Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 145825 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #40 Gepost op: 20-01-2019, 18:10:09 »
Ik vind het altijd erg leuk om de opdrachten te beoordelen. ::bravo:: Voorgaande jaren kwam er ook altijd een algemene tussenstand bovenin. Is die bewust weggehaald nu?
Goeie vraag! Die is volgens mij niet bewust weggehaald dus ga ik even navragen voor je ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #41 Gepost op: 20-01-2019, 19:25:00 »
Het is gefixt! ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #42 Gepost op: 20-01-2019, 21:52:53 »
Nice, thanks!! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #43 Gepost op: 21-01-2019, 18:24:45 »
Ik vind het altijd erg leuk om de opdrachten te beoordelen. ::bravo:: Voorgaande jaren kwam er ook altijd een algemene tussenstand bovenin. Is die bewust weggehaald nu?
niet bewust, zal met de migratie te maken hebben.
Opdrachten beoordeel topic is pas heel laat weer in orde gemaakt.

edit:  het is zelfs al in orde gemaakt.

::zweet:: sommigen zijn echt snel hier ;)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2019, 19:04:57 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #44 Gepost op: 21-01-2019, 19:05:18 »
niet bewust, zal met de migratie te maken hebben.
Opdrachten beoordeel topic is pas heel laat weer in orde gemaakt.
Nee hoor, gewoon vergeten toe te voegen ::schaam::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #45 Gepost op: 29-01-2019, 00:02:46 »
Lieve mensen, even een vraag; ik opper wel eens wat en voor eventuele reacties op reacties  of nogmaals even het opnieuw te bekijken (wat ik schreef) kijk ik naar "jouw berichten"... kan echter weinig tot niks terugvinden....helaas. Dit maakt het voor mij ook moeiljker om eventueel te reageren als iemand iets vraagt of een reactie plaatst oid.
Vorig jaar zag ik direct wat ik waar, en waar ik wat schreef. Nu niet meer... Dus ook niet onder : "Jouw berichten". Zijn niet compleet.

Kan het zijn dat ik een nieuwe optie mis hier? Wilt u mij deze wijzen dan s.v.p.?
Hartelijk dank :)
Loebas
« Laatst bewerkt op: 29-01-2019, 00:05:44 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #46 Gepost op: 29-01-2019, 02:04:31 »
Stomme vraag misschien (ben niet meer zo actief dit jaar) maar waar is Vriendlief gebleven???
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #47 Gepost op: 29-01-2019, 16:51:53 »
Stomme vraag misschien (ben niet meer zo actief dit jaar) maar waar is Vriendlief gebleven???

Gewoon hier in zijn eigen topic? :
https://www.wieisdemol.com/forum/2019/?topic=67050.0
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #48 Gepost op: 29-01-2019, 18:40:36 »
Lieve mensen, even een vraag; ik opper wel eens wat en voor eventuele reacties op reacties  of nogmaals even het opnieuw te bekijken (wat ik schreef) kijk ik naar "jouw berichten"... kan echter weinig tot niks terugvinden....helaas. Dit maakt het voor mij ook moeiljker om eventueel te reageren als iemand iets vraagt of een reactie plaatst oid.
Vorig jaar zag ik direct wat ik waar, en waar ik wat schreef. Nu niet meer... Dus ook niet onder : "Jouw berichten". Zijn niet compleet.

Kan het zijn dat ik een nieuwe optie mis hier? Wilt u mij deze wijzen dan s.v.p.?
Hartelijk dank :)
Loebas

Misschien dat ik je vraag niet goed begrijp, maar als je op je forumnaam klikt, en dan kiest voor toon bijdragen, kan je al je berichten terug vinden. Of bedoelde je dat niet?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #49 Gepost op: 29-01-2019, 19:37:56 »
Je ziet nu alleen je bijdragen op het board waarop je je op dat moment bevindt.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #50 Gepost op: 31-01-2019, 00:01:42 »
Hoe kijkt de crew aan tegen anderen die berichten van dit forum letterlijk in hun bijdragen opnemen? Denk bijvoorbeeld aan die filmpjes van de Telegraaf. Ik weet dat het forum openbaar toegankelijk is, maar dat op deze manier berichten / meningen totaal uit de context worden verspreid vind ik toch lastig als ik eerlijk ben. (Ik merk dat ik nog wat voorzichtiger ben voordat ik een bijdrage lever aan dit forum, wat ik eigenlijk jammer vind.)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2019, 19:18:38 »
Misschien dat ik je vraag niet goed begrijp, maar als je op je forumnaam klikt, en dan kiest voor toon bijdragen, kan je al je berichten terug vinden. Of bedoelde je dat niet?

Dank voor reactie Daisy.
Als ik klik op "jouw berichten" krijg ik nagenoeg alle topics met alle berichten tot aan een minuut gelee. Dus in die topics zal ik vast een reactie hebben geplaatst maar vraag me niet waar. Niet dat ik per se lui ben hoor..... :) Maar meen dat voorgaande jaren, als ik drukte op "jouw berichten", ik direct mijn bericht per topic kon teruglezen. Het gaat mij er om dat dat wat makkelijker en sneller is om eventuele reacties te kunnen beantwoorden (of ff te bedanken voor een reactie). Ga gewoon van de week heel erg bladeren. Hihi. Nog een uur en een kwartier, veel plezier allen!
Omnia vincit amor

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #52 Gepost op: 2-02-2019, 19:51:23 »
Misschien dat ik me vergis, maar ik geloof dat het altijd al zo was.  :-[ Maar als je naar je profiel gaat en dat toon bijdragen aanklikt, zie je alleen je eigen bijdragenen.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #53 Gepost op: 2-02-2019, 19:52:46 »
Maar meen dat voorgaande jaren, als ik drukte op "jouw berichten", ik direct mijn bericht per topic kon teruglezen. Het gaat mij er om dat dat wat makkelijker en sneller is om eventuele reacties te kunnen beantwoorden (of ff te bedanken voor een reactie). Ga gewoon van de week heel erg bladeren. Hihi. Nog een uur en een kwartier, veel plezier allen!
Vanuit iemands profiel kun je wel op bijdragen klikken. Dan krijg je de posts van iemand. Dit kun je ook bij jezelf doen. Bijvoorbeeld zoals deze link naar al jouw bijdragen. Is dat wat je bedoeld?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #54 Gepost op: 2-02-2019, 19:59:39 »
Vanuit iemands profiel kun je wel op bijdragen klikken. Is dat wat je bedoeld?
Daisy en Kaaasje;  ::bravo::
Heel hartelijk dank namens deze stuntel....  ::schaam::

*Loebas heeft het eindelijk weer ('n beetje) op orde...*




Omnia vincit amor

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #55 Gepost op: 2-02-2019, 20:08:05 »
Mooi zo!  :D ::ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #56 Gepost op: 2-02-2019, 22:18:59 »
Lieve mensen, even een vraag; ik opper wel eens wat en voor eventuele reacties op reacties  of nogmaals even het opnieuw te bekijken (wat ik schreef) kijk ik naar "jouw berichten"... kan echter weinig tot niks terugvinden....helaas. Dit maakt het voor mij ook moeiljker om eventueel te reageren als iemand iets vraagt of een reactie plaatst oid.
Vorig jaar zag ik direct wat ik waar, en waar ik wat schreef. Nu niet meer... Dus ook niet onder : "Jouw berichten". Zijn niet compleet.

Kan het zijn dat ik een nieuwe optie mis hier? Wilt u mij deze wijzen dan s.v.p.?
Hartelijk dank :)
Loebas
De 'Jouw berichten'-link was een beetje verwarrend, omdat'ie afhankelijk was van in welk forum je zat. Ik heb'm nu aangepast naar een link die voor het hele forum op hetzelfde punt zou moeten uitkomen: namelijk alle topics waarin je zelf ooit een een reactie geplaatst hebt en waarvoor geldt dat er nieuwe berichten op binnengekomen zijn.

Is dit wat je bedoelde?
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #57 Gepost op: 2-02-2019, 23:12:04 »


Is dit wat je bedoelde?
Beste Compuart, zit alleen op het WIDM-forum, en Daisy en Kaaasje hebben het voor mij helemaal helder gemaakt, ben er uit.  "Opgelost" zo te zeggen.

Maar hartelijk dank voor het meedenken!  Weet nu wát waar te vinden :)

*Veel dank*

Omnia vincit amor

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #58 Gepost op: 4-02-2019, 15:18:57 »
Als ik een een mix van een overzicht en een theorie maak die gaat over alle opdrachten die geweest zijn, is het dan handig om een nieuw topic aan te maken, of het in een ander topic te zetten (zoals het hint-vrije topic)? Ook als het misschien erg veel tekst is?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2019, 17:47:06 »
een totaal nieuwe theorie gecombineerd uit verschillende opdrachten mag een eigen topic. Mits het niet over 2 mollen gaat of op een andere manier echt onzinnig is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.