Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135514 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #520 Gepost op: 16-02-2019, 19:27:32 »
Sinan. Zeker niet met 100% overtuiging, en mogelijk zit ik om half tien vanavond zachtjes snikkend met nul punten op de bank. Maar de man gedraagt zich vaak zo bizar (en heeft m.i. wel degelijk molgedrag laten zien) dat ik toch steeds weer bij hem terugkom. En ik weet dat het programma niet 'Wat Is De Hint' heet, maar er wijzen de prachtigste aanwijzingen naar onze brombeer.

"Je had kunnen weten dat Sinan de mol is, want al in aflevering 1 keken Evi en Rick Paul op hetzelfde moment naar hem op het moment dat Rik deze bekende woorden sprak: "Behalve de mol. Die hoeft nooit naar huis."" ;D

ALS  Sinan vanavond overleeft, kom ik m'n tunnel niet meer uit.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #521 Gepost op: 16-02-2019, 19:48:44 »
Ik kom ook steeds terug bij Sinan. Maar ik begin hem nu toch te knijpen. Ik lees net dat in de preview van volgende aflevering Sinan helemaal niet voorkomt. Was me nog niet opgevallen. Toeval? Of begint de aflevering met een extra executie en valt hij af?

Als hij niet mág ziplinen (en evt abseilen) ivm zijn gewicht, zouden de programmamakers hem dan toch kiezen als mol?

De mol is altijd óf een presentator, óf een acteur. Sinan is beide niet. Zou de eerste keer zijn dan. Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik durf dus eigenlijk niet vol op Sinan in te zetten. Maar WIE dan wel??? Ik vrees dat Sinan inmiddels ook een beetje mijn wens mol is geworden...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #522 Gepost op: 16-02-2019, 19:50:26 »
IK vind het leuk dat Rick Paul in deze poll nu aan de leiding gaat  ::ok::

MAAR ... Merel blijft voor mij de mol  ::vergroot::

Ze gedraagt zich inmiddels iets minder ongemakkelijk - alsof ze een rol speelt - dan in het begin, maar wat opvallend aan haar blijft, is dat ze totaal niet verdacht wil worden. Dit in tegenstelling tot alle andere deelnemers/kandidaten.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #523 Gepost op: 16-02-2019, 19:51:28 »
Ik vrees dat Sinan inmiddels ook een beetje mijn wens mol is geworden...

Jij hebt iets te doen op 9 maart en hoopt dat de aflevering maar 10 minuten duurt? ;)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #524 Gepost op: 16-02-2019, 19:54:13 »
Anders gaan we een aflevering kijken naar pratende deelnemers of Sinan die pas na anderhalf uur bekend gemaakt wordt

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #525 Gepost op: 16-02-2019, 20:05:57 »
Sinan. Zeker niet met 100% overtuiging, en mogelijk zit ik om half tien vanavond zachtjes snikkend met nul punten op de bank. Maar de man gedraagt zich vaak zo bizar (en heeft m.i. wel degelijk molgedrag laten zien) dat ik toch steeds weer bij hem terugkom. En ik weet dat het programma niet 'Wat Is De Hint' heet, maar er wijzen de prachtigste aanwijzingen naar onze brombeer.

"Je had kunnen weten dat Sinan de mol is, want al in aflevering 1 keken Evi en Rick Paul op hetzelfde moment naar hem op het moment dat Rik deze bekende woorden sprak: "Behalve de mol. Die hoeft nooit naar huis."" ;D

ALS  Sinan vanavond overleeft, kom ik m'n tunnel niet meer uit.


Ik hoop het Blip, want Sinan is mijn favoriete deelnemer. Dat was hij al voor het seizoen begon, maar in het programma ook zeker. Het lijkt me echt hilarisch als hij het zou zijn.

Ik ga nu toch maar voor Sarah, ook al stoor ik me aan haar overgeacteer en is ze dus geen wensmol van me. (Dat vond ik bij Thomas ook minder. Ik heb het idee dat ik de presentator-mollen over het algemeen beter pruim dan de acteur-mollen.)

Sarah is degene bij wie ik verreweg het minst echte emoties zie, dus bij gebrek aan aanwijzingen uit de opdrachten die kapot ge-edit zijn (wat ik ook wel weer grappig vind, gezien de irritatie die dat bij sommigen oproept) ga ik toch maar even puur op lichaamstaal en mimiek ...en dan vind ik dat Sarah eruit springt.


Jij hebt iets te doen op 9 maart en hoopt dat de aflevering maar 10 minuten duurt? ;)
stop it, Hulpmol, Sinan is leuk(!) ::rofl::

Sowieso krijgen we maar 10 minuten aan beeldmateriaal te zien natuurlijk  ;)



Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #526 Gepost op: 16-02-2019, 20:10:22 »
stop it, Hulpmol, Sinan is leuk(!) ::rofl::

Laat het ons op een akkoordje gooien: Sinan mag de finale spelen, maar is niet de Mol. Dan heeft hij iedere minuut meegemaakt, maar hij is gelukkig niet de passieve Mol geweest. ;D

Sowieso krijgen we maar 10 minuten aan beeldmateriaal te zien natuurlijk  ;)

Uiteraard. Maar ik had het meer over 9 minuten praten met de 7 afvallers, dan de ontknoping en dan Rik die zegt: "Alles wat Sinan fout deed, was eigenlijk al in beeld. Voor de hints moet je Blip's posts op RealityNet lezen. Tot volgend jaar"

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #527 Gepost op: 16-02-2019, 20:11:08 »
Sinan. Zeker niet met 100% overtuiging, en mogelijk zit ik om half tien vanavond zachtjes snikkend met nul punten op de bank. Maar de man gedraagt zich vaak zo bizar (en heeft m.i. wel degelijk molgedrag laten zien) dat ik toch steeds weer bij hem terugkom. En ik weet dat het programma niet 'Wat Is De Hint' heet, maar er wijzen de prachtigste aanwijzingen naar onze brombeer.
(...)


Ik ben het helemaal eens met je, Blip.

Sinan dus nog steeds ook voor mij.

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #528 Gepost op: 16-02-2019, 20:19:28 »
Jij hebt iets te doen op 9 maart en hoopt dat de aflevering maar 10 minuten duurt? ;)
::rofl::

De productie laat meestal maar weinig echte mollenstreken zien van de echte mol, dus ik ga er vanuit dat als Sinan de mol er echt wat acties zullen zijn  ;)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #529 Gepost op: 16-02-2019, 20:28:13 »
Merel, met Jamie op plek twee. De rest heb ik afgestreept

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #530 Gepost op: 16-02-2019, 21:30:58 »
Nou, nu lijkt het me duidelijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #531 Gepost op: 16-02-2019, 21:32:15 »
Nou, nu lijkt het me duidelijk.

Dat was het al  ;D

Ik blijf bij Merel

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #532 Gepost op: 16-02-2019, 21:32:18 »
WAAAAAAAT.
Rick Paul en Jamie zijn het allebei niet, nu weet ik het al helemaal niet meer.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #533 Gepost op: 16-02-2019, 21:34:06 »
Hoog tijd voor Merel - mits ze de Mol is - om nog flink wat geld uit de pot te trekken om niet tot na de ontknoping een vreesmol te zijn.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #534 Gepost op: 16-02-2019, 21:34:26 »
Ik blijf bij Merel

Die daar in de laatste minuut nog die kokosnoot voor 1500 euro gooit terwijl ze voordien al had laten zien slecht te zijn in kokosnoten gooien? ;D

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #535 Gepost op: 16-02-2019, 21:35:47 »
Hé poep, ik was zo zeker dat Rick Paul in de finale zou komen (niet als mol dan welsiwaar) dat ik in de poule vrijwel al mijn punten op hem heb gezet in plaats van mijn mol Sinan...daar gaat mijn voorsprong :-[

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #536 Gepost op: 16-02-2019, 21:36:06 »
Die daar in de laatste minuut nog die kokosnoot voor 1500 euro gooit terwijl ze voordien al had laten zien slecht te zijn in kokosnoten gooien? ;D

Iets minder dan twee minuten. Maar toegegeven: ik dacht ook ze gaat minstens één keer fout gooien. Misschien mikte ze weer op die stam zodat ie terug zou stuiteren. ;)

Maar Merel it is. ::jaja::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #537 Gepost op: 16-02-2019, 21:36:31 »
Ik roep het al een tijdje... het is Sarah. Ze is de enige die overblijft.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #538 Gepost op: 16-02-2019, 21:36:52 »
Ik heb net zoals Niels en Jamie een soort van eye opener gehad.

Dus ik ga voor Niels  ::jaja::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline R0m4ndu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #539 Gepost op: 16-02-2019, 21:37:28 »
We kunnen nu toch wel concluderen dat merel de mol is.?!