Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 413469 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #280 Gepost op: 2-02-2019, 14:01:11 »
Nieuwe aanwijzing dat Merel de mol is of de winnaar of de verliezer is geworden.

Een verwijzing na uitdrukken en de blindheid van de mol. Ze laat zich uitdrukkelijk uit over de omgeving en de schoonheid daarvan. Een troost van je netvlies en daarvoor een opmerking over kronkkel wegen en aan al kanten is het groen.

Wie is de mol is een kronkel, een wirwar of weg van emoties. Percies wat Merel ook lijkt te zijn. Gaat ze op in haar omgeving. Ze wordt rustiger, heeft ze haar rol als mol geaccepteerd of het besef dat tijd is om naar huis te gaan ? (haar zelf overwonnen, heimwee)

Wat er ook gebeurt als ze de mol niet is en de verliezer blijkt, heeft ze toch beetje gewonnen.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 14:15:29 door Pierce_Brosnan »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #281 Gepost op: 2-02-2019, 14:52:05 »
 ???

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #282 Gepost op: 2-02-2019, 15:17:25 »
Woordsalade is ook groen?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #283 Gepost op: 2-02-2019, 18:58:52 »
Het is het geluidje van een fout waardoor het lijkt of ze twee keer drukt. En al zou ze wel twee keer drukken dan zou dit geen effect moeten hebben. Bij een goed antwoord zou je eerst het groene scherm moeten zien (wat je dan hooguit weg zou drukken met een tweede enter).

Maar nu ik het zo over drukken heb: wie weet verwijst "drukker worden" hier wel naar. Sowieso handig voor de Mol om als "(enter)drukker" in controle te zijn.
Misschien bevestig je met de 2e enter meteen het antwoord op de vraag erna, waar dan dus geen antwoord is ingevuld. Die vraag is dan dus fout. Dat zou verklaren waarom het goede antwoord (lichter gebrande koffie bevat meer caffeine) toch fout was.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #284 Gepost op: 2-02-2019, 21:58:24 »
Ik begin te twijfelen om heel eerlijk te zijn. Merel brengt wel redelijk veel geld in de pot

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #285 Gepost op: 2-02-2019, 21:59:27 »
Ze daalt bij mij ook  :-\\

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #286 Gepost op: 2-02-2019, 22:00:58 »
Ik heb haar steeds als mol, maar na deze aflevering begin ik te twijfelen. Zou ze niet een finalist kunnen zijn? Ze deed het erg goed deze aflevering.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #287 Gepost op: 2-02-2019, 22:01:31 »
Ik had de hele week al twijfels maar na vandaag ga ik een andere tunnel zoeken.  ::vergroot::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #288 Gepost op: 2-02-2019, 22:02:45 »
Ik ben het er helemaal mee eens dat je als mol niet voortdurend álles kunt versjteren, maar je kunt ook té goed je best doen. Alle drie de opdrachten voerde ze foutloos uit. Ik ben benieuwd naar wat dit met Merel doet in de polls.
Woosie down?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #289 Gepost op: 2-02-2019, 22:06:07 »
Het enige verdachte aan Merel deze aflevering is dat ze het bij "parkeergeld" niet geweldig deed (alleen maar korte woorden tot Robčrt kwam helpen) en dat Robčrt afviel nadat ie zo goed met Merel had samengewerkt.

In de andere twee opdrachten leek ze het uitstekend te doen. De Mol ging "verblindend" te werk of is ze het dan toch helemaal niet? Verwarrend! :-\\

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #290 Gepost op: 2-02-2019, 22:08:28 »
Ik vond het ook wel even verdacht dat ze haar vleugels uitstrekte voor ze naar beneden ging, als een echte merel. Maar we zoeken naar een mol  :-[

Offline molloot2000

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #291 Gepost op: 2-02-2019, 22:09:16 »
Het enige verdachte aan Merel deze aflevering is dat ze het bij "parkeergeld" niet geweldig deed (alleen maar korte woorden tot Robčrt kwam helpen) en dat Robčrt afviel nadat ie zo goed met Merel had samengewerkt.

In de andere twee opdrachten leek ze het uitstekend te doen. De Mol ging "verblindend" te werk of is ze het dan toch helemaal niet? Verwarrend! :-\\

Vind het ook vreemd. Kan nog zijn dat er een aflevering komt dat er veel geld uit de pot gehaald kan worden en dat Merel alsnog toeslaat, zoals net ook gezegd bij Moltalk

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #292 Gepost op: 2-02-2019, 22:15:07 »
Merel kon wel goed abseilen, zou ze het al eens geoefend hebben...  ::)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #293 Gepost op: 2-02-2019, 22:21:50 »
Merel kon wel goed abseilen, zou ze het al eens geoefend hebben...  ::)

Ze ziet er wel een avontuurlijk type uit. Dit vond ik niet persé opvallend.

Bij mij zakt ze toch ook van 2 naar 3, maar de titel kan veel verklaren. Toch heeft ze het wel heel goed gedaan bij opdracht 1.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #294 Gepost op: 2-02-2019, 22:26:17 »
Ze wist dat Robert haar verdacht, en ik zat de hele tijd te denken... nu zal Robert er wel uitvliegen want ze doet die opdracht met hem zooo goed... ze heeft natuurlijk graag iemand eruit die haar verdenkt, en niet Sarah/Jamie nog, die haar NIET verdenken. Robert zei ook bij de testbiecht opeens 2 namen en pas op de 3e 'als het een vrouw moet zijn' Merel... en achteraf dat hij moeilijk heeft kunnen spreiden, dus hij zal op 1 getunneld hebben en op de 2e nog wat, maar Merel kwam er voor het eerst niet meer aan te pas... en dat heeft hem gelijk de kop gekost. Ik ben na deze week nog sterker overtuigd van Merel als mol. Lekkerrrrrrrrrr tunnelen ;D ::) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #295 Gepost op: 2-02-2019, 22:31:16 »
Ik ben na deze week nog sterker overtuigd van Merel als mol. Lekkerrrrrrrrrr tunnelen ;D ::) 8)

Ik ook  ::jaja::

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #296 Gepost op: 2-02-2019, 22:33:54 »
Ze had ook wel de pech dat die lokale jongen met haar mee bleef wandelen in de foto-opdracht. Robert was heel goed bezig, dus daar viel niet echt mee te mollen...

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #297 Gepost op: 2-02-2019, 22:37:08 »
Ze had ook wel de pech dat die lokale jongen met haar mee bleef wandelen in de foto-opdracht. Robert was heel goed bezig, dus daar viel niet echt mee te mollen...
Vond dat juist andersom. Robert was degene die het puzzelstukje wilde laten liggen nadat ze 'em gevonden hadden waarop Merel meteen tegenstribbelde. Als Mol zou je Robert gewoon lekker zijn gang laten gaan. Hij geeft haar zo'n mooi voorzetje en dan niks ermee doen??
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #298 Gepost op: 2-02-2019, 22:39:44 »
Ik weet niet wat handiger was. Dat eerste stuk was dicht bij waar het uiteindelijk moest komen. Laten staan was wellicht makkelijker. Pak het op de terugweg en je hoeft het niet mee te zeulen.

Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #299 Gepost op: 2-02-2019, 23:10:55 »
Ze is het toch gewoon? Ik zie alleen nog Rick Paul als andere mogelijkheid, maar die doet het gewoon veel te goed. Merel lijkt me de perfect mol voor dit seizoen met haar warrigheid uitvergroot als dekmantel. En dan zien we straks in de terugblik over aflevering 1: "ja ik liet die kist wegdrijven, dat had op zich helemaal geen nut maar het leek me wel grappig."