Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 145974 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #60 Gepost op: 10-02-2019, 01:33:00 »
In meerdere topics zie ik nu reacties in de trant van 'als je nog steeds denkt dat [persoon] de mol is, dan snap je er niks van'.
Ik vind het niet echt ten goede komen aan de discussies en de sfeer op het forum.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #61 Gepost op: 10-02-2019, 10:51:07 »
Eens. Maar zou je hier de volgende keer de meld moderator knop voor willen gebruiken? Dan worden wij rechtstreeks naar het juiste bericht/berichten gestuurd.

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #62 Gepost op: 27-02-2019, 08:17:12 »
Een vraagje, vermits ik tijdens de finale aflevering in het buitenland ben kan ik dus niet live op tv kijken. Kan je de uitzending live volgen op de site van Avrotros?

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #63 Gepost op: 27-02-2019, 11:43:31 »
Hallo!! ::zwaai::

Komt er dit seizoen nog een chat met de presentator en/of de regisseur?? Ik laat de namen in deze vraag maar even achterwege om verwarring te voorkomen tussen Rik en Rick ;)
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #64 Gepost op: 27-02-2019, 11:46:29 »
Een vraagje, vermits ik tijdens de finale aflevering in het buitenland ben kan ik dus niet live op tv kijken. Kan je de uitzending live volgen op de site van Avrotros?

Mij lukt het meestal wel via de Ziggo app in het buitenland (zal vast ook bestaan voor andere providers)
Live via de site denk ik niet

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #65 Gepost op: 27-02-2019, 13:39:10 »
Mij lukt het meestal wel via de Ziggo app in het buitenland (zal vast ook bestaan voor andere providers)
Live via de site denk ik niet
In het buitenland kun je via de stream van BVN kijken (bvn.tv) :) De afleveringen beginnen daar een half uurtje later geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2019, 15:17:28 door Pac »
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #66 Gepost op: 27-02-2019, 13:40:54 »
In het buitenland kun je via de stream van BVN kijken (bvn.tv) :) De afleveringen beginnen daar een half uurtje later geloof ik.

ah das handig om te weten!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #67 Gepost op: 27-02-2019, 15:14:13 »
Hallo!! ::zwaai::

Komt er dit seizoen nog een chat met de presentator en/of de regisseur?? Ik laat de namen in deze vraag maar even achterwege om verwarring te voorkomen tussen Rik en Rick ;)
ja.
Details volgen nog. We zijn een afspraak aan het inplannen. Hopen dat het lukt
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #68 Gepost op: 3-03-2019, 13:44:01 »
Weet iemand misschien of je op dit forum ook kunt zien welke prive-berichten je hebt verzonden? Ik zie alleen maar een inbox, maar zie nergens berichten die ik zelf heb verzonden. Kijk ik eroverheen?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #69 Gepost op: 3-03-2019, 13:46:07 »
Weet iemand misschien of je op dit forum ook kunt zien welke prive-berichten je hebt verzonden? Ik zie alleen maar een inbox, maar zie nergens berichten die ik zelf heb verzonden. Kijk ik eroverheen?
Als je met je muis op het pijltje naast "berichten" gaat staan, wordt daar een dropdown-menu zichtbaar met onderaan "verzonden items". Overigens moet je wel bij "voorkeuren" aanvinken dat je ook verzonden berichten wil opslaan, dat gebeurt niet automatisch.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #70 Gepost op: 3-03-2019, 13:55:26 »
Overigens moet je wel bij "voorkeuren" aanvinken dat je ook verzonden berichten wil opslaan, dat gebeurt niet automatisch.

Dank voor de snelle reactie. Dat was het dus. De berichten werden niet opgeslagen en dus had ik de 'outbox' optie niet. Fijn dat nu te weten.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Zouden er ook een regisseur, presentator of kandidaten lid zijn hier?
« Reactie #71 Gepost op: 3-03-2019, 16:39:03 »
De productie van Wie is de mol leest regelmatig forums en social media. Ik vraag me af, zou er hier iemand een account hebben die toevallig regisseur is bij Wie is de Mol, Rik van Westelaken heet of een kandidaat is (natuurlijk onder een andere naam)? Wat denken jullie?

En welke naam zouden ze hier dan hebben? hahah


Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zouden er ook een regisseur, presentator of kandidaten lid zijn hier?
« Reactie #72 Gepost op: 3-03-2019, 16:41:34 »
De regisseur, Rick, is hier lid onder z'n eigen naam.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Zouden er ook een regisseur, presentator of kandidaten lid zijn hier?
« Reactie #73 Gepost op: 3-03-2019, 16:42:22 »
De regisseur heeft hier wel gepost aan het begin van het seizoen onder zijn echte naam. Volgens mij doet hij dat jaarlijks ook.

Dus ik denk dat de productie hier wel mee leest ja, maar of ze mee posten onder een andere naam.. geen idee! Dat verwacht ik eigenlijk dan weer niet.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Zouden er ook een regisseur, presentator of kandidaten lid zijn hier?
« Reactie #74 Gepost op: 3-03-2019, 16:42:49 »
De regisseur, Rick, is hier lid onder z'n eigen naam.

Oh, dat had ik niet verwacht. Ben benieuwd: Weet je dat? (niet iemand die zich voordoet als?), of denk je dat?

[edit] Okee, beantwoord dus. Grappig, dat had ik niet verwacht.


Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zouden er ook een regisseur, presentator of kandidaten lid zijn hier?
« Reactie #77 Gepost op: 3-03-2019, 16:46:39 »
Ook Art was hier te vinden en kandidaten lezen ook vaak mee, krijgen we vaak terug op de Molfandag.
Ik verplaats dit topic even naar vragen over wieisdemol.com . past daar prima :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Zouden er ook een regisseur, presentator of kandidaten lid zijn hier?
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2019, 16:50:43 »
Ook Art was hier te vinden en kandidaten lezen ook vaak mee, krijgen we vaak terug op de Molfandag.
Ik verplaats dit topic even naar vragen over wieisdemol.com . past daar prima :)

Prima, ik begrijp het.

Leuk dat ze op deze manier contact houden. Kan me voorstellen dat dat voor hen ook leuk is, maar had meer verwacht dat ze stilletjes zouden meelezen, al dan niet ondere een andere naam, zoals 'draakje' ofzo. Hahaha.  :D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2019, 20:23:24 »
Is het opdrachten-overzicht recent veranderd? Met name het cijfers geven voor opdrachten?

Er zijn 2 dingen die ik opmerk namelijk, die ik echt minder goed vind dan voorheen.

1. je ziet de gemiddelde stemmen al vóórdat je stemt. Ik merk dat dit mijn stem beïnvloedt. Ik kan niet neutraal stemmen als ik de uitslag al kan zien.
2. je moet iedere stem nu "bevestigen" en dan de hele pagina opnieuw laden. Voorheen kon je gewoon op alle opdrachten achter elkaar stemmen, nu moet je iedere keer een extra knop indrukken, de pagina laden en helemaal opnieuw erheen scrollen. Vanuit interface-perspectief is dat echt super-onhandig en omslachtig.

Ik weet niet of het belangrijk genoeg is om hier iets mee te doen hoor, maar dan bij dezen de feedback :) Ik vond het vooral gek omdat het voorheen wel goed werkte.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas