Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135511 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #860 Gepost op: 3-03-2019, 18:58:40 »
We weten dus nog niet wie de mol is. Hmmmm ik ben nog aan het nadenken. Ik denk dat ik maar de veilige weg kies en met de goegemeente mee ga. Merel zal het wel zijn dan ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #861 Gepost op: 3-03-2019, 20:14:36 »
Als ik mijn punten op Sarah zet, sla ik aan het twijfelen en zet ik even later toch weer mijn punten op Merel. Om vervolgens even later weer aan het twijfelen te slaan en  dan is het een kwestie van tijd voordat ik mijn punten toch maar weer op Sarah zet.... en zo blijft het maar doorgaan.  ???

Niels zou me echt verbazen, maar je weet het nooit.

Veel mensen zitten op Merel en als de programmamakers voor een zelfde insteek als in vorige jaren zijn gegaan, is Merel het waarschijnlijk. De ruim 40% van de kijkers die Sarah verdenken weten dan volgende week zaterdag niet wat hun overkomt. Maar waarom zou het WIDM-team altijd voor deze aanpak gaan? Het zijn allemaal creatieve mensen en waarom zouden die jaar in jaar uit voor een zelfde strategie gaan. Misschien is het nu wel “gewoon” Sarah, is bijna half Nederland dik tevreden over zijn of haar speurkwaliteiten en kunnen al die  mensen niet wachten tot volgend jaar om weer te bewijzen dat zij de mol wel kunnen ontmaskeren. Waarom niet? Ze blijven echt niet tot in de eeuwigheid hetzelfde trucje  uitvoeren. Als die makers in dat geval ook nog eens afentoe de posts hier lezen, lachen ze zich helemaal rot.

Ik vrees dat ik nog een aantal keren om ga totdat de app wijzigen onmogelijk maakt. Tenzij ik toch nog de ultieme hint tegenkom natuurlijk.....
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 20:16:30 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #862 Gepost op: 4-03-2019, 16:21:15 »
Meer dan 60% nu... het zou mega-mooi zijn als de Mereltunnel instort en ze het niet is... een ware 'guilty pleasure'  8) ::)

Om dit dan nog maar even aan te zetten: #Merelismijnmol  ::trots:: ;D ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #863 Gepost op: 4-03-2019, 16:30:22 »
Meer dan 60% nu... het zou mega-mooi zijn als de Mereltunnel instort en ze het niet is... een ware 'guilty pleasure'  8) ::)

Om dit dan nog maar even aan te zetten: #Merelismijnmol  ::trots:: ;D ::vergroot::

Vergeet zaterdag niet je paraplu mee te nemen als je nat gaat. ;D

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #864 Gepost op: 4-03-2019, 17:02:29 »
Vergeet zaterdag niet je paraplu mee te nemen als je nat gaat. ;D

 ::rofl:: ::rofl::

Merel is wat mij betreft absoluut niet de mol (en als ze het wel is moet ze absoluut gaan acteren). Als Sarah het is dan moet ze een ander vak gaan kiezen, want dan is acteren niet haar beste kant, lag er veel te dik bovenop. En eigenlijk heb ik ook nog wel redenen waarom Niels het niet is, maar die zou ik wel een geweldige mol vinden, dus ik blijf vol inzetten op Niels.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #865 Gepost op: 4-03-2019, 17:07:59 »
Als Sarah het is dan moet ze een ander vak gaan kiezen, want dan is acteren niet haar beste kant, lag er veel te dik bovenop.

Ik vind het ook een beetje tegenstrijdig dat mensen hier, maar ook vrienden van mij beweren dat zij (onder andere) de mol is vanwege haar 'lichaamstaal', terwijl alle kandidaten in het spel haar volledig of bijna volledig lijken te vertrouwen (Niels zei in ieder geval in aflevering 8 dat hij haar 100% vertrouwde).. dus wij kijkers zouden meteen opmerken dat ze slecht acteert en dus de mol moet zijn, maar van de 9 kandidaten die wekenlang dag in dag uit met haar optrekken valt schijnbaar niemand dat op?  :P Op Merel na dan.. maar ja... Merel wordt toevallig wel verdacht door een heleboel kandidaten en ook door de 2 andere finalisten...  :P



Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #866 Gepost op: 4-03-2019, 17:21:43 »
Het gaat inderdaad zelfs zo ver dat ze haar de pot toevertrouwen, waarvan ze juist afspraken toen ze hem kreeg dat die van hand tot hand zou blijven gaan. Maar Sarah werd wel ZO erg vertrouwd dat ze steeds de pot is blijven houden. Sarah zou (in game) echt de minst verdachte mol ooit zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #867 Gepost op: 4-03-2019, 17:28:44 »
Merel ja...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #868 Gepost op: 4-03-2019, 17:33:18 »
::rofl:: ::rofl::

Merel is wat mij betreft absoluut niet de mol (en als ze het wel is moet ze absoluut gaan acteren). Als Sarah het is dan moet ze een ander vak gaan kiezen, want dan is acteren niet haar beste kant, lag er veel te dik bovenop. En eigenlijk heb ik ook nog wel redenen waarom Niels het niet is, maar die zou ik wel een geweldige mol vinden, dus ik blijf vol inzetten op Niels.

Het lag er veel te dik bovenop, serieus?  ::rofl::

RP als mol lag er dik bovenop, Sarah toch niet.. Maar de Milouska-tactiek wordt hier niet altijd gesmaakt, terwijl ze by far de beste vrouwelijke mol ooit was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #869 Gepost op: 4-03-2019, 17:40:25 »
YES! Ik heb Milouska ook dik op 1... TOP mol ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::. Merel komt close maar kan toch aan haar ook niet tippen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #870 Gepost op: 4-03-2019, 17:41:20 »
Molouska ::love:: ubermol!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #871 Gepost op: 4-03-2019, 17:47:12 »
Milouska was anders wel pissed off dat men haar niet doorhad en dacht dat ze echt zo was. Misschien daarom dat die tactiek niet meer wordt toegepast.

Volgens mij worden vrouwlijke mollen (met name de latere jaren) lager gewaardeerd dan mannelijke mollen. Zou dat komen doordat vrouwlijke mollen zich eigenlijk niet anders voor willen doen dan ze zijn? Emancipatie?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #872 Gepost op: 4-03-2019, 17:47:19 »
YES! Ik heb Milouska ook dik op 1... TOP mol ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::. Merel komt close maar kan toch aan haar ook niet tippen.

En Anniek dan? ;)

Ik vind Elise minstens zo goed als Milouska. Maar goed, dat ranking-de-mollen-topic zal er binnenkort vast wel weer komen.

En ik ben heel benieuwd met welke molacties en molmomentjes Merel ons in aflevering 10 gaat verrassen. ::boogie::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #873 Gepost op: 4-03-2019, 17:50:37 »
Elise is 1 van mijn 2 mollen die ik 10 afleveringen lang goed had (andere is Thomas). Kan ik dan moeilijk een goede mol noemen. Anniek zal hier niet geaccepteerd worden als mol vrees ik. Dus ja, die lijstjes komen, en ik had Merel al toegezegd dat ze in mijn top-10 komt maar van de vrouwen alleen, ja, waarom niet, een top-3 plek zeker, en voor het WOW-effect zou dat ook gelden voor Sarah ;D ::) ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #874 Gepost op: 4-03-2019, 17:54:11 »
Elise is 1 van mijn 2 mollen die ik 10 afleveringen lang goed had (andere is Thomas). Kan ik dan moeilijk een goede mol noemen. Anniek zal hier niet geaccepteerd worden als mol vrees ik. Dus ja, die lijstjes komen, en ik had Merel al toegezegd dat ze in mijn top-10 komt maar van de vrouwen alleen, ja, waarom niet, een top-3 plek zeker, en voor het WOW-effect zou dat ook gelden voor Sarah ;D ::) ::oink::

Dat seizoen was zo bizar. Viv de beste en slechtste kandidaat ooit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #875 Gepost op: 4-03-2019, 17:56:38 »
Is misschien heel erg off-topic maar Lo, wat was de reden dat jij Elise zo snel op het spoor kwam. Gewoon omdat ze de blondine van de groep was? :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #876 Gepost op: 4-03-2019, 17:57:15 »
Milouska was anders wel pissed off dat men haar niet doorhad en dacht dat ze echt zo was. Misschien daarom dat die tactiek niet meer wordt toegepast.

Volgens mij worden vrouwlijke mollen (met name de latere jaren) lager gewaardeerd dan mannelijke mollen. Zou dat komen doordat vrouwlijke mollen zich eigenlijk niet anders voor willen doen dan ze zijn? Emancipatie?

Vrouwen worden minder gewaardeerd omdat society nog niet feministisch genoeg is geworden #triggerwarning
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #877 Gepost op: 4-03-2019, 20:53:11 »
Het lag er veel te dik bovenop, serieus?  ::rofl::

RP als mol lag er dik bovenop, Sarah toch niet.. Maar de Milouska-tactiek wordt hier niet altijd gesmaakt, terwijl ze by far de beste vrouwelijke mol ooit was.

Het lag er veel te dik bovenop dat ze iemand anders probeerde te spelen, dat bedoel ik. Doen alsof ze enorm dom is, doen alsof ze niks kan, dat soort dingen. Alsof iemand zou geloven dat ze werkelijk zo dom, onhandig en a-sportief is. Net als die zogenaamde biechten, die kwamen ook vreselijk geacteerd over. Ik ken haar verder niet, maar mag hopen dat haar acteerwerk in haar normale werk toch een stuk beter in elkaar zit.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #878 Gepost op: 4-03-2019, 20:58:18 »
Het lag er veel te dik bovenop dat ze iemand anders probeerde te spelen, dat bedoel ik. Doen alsof ze enorm dom is, doen alsof ze niks kan, dat soort dingen. Alsof iemand zou geloven dat ze werkelijk zo dom, onhandig en a-sportief is. Net als die zogenaamde biechten, die kwamen ook vreselijk geacteerd over. Ik ken haar verder niet, maar mag hopen dat haar acteerwerk in haar normale werk toch een stuk beter in elkaar zit.

Dat is toch net haar bedoeling? Als ze de mol is, heeft ze jou dus ook helemaal ingepakt. Klasse werk van haar!


Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #879 Gepost op: 4-03-2019, 21:44:17 »
Dat is toch net haar bedoeling? Als ze de mol is, heeft ze jou dus ook helemaal ingepakt. Klasse werk van haar!

Nee, dat bedoel ik dus juist; dat domme-blondje gedoe van haar was volkomen ongeloofwaardig. Als ze de mol zou zijn zou je denken dat zij, als actrice, toch juist de perfecte kandidate zou moeten spelen. Nou sorry, maar die heb ik echt niet gezien, in de verste verte niet.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis