mol?

Jan Versteegh
44 (31.2%)
Chris Zegers
8 (5.7%)
Margriet van der Linden
5 (3.5%)
Lauren Verster
13 (9.2%)
Frits Sissing
6 (4.3%)
Jaap Jongbloed
9 (6.4%)
Anniko van Santen
8 (5.7%)
Frans Bauer
4 (2.8%)
Arjen Lubach
10 (7.1%)
Iemand anders, namelijk...
34 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 141

Auteur Topic: Rik van de Westelaken is de nieuwe presentator  (gelezen 51349 keer)

Offline Joke

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #120 Gepost op: 25-03-2018, 10:27:59 »
Nou, we zijn eruit.

Ik heb net in het topic over de chat met Rick ook aanwijzingen gesignaleerd dat Victor Mids de nieuwe presentator zou kunnen zijn.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #121 Gepost op: 25-03-2018, 11:52:25 »
Victor Mids zou mijn eerste keuze zijn.

1. Staat al onder contract bij de AVRO/TROS
2. Kan goed geheimen bewaren als illusionist
3. Is een jonge, frisse presentator.
4. Heeft toch iets afstandelijks, maar ook iets vriendelijks. Ideale combinatie voor een presentator van Wie is de Mol'

Ik zeg doen!
When life knocks you down, fight back!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #122 Gepost op: 25-03-2018, 12:18:25 »
Herman van der Zandt
Zou de test en executie een totaal nieuwe wending geven, met de énige echte Herman de Schermman.

Gerard Ekdom
Heeft in het verleden ook Fort Boyard gepresenteerd.

Menno Bentveld
Misschien iets te veel een Vara-gezicht, maar ik zou hem zó graag als presentator zien!



Oeh ja, Herman! er zijn heel veel namen genoemd die me allemaal vreselijk lijken. Herman vind ik wel geschikt.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #123 Gepost op: 25-03-2018, 12:29:02 »
Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat victor het gaat presenteren, maar liever hem dan vele anderen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #124 Gepost op: 25-03-2018, 12:53:54 »
We kunnen trouwens goed out-of-the-box denken. Bij Kroongetuige, WIDM-kloon van RTL, werd actrice Monic Hendrickx gecast als presentator. Deed ze uiteindelijk uitstekend ::ok:: Nu gaan ze natuurlijk niet precies háár te kiezen, maar voor het idee welke hoek het ook op kan.
...óf niet!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #125 Gepost op: 25-03-2018, 13:28:19 »
We zijn er nog niet uit  ;)
Heeft de nieuwe presentator een pet op of loopt hij vlak langs...

 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #126 Gepost op: 25-03-2018, 13:33:21 »
Victor Mids zou wel een extra dimensie toevoegen aan het spel, met verdwijnende schermen etc. Ja, lijkt me leuk, leuke vent ook  :)
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #127 Gepost op: 25-03-2018, 13:39:36 »
Victor Mids zou wel een extra dimensie toevoegen aan het spel, met verdwijnende schermen etc. Ja, lijkt me leuk, leuke vent ook  :)

Dus geen rood scherm meer en de kandidaat die wordt weggetoverd valt vanaf nu af? ???

Serieus, ik geloof dat ik niet echt een voorkeur heb, ik geloof wel dat AVRO/TROS en IDTV met een goede opvolger komen, wie het ook moge zijn. ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #128 Gepost op: 25-03-2018, 13:48:01 »
Oldies als Jaap en Frits zie ik echt totaal niet zitten. Echt de super oude stempel, dat hebben we nou wel gezien. Eerder omroep Max, en dan zie ik veel liever een jongedame presenteren, maar in de lijn van leuk fris elan zoals Art dat bracht was het toch fantastisch? Dus Jan neemt gewoon al als logica direct het stokje over nu. Tim enzo ook leuk maar zijn alweer 'vergeten' in het kader van WIDM.

Dus mijn top lijst:
1 Jan
2 Janine
3 Lauren
4 Chris
5 Victor (Mids, niet Brands, ik zie toch in 2e instantie wel wat in de combinatie met geheimzinnigheid/mindfuck dat WIDM ook is).

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #129 Gepost op: 25-03-2018, 13:48:31 »
Jan hoeft van mij echt niet ::ohno::

Leuke gast maar niet de beste mol ooit en niet passend als presentator van WIDM

Frits Sissing of Chris Zegers wil ik ook echt niet :(
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #130 Gepost op: 26-03-2018, 13:08:53 »
En voor zij die nog steeds denken ha 1 april ::)

https://www.instagram.com/p/BgxoVcSnveD/
deechteartrooijakkersVan Ijsland (2012) naar Georgië (2018), wat een trip! 7 seizoenen @wieisdemol.avrotros presenteren was een eer, een avontuur en een voorrecht. (Net als het maken van andere mooie programma's voor @omroep.avrotros)
Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk!
Ik kom net terug van een tocht door de jungle in Congo-Brazzaville voor #heldenvandewildernis, heb voor het eerst sinds vrijdag eventjes bereik en mijn telefoon puilt uit van de berichten. Jullie zijn lief! 💙💚💛❤
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #131 Gepost op: 26-03-2018, 20:28:13 »
Victor lijkt mij ook een hele goede keuze. De vraag is natuurlijk of snel bekend gemaakt wordt voor wie gekozen is. Misschien komen we daar pas net voor 2019 achter, of in de eerste aflevering volgend jaar. Zou wel spannend zijn wanneer ze bijvoorbeeld als eerste opdracht binnen een bepaalde tijd de presentator moeten vinden, en dat wij dan ook pas zien wie het is...

Leuk concept! Dan moeten alleen de introfilmpjes voor WIDM 2019 met een vervormde stem door de nieuwe presentator worden ingesproken. Geen probleem lijkt me.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #132 Gepost op: 26-03-2018, 21:18:36 »

5 Victor (Mids, niet Brands, ik zie toch in 2e instantie wel wat in de combinatie met geheimzinnigheid/mindfuck dat WIDM ook is).


Die Viktor heet ook Viktor, met een K......



Wat mij leuk lijkt, is dat ze gedurende de aanloop naar 2019 een soort ''reserve-presentator'' opvoeren, waarna de kijker bij het begin van seizoen 19 compleet verrast wordt door de echte keuze.



Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #133 Gepost op: 26-03-2018, 21:40:29 »
What about Eric Corton?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #134 Gepost op: 26-03-2018, 21:42:39 »
Dat zou nog eens een verrassing zijn. Ik had hem best leuk gevonden als kandidaat. Maar als presentator vind ik hem ook niet verkeerd.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #135 Gepost op: 26-03-2018, 21:45:32 »
Corton? Heel goed voorbeeld van out of the box denken. Slotje erop en klaar  ::rofl::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #136 Gepost op: 26-03-2018, 21:48:44 »
Ik ben er haast van overtuigd dat Lauren Verster het stokje gaat overnemen van Art, maar het is te leuk om andere alternatieven te bedenken die het presentatorschap geheel naar eigen hand kunnen zetten. Een wandelende kleurplaat als Corton is er daar naar mijn idee zeker één van!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #137 Gepost op: 26-03-2018, 22:21:24 »
Wat ook een interessante optie zou zijn: helemaal geen presentator. Alle opdrachten komen binnen via enveloppen, tv-schermen, postduiven en dergelijke. Alleen in de laatste aflevering is een presentator wel praktisch.
Misschien wat ingewikkeld om dit op een goede manier uit te werken in de praktijk, maar zeker niet onmogelijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #138 Gepost op: 26-03-2018, 22:24:26 »
Wat ook een interessante optie zou zijn: helemaal geen presentator. Alle opdrachten komen binnen via enveloppen, tv-schermen, postduiven en dergelijke. Alleen in de laatste aflevering is een presentator wel praktisch.
Misschien wat ingewikkeld om dit op een goede manier uit te werken in de praktijk, maar zeker niet onmogelijk.
Of twee presentatoren :o
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #139 Gepost op: 27-03-2018, 09:12:48 »
Hmm, dat klinkt meer naar Top Gear... NIet iets voor een programma als WIDM...
Ich bin ein Bärliner!