Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 413423 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #240 Gepost op: 27-01-2019, 19:26:58 »
Geen onderbouwing ofzo, maar voor mij komt het echt over dat Merel een finaliste gaat worden (en ik gun haar de winst), waarmee de makers van widm weer een fantastische shock willen evenaren zoals vorig jaar. Ik heb het gevoel dat ongeveer 'iedereen' op Merel zit. Juist daarom denk ik dat ze het niet is, maar dus ver komt. Hoe hilarisch zou het zijn als zoveel mensen nu in een verkeerde tunnel belanden, waar de Mol uiteindelijk helemaal niet in zit.

 ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #241 Gepost op: 27-01-2019, 19:47:39 »
Ik ben benieuwd hoe Rick Paul in de komende afleveringen zich gaat gedragen, of hij Merel op de huid gaat zitten, of dat Merel nog iets verzint om hem af te poeieren... Volgens mij voelde Merel zich nogal betrapt door Rick Paul, gezien haar moeizame reactie. Ze probeerde zich buiten de discussie te houden maar werd opeens direct aangesproken, ze schrok zich een hoedje.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2019, 19:50:39 door Run »

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #242 Gepost op: 28-01-2019, 08:26:55 »
bij Koffiepedia opdracht hoef je maar 1 keer op enter te tikken om het antwoord in te sturen... Merel tikt na invullen antwoord snel 2x op de enter toets.
Dit doet ze bij 2 tablets. Ook iemand opgevallen?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #243 Gepost op: 28-01-2019, 08:43:54 »
Het is het geluidje van een fout waardoor het lijkt of ze twee keer drukt. En al zou ze wel twee keer drukken dan zou dit geen effect moeten hebben. Bij een goed antwoord zou je eerst het groene scherm moeten zien (wat je dan hooguit weg zou drukken met een tweede enter).

Maar nu ik het zo over drukken heb: wie weet verwijst "drukker worden" hier wel naar. Sowieso handig voor de Mol om als "(enter)drukker" in controle te zijn.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #244 Gepost op: 28-01-2019, 08:50:10 »

Maar nu ik het zo over drukken heb: wie weet verwijst "drukker worden" hier wel naar. Sowieso handig voor de Mol om als "(enter)drukker" in controle te zijn.
Een klikker. Een mol is een klikker.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #245 Gepost op: 28-01-2019, 08:55:14 »
Maar klikken doe je met een muis.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #246 Gepost op: 28-01-2019, 10:33:29 »
Maar klikken doe je met een muis.

En een muis en een merel zijn allebei dieren. We zijn er, jongens! ::cheerleader::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #247 Gepost op: 28-01-2019, 12:10:11 »
Ik heb het gevoel dat ongeveer 'iedereen' op Merel zit. Juist daarom denk ik dat ze het niet is, maar dus ver komt. Hoe hilarisch zou het zijn als zoveel mensen nu in een verkeerde tunnel belanden, waar de Mol uiteindelijk helemaal niet in zit.
Het grappige is, dat van mijn familie niemand anders Merel als mol ziet (die zitten meer op Robert of Sinan), en ook op het werk ziet niemand in haar de mol. Misschien dat dat komt omdat zij 'gewone' kijkers zijn die niet alles meermaals gaan napluizen en niet alle mogelijke sites nakijken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #248 Gepost op: 28-01-2019, 12:34:48 »
Geen onderbouwing ofzo, maar voor mij komt het echt over dat Merel een finaliste gaat worden (en ik gun haar de winst), waarmee de makers van widm weer een fantastische shock willen evenaren zoals vorig jaar.
Maar toen zat de shock bij Stine (en sommigen zaten ook op Simone geloof ik ;) ). Vroeg / halverwege in het spel. Tussen de finalisten was het toch niet zo wereldschokkend spannend meer. Dus als Merel een kandidaat is die de finale haalt zou dat wel heel anders zijn dan vorig jaar, het zou inderdaad een giga shock zijn, ik denk als nog nooit tevoren.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #249 Gepost op: 28-01-2019, 19:51:30 »
"Troost voor je netvlies, dat groen" De mol krijgt altijd een groen scherm, dat is slechts een troost. De winst zit 'm in het geld uit de pot houden.

Offline Ries

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #250 Gepost op: 29-01-2019, 10:23:34 »
Merel schrijft het gewoon op.
"Ik ben de mol" tijdens het verjaardagsfeestje.
Als je haar biecht hoort dan is daar in geknipt.
Volgens mij zegt ze:  Ik ben de mol.
Maar hoor je
In de mol.
Hebben ze de "k ben" eraf geknipt.
Tussen minuut 35 en 36 ongeveer.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #251 Gepost op: 29-01-2019, 10:30:51 »
Merel schrijft het gewoon op.
"Ik ben de mol" tijdens het verjaardagsfeestje.
Als je haar biecht hoort dan is daar in geknipt.
Volgens mij zegt ze:  Ik ben de mol.
Maar hoor je
In de mol.
Hebben ze de "k ben" eraf geknipt.
Tussen minuut 35 en 36 ongeveer.
Kan me niet voorstellen dat ze het erin zouden laten. Maar hebben we meer context hierbij? Worden deze papiertjes (lijken losse strookjes of zo) daarna gebruikt?

Offline Ries

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #252 Gepost op: 29-01-2019, 10:38:25 »
Dat is het djenga spel wat ze hadden gekocht voor de verjaardag en die ze gingen beschilderen en opfleuren.
Waarom zouden ze het er niet in laten? Op nog geen enkel forum is dit gepost. Dus zat het redelijk verborgen lijkt me.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #253 Gepost op: 29-01-2019, 10:40:32 »
Kan me niet voorstellen dat ze het erin zouden laten. Maar hebben we meer context hierbij? Worden deze papiertjes (lijken losse strookjes of zo) daarna gebruikt?

Het is onderdeel van een Jenga spel. Ze hebben toen de blokjes allemaal beschreven met hartjes en het woord 'Mol' of 'Ik ben de Mol'.

Lijkt me een afspraak van de andere 7 kandidaten om wat te dollen en ik zou er verder niets achter zoeken. Met de context die wordt gecreëerd zou ik zelfs teleurgesteld zijn als ze dit dan verkopen als hint in aflevering 10.

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #254 Gepost op: 29-01-2019, 10:42:36 »
Het is onderdeel van een Jenga spel. Ze hebben toen de blokjes allemaal beschreven met hartjes en het woord 'Mol' of 'Ik ben de Mol'.

Lijkt me een afspraak van de andere 7 kandidaten om wat te dollen en ik zou er verder niets achter zoeken. Met de context die wordt gecreëerd zou ik zelfs teleurgesteld zijn als ze dit dan verkopen als hint in aflevering 10.

Hier ben ik mee eens, dit is een grapje vanuit de groep.
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline Ries

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #255 Gepost op: 29-01-2019, 10:46:22 »
Luister maar met een koptelefoon op naar de biecht van Merel, dan hoor je dat erin geknipt is......

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #256 Gepost op: 29-01-2019, 11:12:16 »
Luister maar met een koptelefoon op naar de biecht van Merel, dan hoor je dat erin geknipt is......

Het lijkt inderdaad of er in geknipt is. Maar na een paar keer goed luisteren lijkt het wel alsof ze het heel snel zegt, een beetje inslikt. (ze durft het haast niet te zeggen ;) )
Mzahk hr cd lnk !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #257 Gepost op: 29-01-2019, 11:27:27 »
Dit was al eerder he, in aflevering 1. Daarin zegt ze ook "ik ben de mol" in biecht en wordt ook wat verdonkeremaand in edit, maar het is nog duidelijker dan dit.... kijk nog maar eens terug.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #258 Gepost op: 29-01-2019, 12:18:23 »
Voor degenen die heel diep in de Merel-tunnel zitten: volgens mij was zij toch de enige die naar een kamer eindigende op 13 moest. En ja, de letter M is de 13de letter van het alfabet. De M van Merel, ofwel de M van... MOL!

Sterker nog, ze zit op 413, 4=D, 13=M, oftewel De Mol

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #259 Gepost op: 29-01-2019, 13:27:04 »
Sterker nog, ze zit op 413, 4=D, 13=M, oftewel De Mol

Die opdracht was blijkbaar last-minute bedacht. Het lijkt me daarom straf dat er hints in zitten.