Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 415101 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #780 Gepost op: 23-02-2019, 20:53:16 »
En Lingo, als je steeds 50 legt dan is dat automatisch al molwinst, want je kunt ook 200 leggen, en de tijd verstrijkt... dus je kunt wel zien dat er flink gemold is in de eerste helft (totdat Robert aankwam).
Mijn voorspelling (vanuit mijn tunnel) is dat Merel heeft doorgedrukt dat dyslectische Sarah met haar mee naar boven ging om woorden te maken. Maar ik vul dat dus heel erg in naar mijn eigen tunnel. Het is ook superverdacht van Sarah zelf namelijk.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #781 Gepost op: 23-02-2019, 21:27:42 »
Merel dus niet de mol? Sinan zat op haar en Sarah niet.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #782 Gepost op: 23-02-2019, 21:32:15 »
Merel dus niet de mol? Sinan zat op haar en Sarah niet.

Sarah vulde een vraag in op Niels of Merel.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #783 Gepost op: 23-02-2019, 21:33:40 »
Merel dus niet de mol? Sinan zat op haar en Sarah niet.
Klopt, en Merel zit op Sarah. Zegt genoeg.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #784 Gepost op: 23-02-2019, 21:45:40 »
Klopt, en Merel zit op Sarah. Zegt genoeg.
En Merel staat niet met haar voeten in de grond. En wie wel? 😊

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #785 Gepost op: 23-02-2019, 21:47:01 »
Klopt, en Merel zit op Sarah. Zegt genoeg.
Dat hoeft niet, meerdere mensen kunnen op de foute mol zitten, en 1 daarvan moet dan naar huis en de ander blijft.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #786 Gepost op: 23-02-2019, 22:12:55 »
Merel dus niet de mol? Sinan zat op haar en Sarah niet.

Ze willen ons laten geloven dat Merel het niet is en dat Sarah op Sinan zat. Maar Sarah zat ook op Merel. Dus denk dat Sarah gewoon meer vragen goed had.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #787 Gepost op: 23-02-2019, 22:14:27 »
Volgens Merel had Sarah nu als mol de moeilijkste rol als actrice ooit. Ik denk dat ze het over zichzelf had.
Merel heeft het erg moeilijk als mol. Super slecht acteerwerk nadat ze zogenaamd het verkeerde stokje eruit had getrokken. Ik zou dat anders gespeeld hebben, ik zou meteen al na het eruit trekken geschrokken zijn en niet nadat je een aantal passen gelopen hebt.

Ze wilde blijkbaar per se de vrijstelling niet. Waarom eigenlijk niet?
(Ik zit in de Merel-tunnel)

Waarschijnlijk doorziet Sarah als echte actrice, het slechte acteerwerk van Merel.
Gelukkig bij Moltalk nu Jochem die ook het slechte acteerwerk noemde. Was weer harstikke leuk, Moltalk!  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2019, 22:21:09 door Run »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #788 Gepost op: 23-02-2019, 22:17:33 »
Mooi overzicht Lo. Vergeet ook de 9 verschillen opdracht niet waar ze “dacht” dat ze het zo goed gedaan had ::rofl:: En dan fanatiek naar de molpuzzel rennen terwijl ze wist dat er geen tijd meer voor was. Echte molactie.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #789 Gepost op: 23-02-2019, 22:29:40 »
Als Merel niet de Mol is vind ik het echt een ontzettend rare kandidaat. Ik ben er na deze aflevering 100% van overtuigd.

Ik neem aan dat ze Niels erin wilde houden omdat hij niet op haar zou zitten (weet ik niet zeker). Maar dat acteerwerk... om te huilen 😂

Offline Chillin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #790 Gepost op: 23-02-2019, 22:31:45 »
Volgens Merel had Sarah nu als mol de moeilijkste rol als actrice ooit. Ik denk dat ze het over zichzelf had.
Merel heeft het erg moeilijk als mol. Super slecht acteerwerk nadat ze zogenaamd het verkeerde stokje eruit had getrokken. Ik zou dat anders gespeeld hebben, ik zou meteen al na het eruit trekken geschrokken zijn en niet nadat je een aantal passen gelopen hebt.

Ze wilde blijkbaar per se de vrijstelling niet. Waarom eigenlijk niet?
(Ik zit in de Merel-tunnel)

Waarschijnlijk doorziet Sarah als echte actrice, het slechte acteerwerk van Merel.
Gelukkig bij Moltalk nu Jochem die ook het slechte acteerwerk noemde. Was weer harstikke leuk, Moltalk!  ::joehoe::

Nou, ondanks dat ik haar ook verdenk, is het als kandidaat uit te leggen. Ze lijkt in het fragment ervoor Niels wel te verdenken (als goede speler van de kandidaat). Als ze dit vindt, kan ze beter de (in haa ogen) mol de mogelijke vrijstelling geven ipv een medekandidaat om zo haar kansen voor de finale niet te schaden.

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #791 Gepost op: 23-02-2019, 22:36:07 »
Als Merel niet de Mol is vind ik het echt een ontzettend rare kandidaat. Ik ben er na deze aflevering 100% van overtuigd.

Ik neem aan dat ze Niels erin wilde houden omdat hij niet op haar zou zitten (weet ik niet zeker). Maar dat acteerwerk... om te huilen 😂

Dat zou weleens kunnen kloppen, Niels leek vorige keer deels op Jamie te zitten, terwijl de anderen vrij zeker op Merel leken te zitten.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2019, 00:37:06 door ErikY »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #792 Gepost op: 23-02-2019, 22:36:25 »
Ik blijf bij Merel als mol. Ze wou die drone besturen maar Sarah overruled haar dat Sinan het moet doen. Ze had ook een sleutelpositie bij die houtjes in het vuur gooien. Achterin waar alles ligt en niemand die het ziet.
De joker aan Niels gunnen is een gok dat Niels haar niet verdenkt als mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #793 Gepost op: 23-02-2019, 22:43:36 »
Ja vind ik ook, Vicky (van Little Britain haha?!)

Ontzettend raar.

Toch nog even gevraagd of het niet Sarah is maar computer zei nee.

Mooi overzicht Lo. Vergeet ook de 9 verschillen opdracht niet waar ze “dacht” dat ze het zo goed gedaan had ::rofl:: En dan fanatiek naar de molpuzzel rennen terwijl ze wist dat er geen tijd meer voor was. Echte molactie.
Bedankt! Ja ik zei daarover dat ik denk dat ze daar snel een steentje verlegd heeft, om zo al helemaal zeker te zijn dat die laatste opdracht ook verknald werd. Maar inderdaad, haar eigenlijke opdracht ging natuurlijk ook prima de mist in. Begon zelf over de kar en toen zag RP daar een groot verschil en liet ze hem de fout maken.

Ze is echt heerlijk bezig elke week. Wel too obvious maar ja, ze is nieuwslezer.

En het is nu wel heel erg duidelijk dat iedereen haar wel en masse verdenkt, iedereen ging vol op haar. Ze proberen het nu nog een beetje spannend te houden door al weken Sarah's verdenking niet te geven maar geloof mij, die zit ook al weken op Merel in te vullen. Dus dan wordt het een saaie bedoening volgende week met beiden op Merel. Ik denk dat er wel weer een twist zit en we eerst de afvaller horen: Niels. Dan blijft wellicht zelfs nog in het midden op wie Sarah zat en zien we pas in aflevering 10 wie van de dames de mol is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #794 Gepost op: 23-02-2019, 22:55:29 »
Ja vind ik ook, Vicky (van Little Britain haha?!)

...
Yeah, but no, but yeah... ;-)

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #795 Gepost op: 23-02-2019, 23:35:25 »
 Merel zit elke keer op sleutelposities voor de productie met jokers met inhoud, 2 executies en nu de vrijstelling weggeven. Aan de andere kant vind ik dat allemaal net te toevallig en ook het aantal vogels in de uitzendingen er te dik op liggen na de bloemen van Margriet. Bij het kampvuur vorige week leek ze oprecht van slag over de dubbele executie. Een moment kun je acteren maar om dat een hele avond vol te houden, zo'n goede actrice is ze niet. Bovendien is een dubbele executie leuke tv maar niet perse nodig voor het spel. Je kan ook met 4 de finale spelen en aan het eind van aflevering 9 de nummer 4 bekend maken zodat iedereen nog een week ipv nu 2 weken kan broeden over de mol, winnaar en verliezer.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #796 Gepost op: 23-02-2019, 23:37:19 »
Dat van slag zijn hoef je niet te acteren. Als mol kan je prima van slag zijn doordat er 2 leuke kandidaten vertrekken mede door jouw toedoen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #797 Gepost op: 23-02-2019, 23:50:09 »
Volgens Merel had Sarah nu als mol de moeilijkste rol als actrice ooit. Ik denk dat ze het over zichzelf had.
Merel heeft het erg moeilijk als mol. Super slecht acteerwerk nadat ze zogenaamd het verkeerde stokje eruit had getrokken. Ik zou dat anders gespeeld hebben, ik zou meteen al na het eruit trekken geschrokken zijn en niet nadat je een aantal passen gelopen hebt.

Ze wilde blijkbaar per se de vrijstelling niet. Waarom eigenlijk niet?
(Ik zit in de Merel-tunnel)

Omdat Merel geen klik met Sinan had, denk ik, en wel met de andere twee. Sinan heeft ze er nog even uitgewerkt.

Ik denk dat Sarah veel meer van haar wist dan Sinan en dat zij dus sowieso door was gegaan. Niels zat als enige nog niet vol op haar

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #798 Gepost op: 24-02-2019, 00:11:54 »
Kan iemand uit de Merel tunnel haar gekke actie verklaren bij de laatste joker opdracht? Wat heb je daar aan als je de mol bent? Ik kan het echt niet verzinnen. Het lijkt me niet de bedoeling dat een mol kandidaten actief gaat helpen aan vrijstellingen/jokers? Dat zou ik persoonlijk iig nogal flauw vinden en een beetje spelbederf.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2019, 00:15:42 door Lorey »

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #799 Gepost op: 24-02-2019, 00:14:40 »
Kan iemand uit de Merel tunnel haar gekke actie verklaren bij de laatste joker opdracht? Wat heb je daar aan als je de mol bent? Ik kan het echt niet verzinnen. Het lijkt me niet de bedoeling dat een mol kandidaten actief gaat helpen aan vrijstellingen/jokers? Dat zou ik persoonlijk igg nogal flauw vinden en een beetje spelbederf.
Als Niels niet op Merel zit is dat gunstig.