Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135509 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #880 Gepost op: 4-03-2019, 22:13:06 »
Nee, dat bedoel ik dus juist; dat domme-blondje gedoe van haar was volkomen ongeloofwaardig. Als ze de mol zou zijn zou je denken dat zij, als actrice, toch juist de perfecte kandidate zou moeten spelen. Nou sorry, maar die heb ik echt niet gezien, in de verste verte niet.

Met deze reactie bevestig je dus nog maar eens mijn reactie hierboven.

Gelukkig speelt ze niet de perfecte kandidaat, dat is namelijk helemaal haar tactiek niet

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #881 Gepost op: 4-03-2019, 22:33:30 »
Met deze reactie bevestig je dus nog maar eens mijn reactie hierboven.

Gelukkig speelt ze niet de perfecte kandidaat, dat is namelijk helemaal haar tactiek niet

Je begrijpt me nog steeds niet, dus ik houd erover op...
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #882 Gepost op: 4-03-2019, 22:43:36 »
Je begrijpt me nog steeds niet, dus ik houd erover op...

 ::rofl::

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Alleen vind ik dat net haar tactiek en jij vind het slecht geacteerd. Case closed

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #883 Gepost op: 4-03-2019, 22:55:48 »
::rofl::

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Alleen vind ik dat net haar tactiek en jij vind het slecht geacteerd. Case closed

Als ze die tactiek bedacht heeft puur voor de aanwezige kandidaten zou ik me daar nog in kunnen vinden, maar het programma wordt volgens mij vooral gemaakt voor de kijkers (en niet voor de deelnemers), dus dan heeft haar tactiek in mijn ogen gefaald.

Maar al met al vind ik nog steeds dat eigenlijk geen van drieën de mol zou kunnen zijn als je álles onder de loep legt. En dan zou ik Niels de meest leuke en geslepen vinden, gevolgd door Merel (die dan dus van mij de titel "beste actrice" krijgt, want die komt zo duidelijk als kandidate over, ook met al haar emotionele reacties, dat ik ervan overtuigd ben dat zij het sowieso niet is).
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #884 Gepost op: 4-03-2019, 23:04:43 »
Ik vind dan dat Merel vaak door de mand valt. Aflevering 1 bij de stemming, na de Serenade-opdracht... jezelf zo in the picture zetten en niet eens een zinnige uitleg geven, zeer vreemd toch voor een zeer slimme dame.

Niels zou wel een leuke verrassing zijn, maar ik acht het onwaarschijnlijk

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #885 Gepost op: 4-03-2019, 23:06:04 »
Ik vind dan dat Merel vaak door de mand valt. Aflevering 1 bij de stemming, na de Serenade-opdracht... jezelf zo in the picture zetten en niet eens een zinnige uitleg geven, zeer vreemd toch voor een zeer slimme dame.

Ja, dat bedoel ik dus; die kán gewoon de mol niet zijn met haar gedrag.

Niels zou wel een leuke verrassing zijn, maar ik acht het onwaarschijnlijk

Ik schat de kans ook niet hoog in (er is teveel wat erop zou wijzen dat hij het niet kan zijn), maar ik hoop het wel; zou een geweldige twist zijn.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 23:08:57 door DigiMol »
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #886 Gepost op: 4-03-2019, 23:24:59 »
Merel of Sarah ??? Kan nog steeds niet kiezen :(

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #887 Gepost op: 4-03-2019, 23:26:01 »
Merel of Sarah ??? Kan nog steeds niet kiezen :(

Ga dan voor Niels. ;D

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #888 Gepost op: 4-03-2019, 23:31:00 »
Ga dan voor Niels. ;D
Waarom zou ik dat doen?


Oke hij begint nu afgezaagd te worden  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #889 Gepost op: 4-03-2019, 23:32:32 »
Waarom zou ik dat doen?

Omdat je in dat geval tenminste zeker bent van je lot. ::rofl:: Anders ga je nog een hele week met dat knagende gevoel van twijfel zitten. ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #890 Gepost op: 4-03-2019, 23:35:23 »
Voor wie ga jij nu eigenlijk Hulpmol?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #891 Gepost op: 4-03-2019, 23:46:49 »
Voor wie ga jij nu eigenlijk Hulpmol?

Niemand. Dat meen ik oprecht.

Ik heb voor alle 3 wel zo'n lijstje van acties waarvan ik denk "Moet je dat nou echt doen als Mol?". Dat heb je uiteraard ieder jaar, maar voor alle 3 de finalisten is het nu gewoon een beetje te lang om hier nog echt geloofwaardig te zeggen dat ik voor iemand als Mol ga.

Ik laat het zaterdag dus gewoon een beetje gebeuren, maar ik ga er vanuit dat de meerderheid het hier aan het rechte eind heeft (en het dus Merel is). Gelukkig ga ik daar niet mee zijn, maar ik denk dat ik dat nooit echt zal zijn na dit seizoen. Rick Paul paste voor mij het meeste in mijn molplaatje en die was het uiteraard niet.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #892 Gepost op: 5-03-2019, 00:05:10 »
Waarom zou ik dat doen?


Oke hij begint nu afgezaagd te worden  ::rofl::

Omdat het de meest onwaarschijnlijke tunnel is.  ::rofl::
Maar ahum, toch blijf ik in deze tunnel zitten.  ::schaam::

Eigenlijk ben ik het ook wel eens met de argumenten van Hulpmol (alleen kies ik wel voor een tunnel; anders slaat mijn nickname ook nergens op  ::rofl:: )
Alledrie kun je verdenken als mol maar ook alledrie soms onmols. Een paar weken geleden heb ik mij erbij neergelegd dat een mol jokers blijkbaar kan jatten.  ??? Dat niemand van de kandidaten Niels verdenkt is een veeg teken, maar so be it.

Merel, hoewel het meest verdacht, vind ik eigenlijk nog onwaarschijnlijker als mol. Sorry. Sarah zou voor mij nog kunnen, maar ook bij haar heb ik grote vraagtekens over haar molschap. We gaan het zien.  ;D

Ik laat het ook gebeuren en kijk mee vanuit de Niels-tunnel.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #893 Gepost op: 5-03-2019, 00:15:08 »
Niemand. Dat meen ik oprecht.

Ik heb voor alle 3 wel zo'n lijstje van acties waarvan ik denk "Moet je dat nou echt doen als Mol?". Dat heb je uiteraard ieder jaar, maar voor alle 3 de finalisten is het nu gewoon een beetje te lang om hier nog echt geloofwaardig te zeggen dat ik voor iemand als Mol ga.

Ik laat het zaterdag dus gewoon een beetje gebeuren, maar ik ga er vanuit dat de meerderheid het hier aan het rechte eind heeft (en het dus Merel is). Gelukkig ga ik daar niet mee zijn, maar ik denk dat ik dat nooit echt zal zijn na dit seizoen. Rick Paul paste voor mij het meeste in mijn molplaatje en die was het uiteraard niet.

Hoe bedoel je niet mee zijn?

En als je echt moet kiezen wie zeg je dan?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #894 Gepost op: 5-03-2019, 00:24:00 »
Hoe bedoel je niet mee zijn?

Ik heb het misschien te Vlaams gezegd. ;D Ik bedoel dat ik nooit echt blij zal zijn van eender van de 3 Mollen. Ik kan me op dit moment geen gewaagde of intelligente acties voor de geest halen van één van de drie en ze hebben allemaal wel iets gedaan dat niet te weerleggen is en wat een goede Mol ook niet zou doen.

En als je echt moet kiezen wie zeg je dan?

Aangezien ik denk dat Niels het niet is (ik geloof niet in een Mol die door niemand verdacht werd en waarvan we geen acties kregen in aflevering 9) gaat het tussen de vrouwen.
Dan hoop ik ergens op Sarah. Dan kan ik er nog altijd van uit gaan dat de Mol niet de persoon is die aan het eind bovenaan staat in mijn FTM. Ik zou het echt jammer vinden dat de Mol nu bij FTM ook bovenaan kan staan aan het eind. Dat voelt toch wel verkeerd.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #895 Gepost op: 5-03-2019, 00:27:49 »
Ik denk overigns wel acties te hebben gezien van Niels in afl 9.  ;) Ook van de dames trouwens.

Maar het blijft lastig inderdaad.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #896 Gepost op: 5-03-2019, 00:29:56 »
De wateropdracht in aflevering 9 is zeker een opdracht die we te zien gaan krijgen zaterdag en waar gemold is. Daar verwacht ik wel nog een mooie actie van Merel/Sarah

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #897 Gepost op: 5-03-2019, 00:30:51 »
Ik denk overigns wel acties te hebben gezien van Niels in afl 9.  ;) Ook van de dames trouwens.

Maar het blijft lastig inderdaad.

Ja, maar boomstammetjes in het water gooien of terug over een paal gooien, daar zit ik toch niet zo op te wachten. Het is gewoon een luie manier van obstructie.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #898 Gepost op: 5-03-2019, 00:42:12 »
Ja, maar boomstammetjes in het water gooien of terug over een paal gooien, daar zit ik toch niet zo op te wachten. Het is gewoon een luie manier van obstructie.

Misschien. Lastige is dat je als kijker ook niet alles ziet. Hopelijk komen er mooie acties in de finale, wat Convans ook zegt.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #899 Gepost op: 5-03-2019, 03:00:21 »
Ja, maar boomstammetjes in het water gooien of terug over een paal gooien, daar zit ik toch niet zo op te wachten. Het is gewoon een luie manier van obstructie.

Als blijkt dat we Niels over het strand zagen spurten omdat hij zelf schijven in het water gooit om later vol verbazing en verbolgenheid te vinden, zou ik dat een fantastische actie vinden!!