Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 136030 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #500 Gepost op: 15-02-2019, 12:16:13 »
Merel

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #501 Gepost op: 15-02-2019, 12:20:37 »
Merel

Nee, die is echt volledig afgevallen voor mij; denk wel dat zij finalist is.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #502 Gepost op: 15-02-2019, 13:50:41 »
Dat is zo grappig, want de rest is voor mij helemaal afgevallen :):).

Bij RP zijn er zoveel redenen waarom ik van hem als mol afstapte in aflevering 2. In zijn daadwerkelijke gedrag is hij ZO onmols... dan kun je wel zeggen, ja maar per saldo verdient hij het minst... maar elk jaar verdient een kandidaat het minst. Pure kansberekening. Het is vrijwel nooit de mol want die kijkt wel gauw uit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #503 Gepost op: 15-02-2019, 13:54:16 »
Dat is zo grappig, want de rest is voor mij helemaal afgevallen :):).

Bij RP zijn er zoveel redenen waarom ik van hem als mol afstapte in aflevering 2. In zijn daadwerkelijke gedrag is hij ZO onmols... dan kun je wel zeggen, ja maar per saldo verdient hij het minst... maar elk jaar verdient een kandidaat het minst. Pure kansberekening. Het is vrijwel nooit de mol want die kijkt wel gauw uit.

Maar de Mol verdient nooit het meest. Dus daar gaat Merel. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #504 Gepost op: 15-02-2019, 14:07:58 »
Zij verdient ook niet het meest, dat is Sarah. Zij haalt alleen 50'jes binnen, en helaas door haar slechte toneelspel (waardoor ze nu en masse verdacht is in de groep en nooit bijv. zoals Sarah penningmeester kan worden) voelde ze zich gedwongen ook wel 250'jes binnen te halen. Dat is een geaccepteerde moltactiek. Maar er staat wel veel tegenover, dus het is niet zo dat zij gewoon maar geld binnensleept, :ohno

Ik snap ook niet echt dat een grote groep mensen voor de mol gaat die door de regie aan de kijkers wordt "gevoerd". Want het is bekend dat Rick McCullough het liefst niet ziet dat de mol veel meer dan evenredig verdacht wordt in de finale (zoals bij Klaas en Thomas wel het geval was). Je gaat een mol die al duidelijk verdacht gedrag vertoont en heel erg verdacht wordt door de groep ook nog niet eens extra verdacht neerzetten in de edit.

Ik weet dat het een gevaarlijke uitspraak is, maar RP is voor mij een kandidaat die in de finale als bliksemafleider voor de mol moet dienen ...of de kandidaat die als laatste afvalt voor die finale. Zodat je als regisseur het publiek in verwarring achterlaat. Een laatste "twist".

Wie is het dan wel?
Ik vind dit een heel goed verhaal waar ik mij in thuis voel. Ik denk er wel bij, 'het is nu het zaterdagavondgevoel', dus het moet wel wat meer obvious dan vroeger. Ik denk dus dat je de mol moet zoeken bovenop de Obvious lijstjes, maar zeker niet nummer 1. Ik vind RP nummer 1, en ik vind Sarah ook ERG mols neergezet. In de schaduw zit Merel, en ik denk dat dat de perfecte plek is voor de mol. De andere heren hebben zo hun eigen ding met minder prioriteit, ik denk dat er 2 nu afvallen. Jamie en Niels voordat de finale aanbreekt, anders toch ook Sinan. Het is geen donderdagavond meer, daarom geef ik ze weinig kans op het molschap...:)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #505 Gepost op: 15-02-2019, 15:48:38 »
De meest gespannen persoon is Merel, daarom denk ik dat zij De MOL is!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #506 Gepost op: 15-02-2019, 16:23:18 »
Serieus dat hier nog altijd gesproken wordt over 'het zaterdagavondgevoel'? Dit is toch ook een verzinsels die eens mag geband worden op dit forum.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #507 Gepost op: 15-02-2019, 17:11:07 »
Rick Paul.


Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #508 Gepost op: 15-02-2019, 17:23:39 »
Ik blijf bij Merel. Er blijft iets mols bij haar. In de steenfabriek vond ik het ongelofelijk dat RP en Merel €250 in hebben gezet. Reden genoeg om de andere 4 allemaal af te strepen. En natuurlijk is het mollogo van steen ook niet goed gebouwd. Bij de tuktukopdracht pakte ze snel enveloppen, precies dat wat de mol zou doen. In deze afleveringen werden de argumenten voor Merel-mol alleen maar uitgebreid.

Elke keer als het over Wie is de Mol gaat en er wordt naar mijn verdachten gevraagd, krijg ik veel reacties zoals "nee joh!", "echt? Merel is het zeker niet" en "jij bent echt helemaal gek ::rofl::" als ik zeg dat Merel de mol is. Het bewijst dat Merel in het oog van de 'gewone kijker' niet opvalt. Erg gek dat Merel op dit forum steeds bovenaan staat, maar verder weinig verdacht wordt. Blijkbaar is Merel niet te verdacht in beeld gebracht, want ik heb niet één iemand gehoord die Merel als mogelijke mol ziet!

Lijstje:
1. Merel
2. Rick Paul
----------
----------
----------
3. Sarah
4. Sinan
5. Niels
6. Jamie

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #509 Gepost op: 15-02-2019, 18:20:59 »
Nee klopt, ze is ook niet TE verdacht. Al zien wij die dingen als vlak na de serenade, dat zij zo ontmaskerd wordt door RP.
Serieus dat hier nog altijd gesproken wordt over 'het zaterdagavondgevoel'? Dit is toch ook een verzinsels die eens mag geband worden op dit forum.
Er is een duidelijk verschil toch, met de donderdagavond? Mag dat niet meer besproken worden van jou dan? Auto-ban op bepaalde woorden? Tja, kan ook....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #510 Gepost op: 15-02-2019, 18:45:24 »
Serieus dat hier nog altijd gesproken wordt over 'het zaterdagavondgevoel'? Dit is toch ook een verzinsels die eens mag geband worden op dit forum.

Als mensen dat fijn vinden, prima. Indien je het geen fijn begrip vind, gebruik je het niet. Ik zie het probleem niet. Dus er wordt niks geband.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #511 Gepost op: 15-02-2019, 18:48:52 »
Nee klopt, ze is ook niet TE verdacht. Al zien wij die dingen als vlak na de serenade, dat zij zo ontmaskerd wordt door RP.Er is een duidelijk verschil toch, met de donderdagavond? Mag dat niet meer besproken worden van jou dan? Auto-ban op bepaalde woorden? Tja, kan ook....

Als mensen dat fijn vinden, prima. Indien je het geen fijn begrip vind, gebruik je het niet. Ik zie het probleem niet. Dus er wordt niks geband.

Nu ook weer niet te letterlijk dingen gaan opvatten he. Op een forum komt blijkbaar niet alles over op de manier zoals je het wil  ;)

Ik vind het gewoon klinkklare onzin dat er een verschil zou zijn tussen de donderdag- en zaterdagavond. Het enige verschil is dat de makers uit fouten geleerd hebben uit het verleden en de mol dus niet makkelijk gaan prijsgeven.

Ik waardeer je commentaren op dit forum altijd Lo, maar je gaat altijd wel heel erg hard in een tunnel en dan heb ik het gevoel dat je soms je eigen waarheden gaat creëren.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #512 Gepost op: 15-02-2019, 18:58:05 »
Ik blijf bij Merel.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #513 Gepost op: 16-02-2019, 00:38:35 »
RP

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #514 Gepost op: 16-02-2019, 11:06:13 »
Ik ga ook voor RP
Dat dan weer wel

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #515 Gepost op: 16-02-2019, 16:16:44 »
Ik blijf ook bij Merel als de mol

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #516 Gepost op: 16-02-2019, 17:18:43 »
Merel

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #517 Gepost op: 16-02-2019, 18:20:07 »
Rick Paul ::bravo:: Met Niels nu op 2. In Merel als Mol heb ik gewoon geen zin ::ohno::
...óf niet!

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #518 Gepost op: 16-02-2019, 18:22:18 »
Rick Paul! ::jaja::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #519 Gepost op: 16-02-2019, 18:32:50 »
Nu ik te horen heb gekregen dat Sinan niet mocht zippen vanwege zijn gewicht, het max gewicht is 100 kg, en mogelijk ook niet mocht afdalen bij de waterval, bekijk ik zijn gedrag anders. De regie heeft dit geweten maar het verzwegen.
Dus zou Sinan toch wel in aanmerking komen voor het MOLschap.