Poll

Wie moet Art opvolgen als presentator van Wie is de Mol?

Jan Versteegh
44 (31.2%)
Chris Zegers
8 (5.7%)
Margriet van der Linden
5 (3.5%)
Lauren Verster
13 (9.2%)
Frits Sissing
6 (4.3%)
Jaap Jongbloed
9 (6.4%)
Anniko van Santen
8 (5.7%)
Frans Bauer
4 (2.8%)
Arjen Lubach
10 (7.1%)
Iemand anders, namelijk...
34 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 141

Auteur Topic: Rik van de Westelaken is de nieuwe presentator  (gelezen 51348 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #80 Gepost op: 23-03-2018, 20:01:14 »
Ik acht de kans op Ron eigenlijk best groot. Ik zou Anniko het wel graag zien doen.

Edit: vind het wel heel jammer dat Art stopt, ik vond dit zijn beste seizoen.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2018, 20:05:49 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #81 Gepost op: 23-03-2018, 20:38:17 »
Ron zou ik eerder WIDM Junior zien doen.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #82 Gepost op: 23-03-2018, 20:43:04 »
Ik zou het wel iconisch vinden als het  Soundos of Patrick Stoof gaat worden. En anders Rick van de Westelaken of Simone. Of Nadja: www.nu.nl/achterklap/4104364/nadja-hupscher-heeft-zwaarste-periode-achter-zich-gelaten
« Laatst bewerkt op: 23-03-2018, 20:45:40 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #83 Gepost op: 23-03-2018, 20:56:32 »
Maar het allerliefste zie ik het Vivienne of Patrick Martens doen.
Of samen in een duorol ::love::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Klimduin

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #84 Gepost op: 23-03-2018, 21:39:09 »
Even los van het feit of het 1 april is mogelijk.
Maar gewoon de dicipline erin, Ellie Lust. ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #85 Gepost op: 23-03-2018, 22:01:02 »

Dit  ::rofl::. Humberto Tan? Jaap Jongbloed?  ::rofl:: dat zou het programma echt ruïneren.

Ja of Dennis Weening, dat was al een slechte keuze voor robinson, laat hem niet ook widm ruïneren ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #86 Gepost op: 23-03-2018, 22:11:27 »
Als je voor puur ervaring met reality-spelshows gaat heeft Lauren Verster wel een streepje voor,
Daarnaast zou ik Victor Mids ook wel zien zitten. Alleen moet ie dan wel werken... aan zijn monotone spraakgebruik.
Ron zou de rol van presentator 4 seizoenen terug in de tijd zetten. Te veel de "Art"- of dan, te veel de "Ron"-show
Pieter-Jan terug zou wel het meest ideaal zijn, hij kent het klappen van de zweep.
Jan Versteegh zou qua charisma goed zijn, maar ik denk dat ie zich aardig door die mysterieuze teksten moet worstelen.

al met al genoeg overwegingen voor de AVROTROS om te overwegen al zou ik mijn geld zetten op:
Jan of Lauren.

p.s. Dat we al 7 seizoenen niet meer hoeven te spannen om een nieuwe presentator, maakt dit ook een spannende periode.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #87 Gepost op: 23-03-2018, 22:14:43 »
Jan Versteegh als presentator: het zou kunnen. Maar ik denk dat Jan nu het meeste genoemd wordt omdat zijn naam nog op ieders lippen ligt vanwege zijn acties als mol.


Dus een beetje ''wishful thinking''?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #88 Gepost op: 23-03-2018, 22:59:19 »
Ik ga geen namen noemen omdat dit me echt teveel lijkt op een 1 April grap.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #89 Gepost op: 23-03-2018, 23:02:59 »
Marlijn Weerdenburg bood zich zojuist aan bij RTL late night. ;D

Was overigens niet serieus bedoeld ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #90 Gepost op: 23-03-2018, 23:28:24 »
Ik ga geen namen noemen omdat dit me echt teveel lijkt op een 1 April grap.
Maar op welke manier lijkt dit dan op een één april-grap? Ze zijn een week te vroeg en geven van beide partijen officiële persberichten uit.

Bovendien is er helemaal niets grappigs aan. Gaan Avrotros en RTl straks triomfantelijk roepen: 'haha, jullie zijn er allemaal in getrapt!'? 1 april-grappen horen absurdistisch te zijn, dit is gewoon een nieuwsbericht.

1 april is gewoon de start van een nieuw kwartaal voor nieuwe contracten ::jaja::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #91 Gepost op: 23-03-2018, 23:36:51 »
Ik vond het eerst vooral vreemd dat dit een week vooraf pas bekend wordt gemaakt. Maar het zou natuurlijk ook niet echt leuk zijn om dit tijdens wie is de mol bekend te maken.
Aangezien zijn contract deze maand echt afloopt en hij een maand geleden nog niet wist (of mocht zeggen) of hij door zou gaan met widm ga ik er volledig van uit dat dit géén 1 april grap is. Na 7 jaar is het ook wel eens tijd voor verandering.

Ik neem overigens aan dat het nog wel even gaat duren voordat we de nieuwe presentator kennen. Of we lezen opeens dat Jan vertrekt bij BNNVARA, maar dat zie ik eigenlijk niet snel gebeuren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #92 Gepost op: 23-03-2018, 23:48:15 »
Superjammer dat Art stopt, hij was echt goed. Maarja, Pieter-Jan was ook echt goed. Als hij terugkomt lijkt me dat fantastisch, ook al is dat niet erg waarschijnlijk.

Maar ik snap het wel, ik denk dat zijn vader-geworden-zijn wel meespeelt. Maar ik zou wel willen weten waarom Art "verhuist" eigenlijk, en wie dat geïnitieerd heeft.

Wat betreft nieuwe namen, ik mag toch hopen alsjeblieft niet Jan, Chris of Arjen. Nee zeg. Heerlijke mensen en hartstikke leuk voor Moltalk, maar WIDM? Nee dank je. In de poll zitten eigenlijk voor mij geen geschikte namen. Ron zou ik dolgraag zien op een eventuele Juniorserie.

Als ik kijk naar de namen bij Avrotros, dan lijkt me Jan-Willem Roodbeen wel tof. Maar niet echt realistisch denk ik :) Frits Sissing lijkt me erg geschikt. Misschien Gijs Rademaker, om eens een andere kant op te denken? Van de vrouwen misschien Suzanne Bosman?

We wachten af. Ben benieuwd wanneer we meer te weten komen. Misschien houden ze het 9 maanden geheim net zoals tussen 2011 en 2012...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #93 Gepost op: 24-03-2018, 00:06:59 »
Jeetje, ik was niet blij dat Art het (in den beginne) overnam maar hij heeft het heel goed gedaan! Art was prima! Je was WIDM...
 ::art::
Jammer dat je gaat.

Nu een opvolger.
Niet aan ons maar we kunnen er (zo gelezen) flink over brainstrormen;

Ik hoop iemand die komt vanuit de kant van de journalistiek.
Serieus.
Lekker zwaarmoedig maar met een knipoog hier en daar.

* 'k ga er een nachtje over slapen*









Omnia vincit amor

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #94 Gepost op: 24-03-2018, 00:18:37 »
Misschien heeft Diederik Jekel er wel oren naar om het stokje over te nemen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #95 Gepost op: 24-03-2018, 00:35:27 »
Misschien heeft Diederik Jekel er wel oren naar om het stokje over te nemen?

Alsjeblieft niet zeg!   ::niet-ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #96 Gepost op: 24-03-2018, 02:14:30 »
Daphne bunskoek zou ik serieus heel tof vinden! Viviene is mijn all time favoriete kandidaat. En jaap jongbloed lijkt me ook serieus, Mysterieus en tof!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #97 Gepost op: 24-03-2018, 08:36:22 »
Ron Boszhard! Haha

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #98 Gepost op: 24-03-2018, 09:05:26 »
Mijn namen:
Vrouwen:
- Viviënne van der Assem (spontaan, maar niet TE enthousiast)
- Janine Abbring
ALSJEBLIEFT GEEN Lauren Verster... heb ik wel genoeg gezien...

Mannen:
- Rik van de Westelaken.
- Arjen Lubach (als hij dat komedie achterwege laat)
- Tim (hoeheetieookalweer?) (winnaar S16)
- Jan Versteegh, ALS hij dat enthousiaste iets kan dimnen. Hij kan in elk geval wel geheimen bewaren.

AUB! Geen mensen als Humberto Tan.... het os widm, geen talkshow

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Presentator
« Reactie #99 Gepost op: 24-03-2018, 09:20:52 »
Ik denk dat een niet AVRO iemand prima kan. Kijk hoe Art hiervoor speciaal overkwam onder het mom 'verjonging' :P om eerst wat kleine dingetjes te presenteren alvorens hij bij wie is de mol naar voren kwam. In dat licht zou Lauren Verster na Expeditie Poolcirkel, Fort Boyard en dergelijke prima kunnen. Maar iemand als Jan Versteegh ook. Evi Hanssen lijkt me ook super ::bravo:: maar niet echt reëel.

Pieter Jan zie ik graag terug, in Mexico begon ie geniaal en GdC hoe hij bij het nieuwe De Mol seizoen nu te zien is doet mij veel aan PJH denken. Hij paste prima na Karel. Minder mysterieus en toch niet te amicaal. Gezien Art direct na zijn deelname aan wie is de mol begon als presentator zie ik zeker mogelijkheden voor deelnemers van afgelopen seizoen. Jan Versteegh of Olcay zie ik het ook nog wel doen. Bella lijkt me ook  8) maar Ron moeten ze vooral voor junior vragen, niet voor WIDM zelf.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan